• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (кнопка тривожного виклику, фізична охорона)

Завершена

117 140.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 585.70 UAH
Період оскарження: 03.02.2022 11:19 - 09.02.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення дискримінаційних вимог

Номер: f2d1249a2ceb45e396424e1bf4937454
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-03-001937-c.b1
Назва: Вимога про усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Ознайомившись зі змістом Тендерної документації (далі по тексту – Тендерна документація) встановлено, що наше підприємство, не має можливості прийняти участь у зазначеній закупівлі, у зв’язку з наявністю в тендерній документації антиконкурентних, незаконних та дискримінаційних вимоги, а саме: 1. Ви зазначаєте вимогу в ТД яка є дискримінаційною, це надати копію документу, що підтверджує право власності або оренди приміщення, в якому розміщено офіс на відстані не більше 15 км, учасникам, які не зареєстровані в місті Южне, Одеської області, Ця вимога є дискримінаційною оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що такий документ Вам зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у м. Южне, Одеської області. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у м. Южне, Одеської області та передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у м. Южне, Одеської області. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із м. Южне, Одеської області, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити даний пункт в Тендерної документації. Також повідомляємо, що якнайшвидше реагування на злочинні прояви та їх запобігання, надання усієї необхідної фахової допомоги, знешкодження злочинця і забезпечення спокійного перебування в закладі усім учасникам освітнього процесу, може здійснюватись мобільними групами швидкого реагування, які мають місце дислокації в м. Южне, Одеської області, так як є мобільними і яким не потрібно мати орендований офіс. Тому ваша вимога, щодо оренди офісу є безпідставною, дискримінаційною та вважається такою, яка створює додаткову фінансову витрату Учаснику закупівлі. В свою чергу гарантуємо. що у випадку надходження на ПЦС сигналу про спрацювання КТВ на об’єкті в період спостереження терміново вислати ГШР на об’єкт. ГШР прибуде впродовж 7 хвилин від моменту надходження на ПЦС такого сигналу. як прописано в ТД. Нормативно-правовим актом, який установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, а також забезпечує ефективне та прозоре здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, є Закон України "Про публічні закупівлі". Згідно зі ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не мають права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України "Про публічні закупівлі" під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Одним із принципів захисту конкуренції у процесі публічних закупівель, визначених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенціальних учасників закупівлі. Європейський суд з прав людини надає визначення дискримінації: Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об`єктивного і розумного виправдання. Отже, відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не переслідує законної мети або ж відсутня розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети . Для дотримання принципу недискримінації учасників під час проведення процедур закупівель замовник повинен, зокрема: забезпечити рівні умови для участі у процедурах закупівель вітчизняним та іноземним учасникам; перевірити, аби його тендерна документація не містила вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема, вимоги, що обмежують конкуренцію в технічній специфікації. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» мета тендерних процедур полягає в забезпеченні рівних та недискримінаційних умов для кожного потенційного учасника, а також досягнення найбільшої економічної ефективності та економії витрачання державних коштів. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, на Вашу вимогу повідомляємо: В ТД нами висунута вимога щодо надання копії документу, що підтверджує право власності або оренди приміщення, в якому розміщено офіс на відстані не більше 15 км, учасникам, які не зареєстровані в місті Южне, Одеської області. Ми не вважаємо цю вимогу дискримінаційною з наступних підстав: дійсно, ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Однак вищезазначена вимога висувалася не з метою дискримінувати учасників, а з єдиною метою – якнайшвидше реагування на злочинні прояви та їх запобігання, а не створення штучних сприятливих умов для будь-яких охоронних фірм. Замовник повинен бути впевненим, що, у разі потреби, Учасник в найкоротший термін гарантовано дістанеться закладу і надасть усю необхідну фахову допомогу, знешкодить злочинця і забезпечить спокійне перебування в закладі усім учасникам освітнього процесу. Саме тому Замовник послуг передбачив таку умову. Якщо Учасник планує співпрацю з закладом освіти, він має передбачити першочергово наявність (аренду) офісу на території, що не буде віддаленою від закладу Адже миттєве реагування на тривожну кнопку виклику можливе лише за умови знаходження самої охоронної фірми неподалік від закладу. Пропонуємо Вам взяти участь у даній закупівлі та надати свої пропозиції.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні