-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони об'єкта Замовника
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 926 робочих днів
326 160.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 261.60 UAH
мін. крок: 1% або 3 261.60 UAH
Період оскарження:
03.02.2022 14:16 - 15.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Номер:
1a689aea20974398b85880f79a31de47
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-03-008420-b.b1
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Вимога:
Вимогами тендерної документації встановлено надати «складений у довільній формі акт про огляд об'єкта охорони Замовника за підписом уповноваженого представника учасника та уповноваженого представника замовника для усвідомлення специфіки охорони об'єкту. Для цього до подання своєї тендерної пропозиції учасник повинен відвідати та оглянути об'єкт охорони Замовника, а саме: приміщення приміщення Кремінського районного центру зайнятості та прилеглої території за адресою: 92900, Луганська область, місто Кремінна, площа Красна, 6 Б. Дата акту огляду обє’кту повинна бути у період подання тендерних пропозицій». Специфіка охорони об’єкту прописана в Додаток 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Послуги охорони об’єкта Замовника ДК 021:2015 «79710000-4 Охоронні послуги».
Встановлюючи відповідні вимоги, Ви порушує право на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт про огляд об'єкта охорони за підписом уповноваженої особи замовника.
Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта про огляд об'єкта охорони є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема скаржника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції.
Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону. Щодо цього питання вже є практика на користь учасників. Наприклад, UA-2021-02-22-003442-a Рішення № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.02.2022 11:27
Вирішення:
Відповідь на вимогу.
Під час складання тендерної документації та вимог до Учасників Замовник торгів керувався статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), а отже тендерна документація містить не лише вимоги, які чітко передбачені Законом, а й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо подання Учасниками Акту обстеження об’єкту, встановлена для проведення попереднього обстеження об’єкта, більш детального ознайомлення з обсягом надання послуг, дозволяє Учаснику оглянути на місці будівлю, прилеглу територію, оцінити свої можливості для виконання послуг, максимально точно визначити свою цінову пропозицію, в тому числі графік виконання, з метою не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що відповідає принципу максимальної економії та ефективності надання послуг (ст. 5 Закону), або, у подальшому, розірвання договору зі сторони Учасника-Переможця, мотивуючи тим, що не було враховано індивідуальні умови з охорони об’єкта Замовника.
Слід зауважити, що нами як Замовником торгів процедура відкритих торгів проводиться відповідно до всіх принципів та згідно до Закону. Замовник торгів забезпечує вільний доступ усіх Учасників до інформації про закупівлю та не встановлює жодних дискримінаційних вимог до Учасників. Замовник Кремінський районний центр зайнятості не здійснював, не здійснює та не планує здійснювати будь які перешкоди для бажаючих взяти участь в процедурі відкритих торгів. Дана вимога не дискримінує Вас як потенційного Учасника, так як вона однакова для всіх. Оскільки жоден із Учасників не обмежений у пересуванні територією країни, тому не вважаємо такі умови дискримінаційними та обмежуючими конкуренцію.
Щодо Вашого припущення про можливе не підписання акту обстеження зі сторони Замовника є необґрунтованим та таким що не відповідає дійсності. Замовник чекає всіх потенційних учасників закупівлі для огляду приміщення Кремінського районного центру зайнятості та прилеглої території за адресою: 92900, Луганська область, місто Кремінна, площа Красна, 6 Б у період подання тендерних пропозицій. Ми гарантуємо підписання актів всіх Учасників.
Окрім того, наголошуємо на тому, що уповноважена особа, яка визначає переможця за результатами проведеного аукціону, ніяким чином не буде приймати участь в обстеженні об’єкту, тому твердження про корупційні ризики є взагалі не доречними.
Таким чином, вимога щодо надання Акту обстеження об’єкту в довільній формі жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, в тому числі статтю 5 Закону, у зв’язку з тим, що кожен потенційний Учасник має можливість брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог тендерної документації. Принципи здійснення закупівель дотримані. Ми гарантуємо відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників, об’єктивне та неупереджене визначення Переможця.
Статус вимоги:
Відхилено