• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з сервісного обслуговування та ремонту кліматичного та вентиляційного обладнання

Послуги з сервісного обслуговування та ремонту кліматичного та вентиляційного обладнання

Завершена

220 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
Період оскарження: 03.02.2022 14:07 - 09.02.2022 11:00
Вимога
Залишено без розгляду

Абсолютно протизаконна дискваліфікація учасника ТОВ Фірма "Норд"

Номер: 249b0cbc40e542a2b0947e8ec4148a75
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-03-003985-c.a1
Назва: Абсолютно протизаконна дискваліфікація учасника ТОВ Фірма "Норд"
Вимога:
Учасник ТОВ Фірма «Норд» закупівлі UA-2022-02-03-003985-c був дискваліфікований з наступної причини. «Відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «місцезнаходження Учасника закупівлі в межах території м. Ужгород є обов’язковим. Учасник надає довідку – підтвердження про своє місцезнаходження у довільній формі.». Дана вимога міститься в додатку 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, учасник у складі своєї пропозиції не вказує конкретне місцезнаходження/ юридичну адресу робочої бригади в межах зазначеної території. Зокрема, учасник ТОВ Фірма "НОРД" не завантажило у складі своєї пропозиції жодних документів, які б містили підтверджену інформацію про місцезнаходження або юридичну адресу свого представництва.» Учасник ТОВ Фірма «Норд» вважає дискваліфікацію абсолютно незаконною, взагалі необґрунтованою та такою, що прямо порушує права учасника. Замовник може дискваліфікувати будь-якого учасника лише якщо для цього є обґрунтовані законні підстави. Замовник в тендерній документації зазначає вимогу: «місцезнаходження Учасника закупівлі в межах території м. Ужгород є обов’язковим. Учасник надає довідку – підтвердження про своє місцезнаходження у довільній формі.» Довідка в довільній формі – передбачає надання будь-якої інформації на розсуд учасника про місцезнаходження останнього на території міста Ужгород. Замовник НЕ ВИМАГАВ у тендерній документації: Будь-які документи для підтвердження інформації про місцезнаходження, Інформацію про те, що юридична адреса учасника має бути в місті Ужгород, Інформацію про адресу учасника в місті Ужгород. Таким чином, Замовник зухвало дискваліфікував учасника ТОВ Фірма «Норд» з причин ненадання документів, які Замовником взагалі не вимагались у тендерній документації. Іншими словами Замовник вимагає довідку в довільній формі, а учасник самостійно повинен здогадатись, що саме мав на увазі Замовник і яку саме інформацію він бажає бачити у цій довідці. Така ситуація є абсурдною, а тому ненадання документів, які Замовник прямо не вимагав (а лише мав на увазі), не може бути причиною дискваліфікації. Такими своїми діями Замовник не тільки прямо порушує Закон України «про публічні закупівлі», але й грубо порушує права учасника, дискваліфікувавши його без аргументованих і законних підстав. Крім того Замовник, прийнявши рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ Фірма «Норд», порушив абсолютно всі принципи, за якими здійснюються публічні закупівлі,: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія, ефективність та пропорційність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників та рівне ставлення до них; • об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель або спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. З описаного вище вбачається, що учасник ТОВ Фірма «Норд» виконав всі умови тендерної документації та його пропозиція не має причин для дискваліфікації Учасник ТОВ Фірма «Норд» вимагає скасувати рішення про його дискваліфікацію в закупівлі UA-2022-02-03-003985-c, оскільки Замовник не може дискваліфікувати нікого по причині ненадання документів, які не вимагаються ні законом, ні тендерною документацією, та прийняти нове рішення про визнання учасника ТОВ Фірма «Норд» переможцем закупівлі про намір укласти договір з останнім.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник правомірно відхилив пропозицію учасника спрощеної закупівлі ТОВ Фірма «Норд» у зв’язку з недотриманням вимог додатку 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, про що вказав у «Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №55/3 від «22» лютого 2022 р.». Замовник прийняв відповідне рішення керуючись принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме : «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі», відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст. 93 Цивільного кодексу України місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку. Також Законом України від 15.05.2003 р. № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» (далі — Закон про держреєстрацію) зазначено, що інформація щодо місцезнаходження юридичної особи вноситься до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (далі — ЄДР) на підставі відомостей, які надаються юридичними особами державному реєстратору. Відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «місцезнаходження Учасника закупівлі в межах території м. Ужгород є обов’язковим. Учасник надає довідку – підтвердження про своє місцезнаходження у довільній формі». Дана вимога міститься в додатку 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, учасник у складі своєї пропозиції не вказує конкретне місцезнаходження/ юридичну адресу робочої бригади в межах зазначеної території. Зокрема, учасник ТОВ Фірма "НОРД" не завантажило у складі своєї пропозиції жодних документів, які б містили підтверджену інформацію про місцезнаходження або юридичну адресу свого представництва. Замовник дотримався вимоги згідно ч. 5 ст. 14 Закону України – «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». У своїй вимозі щодо підтвердження учасником свого місцезнаходження, замовник жодним чином не порушив ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а дотримався вимог, що не містять обмежень конкуренції та не призводять до дискримінації учасників. Таким чином, на підставі п.1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник правомірно відхилив пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Отже, рішення Замовника є правомірним, об’єктивним та неупередженим, ґрунтується на підставі попередньо зазначених законодавчих норм а також на принципах проведення публічних закупівель, а саме Закону України «Про публічні закупівлі», а також нормою Цивільного законодавства. Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.02.2022 10:36