• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК021-2015:50110000-9 послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання.

Торги не відбулися

7 850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 750.00 UAH
Період оскарження: 03.02.2022 11:18 - 02.03.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: df5b57ce4b0544b99b13949642b2cc25
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-03-004066-b.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до Додатку 1, лоту 1, Сто Учасника повинно мати: обладнання для балансування і монтажу «броньованих» шин (не менше двох станків) Згідно ч. 1 ст. 5 Закону, публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель й недискримінація учасників та рівного ставлення до них. Згідно ч. 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо, що тендерна документація даних торгів складена з порушенням ст.ст. 5 та 22 Закону з наступних підстав. Вимога щодо наявності обладнання для балансування і монтажу «броньованих» шин (не менше двох станків), саме 2 станків є безпідставною та необґрунтованою. Згідно ліцензійного програмного забезпечення для реалізації і правильного використання запчастин, інтервалів та трудомісткості чергового обслуговування автомобілів, технології їх ремонту та діагностики тривалість роботи складає 0,5 нормо/години на 1 колесо, тоб то інтервал часу на 1 авто складає 2 години. Вартість 1 нормо/години є фіксованою, і тому загальна вартість послуг на 1 чи 2 станках буде однаковою, а це означає що кількість станків не впливає на вартість послуг, та є економічною складаовою. Так як Згідно Технічного завдання Додатку №1 Лоту: Обсяги закупівлі можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків, та потреб замовника. Загальна кількість Послуг, визначається Замовником згідно фактичної потреби. Очікувана вартість послуг становить 4 300 000,00 грн. з урахуванням ПДВ. Замовник не конкретизує кількість послуг для балансування і монтажу «броньованих» шин, а це означає, що технічним завданням замовник не довів, що йому потрібно саме не менше 2 станків. Дана вимога є дискримінаційною, та порушує права потенційних учасників. Статтею 22 Закону України «Про автомобільний транспорт» встановлено Вимоги до технічного обслуговування і ремонту транспортних засобів, а саме: Виконавцями технічного обслуговування і ремонту транспортних засобів є суб'єкти господарювання, які відповідають таким вимогам: мають власні або орендовані засоби технічного обслуговування і ремонту, що відповідають установленим законодавством вимогам; роботи з технічного обслуговування і ремонту здійснює персонал необхідного рівня професійної кваліфікації відповідно до видів цих робіт; мають виробничі споруди, засоби технічного обслуговування і ремонту, що відповідають встановленим законодавством вимогам. Вимоги до виконавця технічного обслуговування і ремонту транспортних засобів та надаваних ним послуг (виконуваних робіт) встановлюються технічним регламентом з підтвердження відповідності, затвердженим у встановленому законодавством порядку. Технічне регулювання у сфері технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів здійснює центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері транспорту. Технологічні норми проектування виробничих споруд і підприємств автомобільного транспорту затверджує центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері транспорту. Положення про технічне обслуговування і ремонт транспортних засобів та правила надання послуг з їх технічного обслуговування і ремонту затверджує центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері транспорту. Наказом Міністерства інфраструктури України № 615 від 28.11.2014 року затверджено Правила надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, які поширюються на суб’єктів господарювання, які надають послуги з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів та їх складових частин (систем). При цьому ні в Закону України «Про автомобільний транспорт» ні в Правилах надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів не міститься жодних вимог щодо наявності та кількості у суб’єктів господарювання якогось конкретного обладнання, устаткування, стенду, тощо, в тому числі обладнання для балансування і монтажу «броньованих» шин (не менше двох станків). Дії Замовника в частині встановленої вище умови ТД призводять до дискримінації потенційних Учасників процедури закупівлі, що є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону - недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Також Замовником було порушено вимогу законодавства про забезпечення рівних умов для усіх учасників, що в подальшому призведе до не об’єктивного та неупередженого вибору Переможця. Дана вимога обмежує конкуренцію, коло потенційних Учасників лише тими, що мають в наявності обладнання для балансування і монтажу «броньованих» шин (не менше двох станків), та обмежують можливість участі Учасників. Також дана вимога наводить на те, що вона прописана під конкретного учасника, можливо під ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД", який неодноразово перемагав у 2021 та 2020 роках. Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимогаємо взагалі прибрати вимогу стосовтно кількості обладнання для балансування і монтажу «броньованих» шин. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника. Тим паче, що є практики АМКУ, коли в даному випадки вону стають на бік Скаржника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Основною метою діяльності Автопідприємства Господарсько – фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України (далі Замовник) є автотранспортне забезпечення діяльності Кабінету Міністрів України, Секретаріату Кабінету Міністрів України, а також установ і організацій, що належать до сфери управління департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, що веде за собою участь в транспортному забезпеченні заходів державного рівня. Виходячи з цього, виникає потреба в особливих умовах оперативного вирішення питань підготовки транспортних засобів які відносяться до особливої норми до участі в даних заходах. Перелік транспортних засобів для яких передбачено балансування і монтаж шин з технологією PaxSystem визначений в Додатку 3 (Лот №1) до тендерної документації, до них належать: Mercedes-Benz S600 (220 кузов, важкий) (2006 рік випуску, об’єм двигуна 5913 см. куб. ) Toyota Land Cruiser 200 (важкий) (2015 рік випуску, об’єм двигуна 4461 см. куб.) Mercedes-Benz S600 (221 кузов, важкий) (2008 рік випуску, об’єм двигуна 5513 см. куб.) Mercedes-Benz S-клас (220 кузов) (2000 рік випуску, об’єм двигуна 5987 см. куб.) Також в Додатку 3 (Лот №1) до тендерної документації Замовник вимагає щоб станція технічного обслуговування (далі – СТО) учасника мала можливість здійснення щоденного (24 години на день 7 днів на тиждень) позачергового прийому автомобілів Замовника на СТО, включаючи святкові та вихідні дні. Надання Послуг повинно підтримувати транспортні засоби у технічно справному стані, забезпечив безпеку руху, надійність, належний зовнішній вигляд, економічність, та екологічну безпеку. Якість послуг повинно відповідати вимогам «Положенням про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту», затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 30.03.1998 № 102, вимогам «Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів», затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 № 615, вимогам «Технічного регламенту з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.07.2013 № 643 та технічних умов заводів-виробників відповідних транспортних засобів. У відповідності з п.п. 3.1. Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 30.03.1998 № 102 система технічного обслуговування та ремонту ДТЗ передбачає, зокрема, сезонне технічне обслуговування. Сезонне технічне обслуговування - технічне обслуговування, яке виконується для підготовки виробу до використання в осінньо-зимових чи весняно-літніх умовах. Враховуючи наявну кількість транспортних засобів на яких встановлено «броньовані» шини, а також необхідність використання зазначених транспортних засобів Замовником разом один з іншим (в парі), на практиці (що доведено неодноразово) вирішення цих питань потребує паралельного надання послуги з монтажу і балансування «броньованих» шин. Вказане надає можливість для оперативного використання транспортних засобів без необхідності очікування чи надання переваги одному транспортному засобу поміж інших. У зв’язку з цим, вимогу про наявність обладнання для балансування і монтажу «броньованих» шин (не менше двох станків) вважаємо обґрунтованою. Окрім того, у випадку виходу з ладу одного з станків для балансування і монтажу шин з технологією PaxSystem (що також доведено на практиці), наявність другого є необхідною для надання послуги саме на СТО учасника.
Статус вимоги: Відхилено