• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

КОД ДК 021:2015 - 24450000-3 АГРОХІМІЧНА ПРОДУКЦІЯ (Засіб дезінфекційний «Серветки Блю Лайн Ефект» ( уп.100-110 шт) (НК 024 2019 - 47237 Серветка для очищення шкіри); Засіб дезінфекційний «Ред Лайн Актив» 1 кг (НК 024:2019 - 47631 Засіб дезінфікуючий для медичних виробів); Засіб дезінфекційний "Блю Лайн Екстра" 1 л (НК 024:2019 код 41550 Дезінфікуючі засоби для рук); Засіб дезінфекційний "Блю Лайн Екстра "5 л (НК 024:2019 код 41550 Дезінфікуючі засоби для рук)

Технічні вимоги згідно додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Пропозиції подається Учасниками українською мовою. В разі якщо пропозиція Учасника подається іншою мовою ніж українська, така пропозиція повинна супроводжуватись автентичним перекладом на українську мову. При цьому, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

199 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 999.00 UAH
Період оскарження: 03.02.2022 11:38 - 09.02.2022 00:00
Вимога
Вирішена

внесення змін в документацію

Номер: daa3fdf27b434b11aee7332ab7407301
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-03-002224-c.b1
Назва: внесення змін в документацію
Вимога:
У відповідності до абзацу 2 пункту 4 ст 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Тобто, Закон надає лише право, але не зобов’язує Замовника здійснювати закупівлю аналогів предмету закупівлі. В оголошеній нами спрощеній процедурі закупівлі, надання аналогів не передбачається. У випадку наявності в пропозиції Учасника аналогів (еквівалентів) потрібної нам продукції, такого Учасника буде відхилено. Шановний замовнику, Ваш припис про не розгляд еквівалентів є протизаконним. Закон дійсно вказує на можливість замовника самостійно обрати засоби та вказувати які еквіваленти може розглядати , тобто зазначити не конкретно один засіб, а декілька, через « або», не створюючи обмеження одним засобом чи виробником. Не розгляд еквівалентів, а тим більше заборона є порушенням Закону. Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. при проведенні закупівлі за державні кошти необхідно дотримуватись Законів цієї держави, а саме Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. У відповідності до абзацу 2 пункту 4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Тож Ваше трактування закону є однобічним і це дійсно підтверджує корупційну змову. Ви замовляєте звичайні антисептичні засоби, як то Блю лайн екстра та Блю лайн серветки , але при цьому зазначаєте конкретний склад та вміст діючих , обмежуєте їх кількість та забороняєте інші діючі та допоміжні речовини , що не входять до складу заявлених. Тож питання до вас , як професійних медичних працівників: чи довіряєте Ви виробникам інших засобів, адже вони зареєстровані згідно чинного законодавства, мають всі документи, які підтверджують якість та безпечність засобу, інструкції по застосуванні? Чому віддаєте перевагу саме заявленому засобу, адже інші засоби , які можуть мати інший склад( різі спирти та допоміжні) , але при цьому мають теж призначення, застосування, безпечність, та можуть мати інші кращі характеристики, як то ширший спектр дії, наприклад COVID-19, мають відповідність до європейських стандартів або економічніші у використанні. Це не привід переглянути своє категоричне відхилення будь яких еквівалентів? Ну а про хлорвмісний засіб Ред лайн актив то й говорити нічого, на ринку дуже багато подібних засобів, що містять 50% активного хлору, тож еквівалентів більш ніж достатньо. А от вимога до терміну придатності 15 діб викликає велике занепокоєння. Навіщо готувати хлорвмісний засіб за заявленим призначенням заздалегідь, адже таблетка розчиняється максимум за 3 хв, а от чи 15 діб залишиться засіб придатний це не відомо, а перевіряти вміст активного хлору ви не будете, то не боїтесь, що через 15 діб там від хлору залишиться лише запах. Ця вимога безглузда. Такі вимоги можна трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, а також з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель в цій закупівлі вимагаємо внести відповідні зміни в МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ , яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів, отже видалити дискримінаційні вимоги до складу засобів, які обмежують кількість діючих речовин та заборону інших діючих, що не входять до складу заявлених засобів та додати вираз «або еквівалент». Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до розпорядників коштів, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення. На Вашу вимогу від 04.04.2022 року № UA-2022-02-03-002224-c про внесення змін до Тендерної документації на предмет закупівлі КОД ДК 021:2015 - 24450000-3 АГРОХІМІЧНА ПРОДУКЦІЯ (Засіб дезінфекційний «Серветки Блю Лайн Ефект» ( уп.100-110 шт) (НК 024 2019 - 47237 Серветка для очищення шкіри); Засіб дезінфекційний «Ред Лайн Актив» 1 кг (НК 024:2019 - 47631 Засіб дезінфікуючий для медичних виробів); Засіб дезінфекційний "Блю Лайн Екстра" 1 л (НК 024:2019 код 41550 Дезінфікуючі засоби для рук); Засіб дезінфекційний "Блю Лайн Екстра "5 л (НК 024:2019 код 41550 Дезінфікуючі засоби для рук) (ідентифікатор закупівлі № UA-2022-02-03-002224-c) повідомляємо наступне: (UA-2022-02-03-002224-c) є спрощеною закупівлею та проводиться Замовником згідно абз. 4 п. 3¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції Закону України "Про внесення зміни до розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" щодо запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) від 18.11.2021 № 1901-ІХ. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч.4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає право Замовника закуповувати конкретний предмет закупівлі, без передбачення можливості поставки аналогів/еквівалентів. Діюче законодавство України не містить обмежень щодо участі у закупівлі виробників, дистриб'юторів, дилерів, посередників, торговців товарами та ін. Товар, що закуповується Замовником не є унікальним і вільно продається на території України. Замовник здійснює спрощену закупівлю з дотриманням усіх принципів здійснення закупівель, не обмежує конкурентоспроможність учасників та жодним чином не встановлює дискримінаційні вимоги. Технічна специфікація (Додаток № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) містить такий перелік товару, який є найбільш економічно вигідним для Замовника. При виборі переліку товару згідно закупівлі (UA-2022-02-03-002224-c), Замовник керувався практикою використання того чи іншого товару в роботі з урахуванням позитивного досвіду, з метою забезпечення санітарного і епідеміологічного благополуччя пацієнтів та персоналу, прагнення мінімізації алергічних реакцій медичного персоналу закладу при застосуванні засобів, відзначення антимікробної активності до стійких мікроорганізмів, з точки зору функціональності, економічності, ефективності. Перелік товару був обраний з найкращих по економії використання та безпеці. Такий перелік товару має на меті придбати саме ту продукцію, яка буде найбільш економічно вигідною для нашого закладу. КНП «ЦПМСД №3 Дарницького району м. Києва» предмет закупівлі визначається з урахуванням функціональності та ефективності самостійно, а не за погодженням з учасниками закупівлі. На підставі вищевикладеного, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до документації предмета закупівлі «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 24450000-3 Агрохімічна продукція» в частині Медико-технічних вимог та залишає Вашу вимогу в даній частині без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні