• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Торги відмінено

199 990.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 03.02.2022 10:57 - 11.02.2022 15:28
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: 8d6964566e70405a865a49f58ce9cd5c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-03-003480-b.b1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Ремонтно житловим-комунальним підприємством № 1 оголошені торги відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», назва предмета закупівлі: Контейнер для сміття (ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску), UA-2022-01-27-010642-b. Наше товариство з обмеженою відповідальністю має намір взяти участь у вищезазначеній закупівлі та має змогу поставити якісний товар, який відповідає чинним стандартам, що підтверджується відповідними сертифікатами якості. Проте, при вивченні тендерної документації на вказану вище закупівлю, фахівцями нашої компанії були виявлені дискримінаційні вимоги, встановлені Замовником, що суперечать частині 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого проводиться вказана вище закупівля, а саме «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників». З метою недопущення порушення основоположних засад та принципів проведення публічних закупівель, ми, як потенційний учасник, вважаємо, що документація потребує внесення змін. Згідно інформації викладеної у Додатку 4 (Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі) тендерної документації, Замовник вказав, що кришка контейнера для сміття повинна бути пластикова плоска яка складається з двох частин з’єднані металевим шарніром на всю довжину кришки. Основними показниками при виборі контейнерів для сміття, для Замовника мають бути: цільове призначення контейнерів (для збору твердих побутових відходів), об’єм (1100 л) та якість товару. Всі інші технічні характеристики можуть варіюватися відповідно до стандартів виробників товару, оскільки кожний виробник використовує власні індивідуальні технології, які не впливають на цільове призначення товарів на ринку. Тобто, здійснюючи закупівлю товару, Замовник має об’єктивно оцінити мету, для якої закуповується товар, та допустити до участі в торгах учасників, які пропонують аналогічний товар, уникаючи дискримінації. Встановлення жорстких специфічних умов до технічних характеристик товару, які жодним чином не впливають на його якісні показники, свідчить про здійснення узгоджених антиконкурентних дій, що штучно обмежує економічну конкуренцію на ринку. Стандарт EN 840-2, відповідність якому вимагає Замовник, чітко вказує на те, що «Кришка(и) повинна повністю закривати отвір контейнера. Вона повинна легко відкритися сама по собі під час циклу спорожнення, повинна бути виконана, щонайменше, з двома точками кріплення і мати щонайменше один засіб відкривання» Тому вимога Замовника в частині «Кришка контейнера – пластикова плоска яка складається з двох частин з’єднані металевим шарніром на всю довжину кришки» є дискримінаційною та такою, що штучно обмежує коло потенційних учасників, порушує вимоги Закону та потребує негайного внесення змін в технічний опис предмету закупівлі. Наше товариство пропонує високоякісний товар, виготовлений відповідно до європейського стандарту EN 840-2, що в повній мірі відповідає меті, для якої здійснюється закупівля. Встановлюючи дискримінаційні вимоги в Тендерній документації Замовник порушує наше право брати участь в закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками. Звертаємо увагу на те, що стандарт EN 840-2 не містить вимог стосовно кришки, яка складається з двох частин які з’єднані саме металевим шарніром та вимог до довжини цього шарніру. Товар, який пропонує наше товариство повністю відповідає Стандарту EN 840-2. Провівши аналіз технічних вимог, визначених Замовником щодо закупівлі, можна дійти до висновку: замовник свідомо зазначає дискримінаційні вимоги, розуміючи, що ці вимоги виконає лише певний учасник і прописав вказані вимоги, маючи метою обмежити коло учасників, чим порушує наші права на участь у закупівлі. Через суперечливі вимоги, які встановлені Замовником у тендерній документації, ми позбавлені можливості прийняти участь у закупівлі та запропонувати якісний товар. Враховуючи вищевказане, ВИМАГАЄМО внести зміни до закупівлі з ідентифікатором закупівлі UA-2022-01-27-010642-b, назва предмету закупівлі: ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, що була оприлюднена 27 січня 20252 року Ремонтно житловим-комунальним підприємством № 1, а саме виключити вимогу щодо довжини шарніру та способу кріплення додаткової кришки, так як саме ця характеристика може варіюватися відповідно до стандартів виробника товару, але тим самим не погіршує якісь товару та відповідає стандарту EN 840-2.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога була розглянута. По суті поставленної вимоги повідомляємо наступне, конструктивні особливочті кришки,регламентовані стандартами EN840-2, 5, 6, проте Стандарт EN840 передбачає декілька варіантів конструктивного виконання контейнерів. З цієї причини деталізація конструктивного виконання контейнерів є необхідною, щоб уникнути неефективного використання бюджетних коштів. Стандарт EN840-2:2012, якому повинні відповідати контейнери, містить тільки необхідні, але не достатні, конструктивні вимоги до контейнерів. Стандарт не містить ні технологічних, ні експлуатаційних вимог до контейнерів, залишаючи це на вибір Замовника. Очевидно, що експлуатаційні і цінові характеристики контейнерів мають і інші особливості та відрізняються, і замовник зобов'язаний деталізувати свій вибір щоб виключити ймовірність нечесної конкуренції серед учасників тендеру. Вибір конкретної кришки контейнерів, а також виконання продиктований досвідом експлуатації даних виробів і Замовник, як особа відповідальна за ефективне використання бюджетних коштів, зобов'язаний уточняти свій вибір, виключивши можливість закупівлі продукції низької якості і з негативним досвідом експлуатації в умовах України. Також така кришка контейнера зручна для використання дітьми, особами з інвалідністю та особами похилого віку.
Статус вимоги: Відхилено