• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Набивка графітова ТМГ

Набивка графітова ТМГ

Торги не відбулися

450 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.4% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 30.06.2016 15:51 - 14.07.2016 16:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга, стосовно змісту тендерної документації

Номер: a000fccbbd1c440986b8b295fd013162
Ідентифікатор запиту: UA-2016-06-30-000149-b.c1
Назва: Скарга, стосовно змісту тендерної документації
Скарга:
Орган оскарження: Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСЮ «СУМСЬКИЙ ЗАВОД УЩІЛЬНЕНЬ» 40021, Сумська обл., м. Суми, вул. Герасима Крондратьєва, буд. 168 (044)496-72-19 szu@szu.com.ua Код ЄДРПОУ 34743542 Замовник дії якого оскаржуються: Відокремлений підрозділ «Рівненська АЕС» Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» Місцезнаходження: 34400, м. Вараш, Рівненської обл С К А Р Г А Рішенням тендерного комітету від 21.06.2016 р. Відокремленого підрозділу «Рівненська АЕС» Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» було затверджено та погоджено здійснити закупівлю за темою : 23.99.1 (44800000-8, набивка графітова ТМГ) на основі державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-2010 код: 23.99.1 за процедурою «відкриті торги». Оголошення про закупівлю було оприлюднено на електронному торговому майданчику під номером №204532, № у ЦБД: UA-2016-06-30-000149-b. Наше підприємство є виробником зазначеної продукції, та має намір прийняти участь у даній процедурі закупівель. Підставою для звернення до органу оскарження став зміст тендерної документації. Отримавши та опрацювавши тендерну документацію та Додатки до неї, з’ясувалося, що тендерна документація містить наступні вимоги: 1). У п. 3 Додатку 2 «Технічні вимоги» до Додатку 3 «Проект договору про закупівлю» тендерної документації вказано: «На момент подачі пропозицій виробник повинен бути включений до переліку постачальників ДП НАЕК «Енергоатом» та мати «Рішення про затвердження постачальника ДП НАЕК «Енергоатом» відповідно до п. 1.2. СОУ НАЕК 012:2012 «Управління закупівлями продукції. Оцінка постачальника» та п. 5.4.2 СОУ НАЕК 038:2013 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Продукція, що закуповується згідно тендерної документації не відноситься до систем важливих для безпеки АЕС (СВБ), також не має позначення ДК (додатковий контроль), однак у пунктах СОУ НАЕК 012:2012 і СОУ НАЕК 038:2013, на які є посилання у тендерній документації, вказано наступне (цитуємо повністю): п. 1.2. СОУ НАЕК 012:2012 «Управління закупівлями продукції. Оцінка постачальника»: «Положення стандарту можуть застосовуватись також при проведенні (за рішенням керівництва Компанії або ВП Компанії) оцінки виробника продукції, що не відноситься до СВБ, за винятком постачальників, які виконують будівельно-монтажні роботи (їх оцінка здійснюється відповідно з СТП 0.06.077-2008).» п. 5.4.2 СОУ НАЕК 038:2013 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС»: «Продукція, що застосовується в системах і елементах, які не впливають на безпеку, але відмова яких може істотно вплинути на виробництво електроенергії (далі – продукція з ознакою «ДК»).» Як бачимо, ці пункти не мають жодного відношення до вимог щодо включення учасника торгів до переліку постачальників ДП НАЕК «Енергоатом» та до наявності «Рішення про затвердження постачальника ДП НАЕК «Енергоатом» на момент подачі тендерної пропозиції. Також, дана вимога Замовника суперечить п. 4.8 СОУ НАЕК 012:2012 «Управління закупівлями продукції. Оцінка постачальника», а саме: «Оцінка виробників обладнання, важливого для безпеки ядерних установок, проводиться до укладення договору (контракту) поставки згідно з вимогами до забезпечення якості, визначеними в СОУ НАЕК 005. Оцінка інших виробників проводиться до постачання продукції на АЕС (у разі виконання робіт і послуг на СВБ - до видачі службою відомчого нагляду АЕС часткового дозволу на виконання робіт або надання послуг). У всіх випадках Рішення має бути прийняте до постачання продукції на АЕС.» 2). У пункті 4 Додатку 2 «Технічні вимоги» до Додатку 3 «Проект договору про закупівлю» тендерної документації вказано: «Учасник торгів надає в складі пропозиції наступну інформацію, а саме: - позитивний досвід застосування даної набивки на обладнанні I-II – го контуру іншими АЕС України.» Даний пункт суперечить частині четвертій статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, в якій вказано наступне: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.», а також суперечить п. 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, в якій вказано наступне: «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників». Вимоги зазначені в п. 3, 4 Додатку 2 «Технічні вимоги» до Додатку 3 «Проект договору про закупівлю» суттєво обмежують участь у процедурі закупівлі виробників аналогічної продукції. Це дає нам право впевнено стверджувати, що такі умови закупівлі визначені Замовником з метою усунення від закупівлі всіх виробників зазначеного товару які не в змозі виконати вимоги п. 3, 4 Додатку 2 «Технічні вимоги» до Додатку 3 «Проект договору про закупівлю», а вибір переможця буде здійснений лише за ознакою виконання таких вимог. Такий заздалегідь прогнозований результат процедури закупівлі суперечить меті здійснення державних закупівель, що визначена преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Маючи значний досвід в процедурах державних закупівель, ми можемо припустити, що потенційний переможець даної процедури закупівлі вже визначений Замовником поза межами процедури закупівлі та має можливість на момент подачі пропозицій надати документи зазначені в п. 3, 4 Додатку 2 «Технічні вимоги» до Додатку 3 «Проект договору про закупівлю». Такі дії Замовника є порушенням принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі. Враховуючи вищенаведене, та керуючись п. 1, 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, просимо: - Прийняти скаргу до розгляду; - Призупинити процедуру закупівлі; - Зобов’язати Замовника внести зміни до пункту 3 та Додатку 2 «Технічні вимоги» до Додатку 3 «Проект договору про закупівлю» тендерної документації, та викласти в наступній редакції – «На момент подачі пропозицій виробник повинен бути включений до переліку постачальників ДП НАЕК «Енергоатом» та мати рішення про затвердження постачальником ДП НАЕК «Енергоатом», або надати письмову згоду виробника на проведення оцінки постачальника до моменту постачання продукції; - Зобов’язати Замовника виключити пункт 4 Додатку 2 «Технічні вимоги» до Додатку 3 «Проект договору про закупівлю» тендерної документації. Додатки: 1. Тендерна документація - 26 арк. 2. СОУ НАЕК 012:2012 «Управління закупівлями продукції. Оцінка постачальника» – на 36 арк. 3. СОУ НАЕК 038:2013 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС» – 47 арк. 4. Документальне підтвердження зарахування коштів за подання скарги до органу оскарження до Дердавного бюджету України: завірений банком примірник платіжного доручення № 2430 від 13.07.2016– 1 арк. З повагою, Директор Кузьмін О.В.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.07.2016 20:52
Автор: ТОВ «СЗУ», Чуприна Юрий +380443624041 szu2010@ukr.net http://szu.com.ua/