• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція полігону твердих побутових відходів в смт. Іванків Київської області

Строк виконання робіт: протягом 2017-2018 років

Завершена

34 496 309.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 34 496.31 UAH
Період оскарження: 20.10.2017 14:21 - 06.11.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Звернення з вимогою пояснень, щодо визнання переможця

Номер: 4c64eaa2667c4ebc93b23c8c83281dcf
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-20-001406-a.a2
Назва: Звернення з вимогою пояснень, щодо визнання переможця
Вимога:
Звернення Протоколом № 360 від 15.11.17р. засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної адміністрації, нашу тендерну пропозицію було відхилено, та протоколом № 362 від 15.11.17р. визнано переможцем учасника ТОВ «БК Сучасні будівельні рішення», тендерна пропозиція якого на 2 600 012,00 грн більша ніж у ТОВ «Укрбудінвест» . На разі, в п.1 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації чітко зазначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ЦІНА. Статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» в тому числі і пунктом 3 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено, що тендерна пропозиція відхиляється у разі, якщо учасник: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося . Згідно норми даної статті, тендерний комітет безпідставно відхилив нашу пропозицію, позаяк вона відповідає всім кваліфікаційним критеріям та має забезпечення. Також повідомляємо Вам про те, що нам відомо, що учасник-переможець, ТОВ «БК Сучасні будівельні рішення», приймав участь в подібних тендерах, а саме: Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція полігону твердих побутових відходів м. Миронівка Київської області) вартістю 35 616 566,00грн. та Полігон твердих побутових відходів в смт. Рокитне Київської області, вартістю 13 067 100.20грн. В зазначених відкритих торгах ТОВ «БК Сучасні будівельні рішення», не приймаючи участь в аукціоні, щодо пониження ціни, також став переможцем маючи найвищу ціну тендерної пропозиції серед учасників. Не можливо не звернути увагу на те, що ще одним учасником у цих трьох тендерних закупівлях є - ТОВ «Ві.Ай.Пі.Будівельна Компанія». Цей учасник в усіх трьох тендерних торгах приймає активну участь на аукціоні але потім є відхиленим, в звязку з відсутністю документів - які є основними критеріями для відхилення тендерної пропозиції встановлених самою тендерною документацією замовника та Статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося . Отже, з огляду протоколів відхилення тендерної пропозиції даного учасника, підставою для таких відхилень є: Крім відсутності вказаних основних документів для прийняття участі в тендері, Товариство з обмеженою відповідальністю «Ві.АЙ.Пі.Будівельна компанія» також постійно чомусь не долучає до тендерної документації таких основних документів як інформація згідно статті 17 Закону «Про публічні закупівлі», не надає інформацію яка є оцінкою кваліфікаційним критеріям і т.д. Вказані факти свідчать про те, що даний учасник представляючи тендерну пропозицію свідомо кожного разу не долучає одних і тих же документів, щоб бути дискваліфікованим та надати можливість такими діями стати переможцем іншому учаснику «ТОВ «БК Сучасні будівельні рішення». За результатами цих відкритих торгів на закупівлю робіт, у звязку зі змовою учасника переможця ТОВ «БК Сучасні будівельні рішення» із замовниками проведення тендерів та іншим учасником торгів, ТОВ «Ві.Ай.Пі.Будівельна Компанія», державний бюджет України втратив 8 817 631,60грн., позаяк учасники з найнижчими пропозиціями були безпідставно відхилені а учасник з найдорожчою пропозицією визначений переможцем. Для огляду представляємо наступний витяг інформації з сайту Прозоро по вказаним закупівлям: Реконструкція полігону твердих побутових відходів в смт. Іванків Київської області (Код ДК 021:2015: 45000000 – 7 Будівельні роботи та поточний ремонт ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" #32343522 Відхилено 31 750 000,00 UAH з ПДВ 15 листопада 2017 17:01 ТОВ "Ві.Ай.Пі. Будівельна компанія" #38127429 Відхилено 31 800 000,00 UAH з ПДВ 15 листопада 2017 17:20 ТОВ БК Сучасні будівельні рішення #37469814 Переможець 34 350 012,00 UAH з ПДВ 15 листопада 2017 17:29 Полігон твердих побутових відходів в смт. Рокитне Київської області, вартістю 13 067 100.20грн. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАСТГЕОРЕСУРС" #37237438 Відхилено 10 890 000,00 UAH з ПДВ 25 вересня 2017 16:10 ТОВ "Ві.Ай.Пі. Будівельна компанія" #38127429 Відхилено 10 900 000,00 UAH з ПДВ 25 вересня 2017 16:27 ТОВ БК Сучасні будівельні рішення #37469814 Переможець 12 990 160,98 UAH з ПДВ 25 вересня 2017 16:38 Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція полігону твердих побутових відходів м. Миронівка Київської області) вартістю 35 616 566,00грн ТООВ Дорожник #19425966 Відхилено 31 450 000,00 UAH з ПДВ 9 вересня 2017 09:07 ТОВ "Ві.Ай.Пі. Будівельна компанія" #38127429 Відхилено 31 612 000,00 UAH з ПДВ 20 вересня 2017 09:32 ТОВ БК Сучасні будівельні рішення #37469814 Переможець 35 567 619,60 UAH з ПДВ 26 вересня 2017 11:14 Вважаємо прийняте рішення тендерного комітету щодо визнання ТОВ «БК Сучасні будівельні рішення» переможцем незаконним, вбачаємо в прийнятому рішенні тендерного комітету корупційні дії та змову з учасником-переможцем тендерних торгів, повідомляємо про те, що всі вказані факти та докази будуть передані до Антимонопольного комітету України, НАБУ та інших органів повязаних розслідуванням корупційних дій та в порядку ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати пояснення, щодо викладеного.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації розглянув вашу вимогу та надає наступні пояснення. Так, дійсно відповідно до умов тендерної документації щодо закупівлі робіт з Реконструкції полігону твердих побутових відходів в смт. Іванків Київської області (Код ДК 021:2015: 45000000 – 7 Будівельні роботи та поточний ремонт) єдиним критерієм оцінки є ціна. Згідно ч. 2 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) до початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Згідно ч. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Таким чином, замовник не зобов’язаний приймати рішення про намір укласти договір з учасником пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, оскільки необхідно розглянути тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації. Відповідно до ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Зважаючи на те, що учасник ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" не приймало участі у відкритих торгах щодо закупівлі робіт з Полігон твердих побутових відходів в смт. Рокитне Київської області (Код ДК 021:2015: 70112000 – 9 Будівництво нежитлової нерухомості), замовник не зобов’язаний надавати будь-які пояснення. А також звертаємо вашу увагу, що така закупівля як Реконструкція полігону твердих побутових відходів м. Миронівка Київської області Департаментом регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації не проводилася. Крім того, повідомляємо, що замовник ніяким чином не може впливати на перебіг аукціону та ставки учасників, оскільки учасники самостійно формують ціну пропозиції за якою вони готові виконати ті чи інші роботи. Згідно ст. 29 Закону учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менш ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Зважаючи на все викладене вище, замовником було дотримано норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

вимога до замовника

Номер: 0841bb68cf014b03a02a80bce7f48206
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-20-001406-a.a4
Назва: вимога до замовника
Вимога:
Звернення Протоколом № 360 від 15.11.17р. засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної адміністрації, нашу тендерну пропозицію було відхилено, та протоколом № 362 від 15.11.17р. визнано переможцем учасника ТОВ «БК Сучасні будівельні рішення», тендерна пропозиція якого на 2 600 012,00 грн більша ніж у ТОВ «Укрбудінвест» . На разі, в п.1 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації чітко зазначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ЦІНА. Статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» в тому числі і пунктом 3 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено, що тендерна пропозиція відхиляється у разі, якщо учасник: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося . Згідно норми даної статті, тендерний комітет безпідставно відхилив нашу пропозицію, позаяк вона відповідає всім кваліфікаційним критеріям та має забезпечення. Також повідомляємо Вам про те, що нам відомо, що учасник-переможець, ТОВ «БК Сучасні будівельні рішення», приймав участь в подібних тендерах, а саме: Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція полігону твердих побутових відходів м. Миронівка Київської області) вартістю 35 616 566,00грн. та Полігон твердих побутових відходів в смт. Рокитне Київської області, вартістю 13 067 100.20грн. В зазначених відкритих торгах ТОВ «БК Сучасні будівельні рішення», не приймаючи участь в аукціоні, щодо пониження ціни, також став переможцем маючи найвищу ціну тендерної пропозиції серед учасників. Не можливо не звернути увагу на те, що ще одним учасником у цих трьох тендерних закупівлях є - ТОВ «Ві.Ай.Пі.Будівельна Компанія». Цей учасник в усіх трьох тендерних торгах приймає активну участь на аукціоні але потім є відхиленим, в звязку з відсутністю документів - які є основними критеріями для відхилення тендерної пропозиції встановлених самою тендерною документацією замовника та Статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося . Отже, з огляду протоколів відхилення тендерної пропозиції даного учасника, підставою для таких відхилень є: Крім відсутності вказаних основних документів для прийняття участі в тендері, Товариство з обмеженою відповідальністю «Ві.АЙ.Пі.Будівельна компанія» також постійно чомусь не долучає до тендерної документації таких основних документів як інформація згідно статті 17 Закону «Про публічні закупівлі», не надає інформацію яка є оцінкою кваліфікаційним критеріям і т.д. Вказані факти свідчать про те, що даний учасник представляючи тендерну пропозицію свідомо кожного разу не долучає одних і тих же документів, щоб бути дискваліфікованим та надати можливість такими діями стати переможцем іншому учаснику «ТОВ «БК Сучасні будівельні рішення». За результатами цих відкритих торгів на закупівлю робіт, у звязку зі змовою учасника переможця ТОВ «БК Сучасні будівельні рішення» із замовниками проведення тендерів та іншим учасником торгів, ТОВ «Ві.Ай.Пі.Будівельна Компанія», державний бюджет України втратив 8 817 631,60грн., позаяк учасники з найнижчими пропозиціями були безпідставно відхилені а учасник з найдорожчою пропозицією визначений переможцем. Для огляду представляємо наступний витяг інформації з сайту Прозоро по вказаним закупівлям: Реконструкція полігону твердих побутових відходів в смт. Іванків Київської області (Код ДК 021:2015: 45000000 – 7 Будівельні роботи та поточний ремонт ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" #32343522 Відхилено 31 750 000,00 UAH з ПДВ 15 листопада 2017 17:01 ТОВ "Ві.Ай.Пі. Будівельна компанія" #38127429 Відхилено 31 800 000,00 UAH з ПДВ 15 листопада 2017 17:20 ТОВ БК Сучасні будівельні рішення #37469814 Переможець 34 350 012,00 UAH з ПДВ 15 листопада 2017 17:29 Полігон твердих побутових відходів в смт. Рокитне Київської області, вартістю 13 067 100.20грн. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАСТГЕОРЕСУРС" #37237438 Відхилено 10 890 000,00 UAH з ПДВ 25 вересня 2017 16:10 ТОВ "Ві.Ай.Пі. Будівельна компанія" #38127429 Відхилено 10 900 000,00 UAH з ПДВ 25 вересня 2017 16:27 ТОВ БК Сучасні будівельні рішення #37469814 Переможець 12 990 160,98 UAH з ПДВ 25 вересня 2017 16:38 Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція полігону твердих побутових відходів м. Миронівка Київської області) вартістю 35 616 566,00грн ТООВ Дорожник #19425966 Відхилено 31 450 000,00 UAH з ПДВ 9 вересня 2017 09:07 ТОВ "Ві.Ай.Пі. Будівельна компанія" #38127429 Відхилено 31 612 000,00 UAH з ПДВ 20 вересня 2017 09:32 ТОВ БК Сучасні будівельні рішення #37469814 Переможець 35 567 619,60 UAH з ПДВ 26 вересня 2017 11:14 Вважаємо прийняте рішення тендерного комітету щодо визнання ТОВ «БК Сучасні будівельні рішення» переможцем незаконним, вбачаємо в прийнятому рішенні тендерного комітету корупційні дії та змову з учасником-переможцем тендерних торгів, повідомляємо про те, що всі вказані факти та докази будуть передані до Антимонопольного комітету України, НАБУ та інших органів повязаних розслідуванням корупційних дій та в порядку ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати пояснення, щодо викладеного.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації розглянув вашу вимогу та надає наступні пояснення. Так, дійсно відповідно до умов тендерної документації щодо закупівлі робіт з Реконструкції полігону твердих побутових відходів в смт. Іванків Київської області (Код ДК 021:2015: 45000000 – 7 Будівельні роботи та поточний ремонт) єдиним критерієм оцінки є ціна. Згідно ч. 2 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) до початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Згідно ч. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Таким чином, замовник не зобов’язаний приймати рішення про намір укласти договір з учасником пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, оскільки необхідно розглянути тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації. Відповідно до ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Зважаючи на те, що учасник ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" не приймало участі у відкритих торгах щодо закупівлі робіт з Полігон твердих побутових відходів в смт. Рокитне Київської області (Код ДК 021:2015: 70112000 – 9 Будівництво нежитлової нерухомості), замовник не зобов’язаний надавати будь-які пояснення. А також звертаємо вашу увагу, що така закупівля як Реконструкція полігону твердих побутових відходів м. Миронівка Київської області Департаментом регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації не проводилася. Крім того, повідомляємо, що замовник ніяким чином не може впливати на перебіг аукціону та ставки учасників, оскільки учасники самостійно формують ціну пропозиції за якою вони готові виконати ті чи інші роботи. Згідно ст. 29 Закону учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менш ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Зважаючи на все викладене вище, замовником було дотримано норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

вимога

Номер: ba7e0ce1da3942098cfe50d37f961bdb
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-20-001406-a.a3
Назва: вимога
Вимога:
Протоколом № 360 від 15.11.17р. засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної адміністрації, тендерну пропозицію ТОВ «Укрбудінвест» було відхилено, в звязку з тим, що під час розгляду тендерної пропозиції було виявлено, що в складі тендерної пропозиції відсутні: 1. відомості з єдиного держаного реєстру підприємств та організацій України. 2. гарантійний лист про те що, строк дії забезпечення тендерної пропозиції є не меншим строку дії пропозиції, тобто 120 календарних днів з дати розкриття. 3. гарантійний лист про те, що тендерна документація вважається дійсної 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. 4. відсутні 4,5,6 сторінка паспорту уповноваженої особи. ТОВ «Укрбудінвест» вважає, що відсутність таких документів не може ніяким чином впливати на оцінку тендерної пропозиції, так як нами до тендерної пропозиції були залучені інші документи які дублюють та підтверджують дані та інформацію, що мала б бути надана відсутніми документами, а саме: 1. Нами надана виписка з єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців, в якій зазначені ідентичні з відомостями ЕДРПОУ про юридичну особу. Крім того вказані відомості містяться у відкритих єдиних державних реєстрах, а згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. 2. Надана гарантія банку, в якій чітко визначені гарантійні строки та зазначено, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції до 13.03.18року, тобто з моменту розкриття (13.11.17р) складає 120календарних днів.. 3. Надана тендерна пропозиція, в якій на сторінці 1 є гарантійне повідомлення, що ми зобовязуємося дотримуватись тендерних пропозицій 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. 4. Нами не долучено 4,5,6 сторінки паспорта уповноваженої особи, позаяк на вказаних сторінках відсутня будь-яка інформація, відповідно їх відсутність ніяким чином не можуть впливати на підтвердження особи. На разі, в п.1 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» чітко зазначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ЦІНА. Статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» в тому числі і пунктом 3 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція відхиляється у разі, якщо учасник: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося . Стаття 16 вказаного Закону передбачає наступне: «Кваліфікаційні критерії 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі) 4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Згідно норми даної статті, тендерний комітет безпідставно відхилив нашу пропозицію, позаяк вона відповідає всім кваліфікаційним критеріям та має забезпечення. А відсутність документів зазначених в протоколі № 360 від 15.11.17р. не може бути підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції, так як ці документи згідно законодавства не подаються у складі тендерної документації та не можуть вимагатися. (Детальний перелік інформації, що повинна містити тендерна документація, наведений в статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до якого ТОВ «Укрбудінвест » надала всі необхідні документи). Вважаємо прийняте рішення тендерного комітету незаконним та в порядку ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати пояснення, щодо безпідставного відхилення нашої тендерної пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації розглянув вашу вимогу та надає наступні пояснення. 1. Вами у вимозі зазначено наступне: «Статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» в тому числі і пунктом 3 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція відхиляється у разі, якщо учасник: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося.» Однак, згідно ст. 30 Закону 1. замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Звертаємо вашу увагу, що згідно Протоколу № 360 від 15.11.2017 р. тендерну пропозицію ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" було відхилено на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. 2. Також повідомляємо, згідно ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Так, дійсно, згідно п. 2 Розділу ІІI тендерної документації на закупівлю робіт з Реконструкції полігону твердих побутових відходів в смт. Іванків Київської області (Код ДК 021:2015: 45000000 – 7 Будівельні роботи та поточний ремонт) учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції є не меншим строку дії пропозиції, тобто 120 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Учасником, ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" не було надано у складі тендерної пропозиції гарантійного листа про те, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції є не меншим строку дії пропозиції, тобто 120 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Згідно п.4 Розділу ІІІ тендерної документації, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати гарантійний лист про те, що подана ним тендерна пропозиція вважається дійсною протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. На виконання даної вимоги учасником ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" не було надано у складі тендерної пропозиції гарантійного листа про те, що подана ним тендерна пропозиція вважається дійсною протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Також, надаємо вам витяг з рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про те, що замовником було правомірно відхилено тендерну пропозицію учасника за не надання аналогічних документів у складі їхньої пропозиції. Згідно п.п.11 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Вищезазначений документ відсутній у складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ" УКРБУДІНВЕСТ", що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Згідно п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації учасником надається завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492­VI, зі змінами. На виконання даної вимоги Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ" УКРБУДІНВЕСТ" у складі своєї тендерної пропозиції надало копії 1,2,3 сторінок паспорту уповноваженої особи на підписання документів пропозиції та/або договору та копії сторінок з місцем проживання, однак копії 4,5,6 сторінок паспорту уповноваженої особи у складі тендерної пропозиції відсутні. Враховуючи вищевикладене тендерна пропозиція "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ" УКРБУДІНВЕСТ" не відповідає п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації. Крім того, надаємо вам рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель де описана аналогічна причина відхилення пропозиції учасника, та зазначено, що Замовником правомірно відхилено тендерну пропозицію учасника, за ненадання копії 6 сторінки паспорту керівника у складі тендерної пропозиції. (Копія рішення додається). Звертаємо вашу увагу, що згідно ст.30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Зважаючи на все викладене вище, замовником було дотримано норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Звернення до замовника з вимогою поясненню

Номер: dd9803d7de30400f854d729d448bb3b0
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-20-001406-a.b1
Назва: Звернення до замовника з вимогою поясненню
Вимога:
Звернення Протоколом № 360 від 15.11.17р. засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної адміністрації, тендерну пропозицію ТОВ «Укрбудінвест» було відхилено, в звязку з тим, що під час розгляду тендерної пропозиції було виявлено, що в складі тендерної пропозиції відсутні: 1. відомості з єдиного держаного реєстру підприємств та організацій України. 2. гарантійний лист про те що, строк дії забезпечення тендерної пропозиції є не меншим строку дії пропозиції, тобто 120 календарних днів з дати розкриття. 3. гарантійний лист про те, що тендерна документація вважається дійсної 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. 4. відсутні 4,5,6 сторінка паспорту уповноваженої особи. ТОВ «Укрбудінвест» вважає, що відсутність таких документів не може ніяким чином впливати на оцінку тендерної пропозиції, так як нами до тендерної пропозиції були залучені інші документи які дублюють та підтверджують дані та інформацію, що мала б бути надана відсутніми документами, а саме: 1. Нами надана виписка з єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців, в якій зазначені ідентичні з відомостями ЕДРПОУ про юридичну особу. Крім того вказані відомості містяться у відкритих єдиних державних реєстрах, а згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. 2. Надана гарантія банку, в якій чітко визначені гарантійні строки та зазначено, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції до 13.03.18року, тобто з моменту розкриття (13.11.17р) складає 120календарних днів.. 3. Надана тендерна пропозиція, в якій на сторінці 1 є гарантійне повідомлення, що ми зобовязуємося дотримуватись тендерних пропозицій 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. 4. Нами не долучено 4,5,6 сторінки паспорта уповноваженої особи, позаяк на вказаних сторінках відсутня будь-яка інформація, відповідно їх відсутність ніяким чином не можуть впливати на підтвердження особи. На разі, в п.1 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» чітко зазначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ЦІНА. Статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» в тому числі і пунктом 3 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція відхиляється у разі, якщо учасник: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося . Стаття 16 вказаного Закону передбачає наступне: «Кваліфікаційні критерії 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі) 4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Згідно норми даної статті, тендерний комітет безпідставно відхилив нашу пропозицію, позаяк вона відповідає всім кваліфікаційним критеріям та має забезпечення. А відсутність документів зазначених в протоколі № 360 від 15.11.17р. не може бути підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції, так як ці документи згідно законодавства не подаються у складі тендерної документації та не можуть вимагатися. (Детальний перелік інформації, що повинна містити тендерна документація, наведений в статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до якого ТОВ «Укрбудінвест » надала всі необхідні документи). Вважаємо прийняте рішення тендерного комітету незаконним та в порядку ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати пояснення, щодо безпідставного відхилення нашої тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не завантажився додатковий файл
Дата скасування: 17.11.2017 16:21