-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015- 15510000-6 «Молоко та вершки» (молоко пастеризоване та згущене)
Торги не відбулися
456 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 280.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 280.00 UAH
Період оскарження:
03.02.2022 11:49 - 15.02.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
CКАРГА НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ Відділу освіти, культури, молоді, спорту і туризму Пийтерфолвівської сільської ради
Номер:
f27bb0eb61ed448190a109ed155bde44
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-03-004981-b.c1
Назва:
CКАРГА НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ Відділу освіти, культури, молоді, спорту і туризму Пийтерфолвівської сільської ради
Скарга:
№ 1
«07» березня 2022 р.
Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства
у сфері публічних закупівель
Антимонопольний комітет України
вул. Митрополита Василя Липківського, 45
м. Київ, 03035
Суб’єкт оскарження: фізична особа-підприємець
Кривка Василь Михайлович
Ідентифікаційний номер: 2236111934
Місцезнаходження: 90000, Закарпатська обл., Міжгірський район,
смт. Міжгір’я, вул. Ольбрахта, буд. 16, кв. 2
тел. +380685114646
Адреса електронної пошти: kryvka.mr@gmail.com
Замовник: Відділ освіти, культури, молоді, спорту і туризму
Пийтерфолвівської сільської ради
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 44084415
Місцезнаходження: 90365, Закарпатська обл., Берегівський район,
село Неветленфолу, вул. Фогодо, будинок 36
тел./факс +380984869809
Адреса електронної пошти: zakypkiosvita21@ukr.net
Номер у Prozorro: UA-2022-02-03-004981-b
ID у Prozorro: d24ee82072ed495dbf1d069c5f52ec1a
CКАРГА
НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ
Відділу освіти, культури, молоді, спорту і туризму Пийтерфолвівської сільської ради
Відділ освіти, культури, молоді, спорту і туризму Пийтерфолвівської сільської ради (далі – Замовник) проводить відкриті торги № у Prozorro: UA-2022-02-03-004981-b. Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015- 15510000-6 «Молоко та вершки» (молоко пастеризоване та згущене).
Рішенням уповноваженої особи з публічних закупівель (протокол від 03.02.2022 року) затверджено Тендерну документацію для процедури закупівлі «Відкриті торги» Код ДК 021:2015- 15510000-6 «Молоко та вершки» (молоко пастеризоване та згущене) (далі – Тендерна документація).
«21» лютого 2022 р. проведено електронний аукціон. У аукціоні прийняли участь троє учасників:
1. Фізична особа-підприємець Куцин Василь Михайлович (далі – Учасник-1) – кінцева сума пропозиції 371 700,00 грн.
2. Фізична особа-підприємець Кривка Василь Михайлович (далі – Скаржник/Учасник-2) – кінцева сума пропозиції 373 000,00 грн.
3. Фізична особа-підприємець Ботош Вікторія Іванівна (далі – Учасник-3) – кінцева сума пропозиції 376 200,00 грн.
«22» лютого 2022 р. Замовник опублікував в електронній системі закупівель Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.02.2022 р. (далі – Протокол відхилення-1).
Згідно Протоколу відхилення-1 Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника-1.
«24» лютого 2022 р. Замовник опублікував в електронній системі закупівель Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.02.2022 р. (далі – Протокол відхилення-2).
Згідно Протоколу відхилення-2 Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника-2 (Скаржника).
«25» лютого 2022 р. Замовник опублікував в електронній системі закупівель Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.02.2022 р. (далі – Протокол визначення переможця).
Згідно Протоколу визначення переможця Замовник прийняв рішення про визнання Учасника-3 переможцем торгів.
Учасник-2 (Скаржник) за результатами ознайомлення з Протоколом визначення переможця та тендерною пропозицією Учасника-3 прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про визнання переможцем торгів Учасника-3 є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним.
1. В таблиці Додатку № 3 до Тендерної документації, в колонці «Чинна документація, що регламентує якість та безпеку (ДСТУ або ТУУ)» зазначений наступний документ, якому має відповідати молоко пастеризоване: ДСТУ 2661:2010. МОЛОКО КОРОВ’ЯЧЕ ПИТНЕ.
В пункті 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено наступне:
«Учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати документи, що підтверджують якість товару, відповідність товару-предмету закупівлі державним нормам та стандартам (ДСТУ), що видані виробнику, офіційному представнику, дистриб’ютору, дилеру.»
В пункті 7 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено наступне:
«Для підтвердження того, що пропоновані учасником товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації учасником надається:
копії сертифікату (посвідчення) якості та відповідності, та/або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або ветеринарного свідоцтва, та/або висновку дослідження показників мікробіологічної безпеки харчових продуктів, або іншого документа, що підтверджує відповідність товару-предмету закупівлі державним нормам та стандартам (ДСТУ), що виданий (не пізніше місячної давності відносно дати подання тендерної пропозиції учасником) виробнику, офіційному представнику, дистриб’ютору, дилеру .»
В Додатку № 3 до Тендерної документації містяться умови наступного змісту:
«2. Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати наступні (чинні) документи:
1) Копії сертифікату (посвідчення) якості та відповідності, та/або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або ветеринарного свідоцтва, та/або висновку дослідження показників мікробіологічної безпеки харчових продуктів, та/або декларації виробника та/або іншого документа, що підтверджує відповідність товару-предмету закупівлі державним нормам та стандартам (ДСТУ), що виданий виробнику, офіційному представнику, дистриб’ютору, дилеру на кожне найменування товару згідно технічного завдання, чинний на мрмент подання пропозиції…
…3) Дане технічне завдання обов’язково подається у складі пропозиції Учасника, з підтвердженням відповідності пропонованого ним товару зазначеним вимогам, щодо кожного пункту даної ТС.»
Учасник-3 на виконання вищезазначених вимог надав у складі своєї тендерної пропозиції у файлі «декларація молоко вітамін Д» Декларацію виробника № 0117 ДО ТТН № ПЦ-00000871 (далі – Декларація).
Згідно інформації, наведеної в колонці «Назва НТД» Декларації, молоко пастеризоване відповідає наступному нормативно-технічному документу: ТУ У 15.5-25593656-002:2008. При цьому, в Декларації відсутня будь-яка інформація щодо відповідності молока пастеризованого нормативно-технічному документу ДСТУ 2661:2010. МОЛОКО КОРОВ’ЯЧЕ ПИТНЕ. А отже, надана Учасником-3 на виконання вищезазначених вимог Декларація НЕ ПІДТВЕРДЖУЄ відповідність молока пастеризованого умовам Додатку № 3 до Тендерної документації, в таблиці якого чітко зазначений нормативно-технічний документ, якому має відповідати молоко пастеризоване: ДСТУ 2661:2010. МОЛОКО КОРОВ’ЯЧЕ ПИТНЕ.
У зв’язку з цим, тендерна пропозиція Учасника-3 підлягає відхиленню на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
2. В абзаці третьому пункту 6 «Інформація про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції» розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації міститься умова наступного змісту:
«Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, завантаження, розвантаження товарів та усіх інших витрат (підтверджується довідкою в довільній формі).»
Однак, Учасник-3 на порушення вищезазначеної вимоги НЕ НАДАВ у складі своєї тендерної пропозиції відповідну довідку.
У зв’язку з цим, тендерна пропозиція Учасника-3 підлягає відхиленню на підставі ч. 1 ст. 31 Закону.
3. В підпункті 1.5. пункту 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації міститься умова наступного змісту:
«Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання (підтверджується довідкою в довільній формі).»
Однак, Учасник-3 на порушення вищезазначеної вимоги НЕ НАДАВ у складі своєї тендерної пропозиції відповідну довідку.
У зв’язку з цим, тендерна пропозиція Учасника-3 підлягає відхиленню на підставі ч. 1 ст. 31 Закону.
4. В підпункті 3.3. пункту 6 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації міститься умова наступного змісту:
«Всі документи, що складені безпосередньо учасником, повинні бути створені не раніше дати оголошення даної закупівлі на електронному майданчику, (увага, важливо!) у разі якщо документ створений раніше дати оголошення процедури закупівлі, Замовник не розглядатиме такий документ, оскільки Замовнику важливо бути впевненим, що Учасник зацікавлений у конкретній закупівлі Замовника, та подає свою пропозицію на даний предмет закупівлі, беручи на себе зобов’язання у повному обсязі, щодо укладення договору у разі перемоги та постачання предмету закупівлі належної якості у визначені строки згідно з вимогами даної тендерної документації та підтверджує це довідкою у складі пропозиції.»
Однак, Учасник-3 на порушення вищезазначеної вимоги НЕ НАДАВ у складі своєї тендерної пропозиції відповідну довідку.
У зв’язку з цим, тендерна пропозиція Учасника-3 підлягає відхиленню на підставі ч. 1 ст. 31 Закону.
5. В останньому реченні підпункту 2.2. пункту 2 «Строк укладання договору» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації міститься умова наступного змісту:
«Погодження з умовами тендерної документації, розумінням її змісту та понять зазначається в окремому документі у складі тендерної пропозиції»
Однак, Учасник-3 на порушення вищезазначеної вимоги НЕ НАДАВ у складі своєї тендерної пропозиції відповідне погодження.
У зв’язку з цим, тендерна пропозиція Учасника-3 підлягає відхиленню на підставі ч. 1 ст. 31 Закону.
6. В пункті 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Таблиці 1 Додатку № 1 до Тендерної документації містяться умови наступного змісту:
«На підтвердження інформації, щодо наявності в учасника працівників, йому необхідно, у складі пропозиції, надати трудові книжки (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в Учасника), або накази про призначення на посаду, або договори цивільно-правового характуру. У разі, якщо учасник надає у складі пропозиції трудові книжки або накази про призначення працівників, він додатково повинен надати листи-згоди щодо згоди на обробку персональних даних вказаних працівників, згідно вимог даного оголошення.»
Однак, Учасник-3 на порушення вищезазначених вимог НЕ НАДАВ у складі своєї тендерної пропозиції трудові книжки (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в Учасника), або накази про призначення на посаду, або договори цивільно-правового характуру та листи-згоди щодо згоди на обробку персональних даних вказаних працівників.
У зв’язку з цим, тендерна пропозиція Учасника-3 підлягає відхиленню на підставі ч. 1 ст. 31 Закону.
7. В пункті 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Таблиці 1 Додатку № 1 до Тендерної документації міститься умова наступного змісту:
«Обовязкова наявність складських приміщень для зберігання предмету закупвлі, та не менше одного спеціалізованого ТЗ з температурним режимом (рефрежиратор або ізотермічний фургон). На підтвердження додатково надаються свідоцтва про державну реєстрацію вказаних транспотрих засобів.»
Учасник-3 на виконання вищезазначеної вимоги надав у складі своєї тендерної пропозиції у файлі «тех паспорт» скановану копію однієї сторони свідоцтва про право власності на транспортний засіб. Однак, Учасником-3 НЕ НАДАНО у складі тендерної пропозиції скановану копію другої сторони свідоцтва про право власності на транспортний засіб, на якій зазначається в тому числі інформація про власника транспортного засобу. Отже, свідоцтво про право власності на транспортний засіб надано Учасником-3 не в повному обсязі.
У зв’язку з цим, тендерна пропозиція Учасника-3 підлягає відхиленню на підставі ч. 1 ст. 31 Закону.
Неправомірне рішення Замовника про визнання переможцем торгів Учасника-3 порушило право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них. У разі відхилення згідно з Законом тендерної пропозиції Учасника-3, тендер буде відмінено у відповідності з п. 3 ч. 2 ст. 32 Закону. В такому випадку Скаржник матиме можливість прийняти участь у тендері, оголошеному Замовником повторно. А отже у Скаржника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено неправомірним рішенням Замовника.
Рішення Замовника про визнання переможцем торгів Учасника-3 суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 18, 22, 31, 32 Закону України «Про публічні закупівлі», –
ПРОШУ:
1. Прийняти до розгляду дану скаргу.
2. Зобов’язати Відділ освіти, культури, молоді, спорту і туризму Пийтерфолвівської сільської ради скасувати рішення про намір укласти договір з фізичною особою-підприємцем Ботош Вікторією Іванівною у процедурі закупівлі товару Код ДК 021:2015- 15510000-6 «Молоко та вершки» (молоко пастеризоване та згущене), № у Prozorro: UA-2022-02-03-004981-b.
Фізична особа-підприємець Кривка В.М.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.docx 07.03.2022 14:37
- Скарга.pdf 07.03.2022 14:37
- рішення від 03.05.2022№4303.pdf 04.05.2022 13:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.05.2022 №4742.pdf 26.05.2022 12:42
- рішення від 25.05.2022 №4742.pdf 26.05.2022 14:56
- РОЗ’ЯСНЕННЯ.docx 06.05.2022 14:11
- Роз'яснення.pdf 06.05.2022 14:11
- ПРОТОКОЛ..pdf 06.05.2022 14:11
- Про організацію освітнього процесу в умовах воєнного часу.pdf 06.05.2022 14:11
- лист ТПП.pdf 06.05.2022 14:11
- Протокол про затвердження ТД.pdf 06.05.2022 14:11
- Наказ про тимчасові канукули.pdf 06.05.2022 14:11
- Протокол.pdf 30.05.2022 15:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.03.2022 14:38
Дата розгляду скарги:
25.05.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.05.2022 13:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.05.2022 14:57
Дата виконання рішення Замовником:
30.05.2022 15:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ І ТУРИЗМУ ПИЙТЕРФОЛВІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, керуючисть рішенням №4742-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегієї Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, згідно з яким, за результатами розгляду скарги фізичної особи-підприємця Кривки Василя Михайловича від 07 березня 2022 № UA-2022-02-03-004981-b.c1, Колегія постановила Зобов’язати ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ І ТУРИЗМУ ПИЙТЕРФОЛВІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення про визначення фізичної особи – підприємця Ботош Вікторії Іванівни переможцем процедури закупівлі – "Код ДК 021:2015- 15510000-6 "Молоко та вершки" (молоко пастеризоване та згущене)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-02-03-004981-b., вирішив скасувати рішення (Протокол уповноваженої особи від 25.02.2022р.) про визначення фізичної особи – підприємця Ботош Вікторії Іванівни переможцем процедури закупівлі – "Код ДК 021:2015- 15510000-6 "Молоко та вершки" (молоко пастеризоване та згущене)" (Протокол уповноваженої особи від 27.05.2022р. - додається).