• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасадів та покрівлі, ремонт покрівлі, заміна вікон та зовнішніх дверей) ЗОШ с.Черемошне Житомирського району Житомирської області

Завершена

3 352 958.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 529.58 UAH
Період оскарження: 24.10.2017 16:23 - 05.11.2017 00:00
Вимога
Без відповіді

Лист вимога щодо неправомірного визнання переможця.

Номер: 36a9f479941743d4a091e2f8f49c7d44
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-24-002968-a.a2
Назва: Лист вимога щодо неправомірного визнання переможця.
Вимога:
Лист вимога щодо неправомірного визнання переможця.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Є відповідь

Лист вимога до Замовника щодо неправомірної дискфаліфікації ПП "БУД ПРОЕКТ"

Номер: 0a6c6224d87c4333a071be24692c178b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-24-002968-a.b1
Назва: Лист вимога до Замовника щодо неправомірної дискфаліфікації ПП "БУД ПРОЕКТ"
Вимога:
Тендерному комітету відділу освіти Житомирської районної державної адміністрації В порядку п. 3 ст. 30 Закону України про публічні закупівлі. Преамбулою Закон України «Про публічні закупівлі» визначено, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. У разі оголошення та проведення відкритих торгів Замовник ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ провести процедуру від початку оголошення до визначення переможця, дотримуючись ВИКЛЮЧНО принципів здійснення закупівель, які наведені в статті 3 даного Закону. Тому, Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимогами статті 5 даного Закону визначено, що з метою недискримінації учасників вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах; Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом; Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Детально вивчивши тендерну документацію по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі(утеплення фасадів та покрівлі, ремонт покрівлі, заміна вікон та зовнішніх дверей) ЗОШ с.Черемошне Житомирського району Житомирської області», Ідентифікатор закупівлі UA-2017-10-24-002968-a, де замовником являється Відділ освіти Житомирської районної державної адміністрації (ЄДРПОУ 02143040), приватне підприємство «БУД ПРОЕКТ» (ЄДРПОУ 39568196) підготовила тендерну пропозицію із повним дотриманням кваліфікаційних вимог, які містяться в тендерній документації Замовника по вище зазначеному предмету закупівлі не порушуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», які поширюються на учасника торгів та в подальшому прийняла участь у вище згаданому аукціоні, який відбувся 10.11.2017 року. Однак, о 15:15 годині 17.11.2017 року Замовником було дискваліфіковано ПП «БУД ПРОЕКТ» відповідно до оприлюдненого протоколу засідання тендерного комітету відділу освіти Житомирської райдержадміністрації № 355 від 17.11.2017 року. Відповідно до змісту даного протоколу, ПП «БУД ПРОЕКТ» було відхилено за невідповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, в довідках про наявність кваліфікованих працівників та про наявність матеріально-технічної бази з’ясовано невідповідність учасника закупівлі до інформації наданої у вищевказаних довідках. Детально вивчивши підстави відхилення пропозиції ПП «БУД ПРОЕКТ», встановлено незаконне відхилення даної тендерної пропозиції відділом освіти Житомирської райдержадміністрації так як пунктом 3.5.1. розділу 3 тендерної документації Замовника, зазначалося, що Учасники повинні відповідати кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону. Пунктом 3.5.2. розділу 3 тендерної документації Замовника вимагалось для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям надати наступні документи: 1) Для документального підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» - надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, машин і механізмів для виконання робіт. Приватним підприємством «БУД ПРОЕКТ» шляхом завантаження файлу до електронної системи закупівель в складі пропозиції завантажено файл «Довідка про наявність обладнання.pdf», який містить довідку про наявність обладнання, машин та механізмів для виконання робіт за вих.№20/3 від 06.11.2017 року. Дана довідка повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника, складена на фірмовому бланку ПП «БУД ПРОЕКТ» на кожній сторінці даної довідки міститься підпис директора ПП «БУД ПРОЕКТ» Саюка О.В. та відтиск печатки «Приватне підприємство «БУД ПРОЕКТ» Для документів». Крім цього довідка містить табличну форму із зазначенням 33 (тридцяти трьох) найменувань обладнання, машин та механізмів для виконання робіт як власних, так і тих, що орендується. Тобто ПП «БУД ПРОЕКТ» підтвердив наявність у нього обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, що відповідає кваліфікаційному критерію визначеному ст. 16 Закону та вимогам вказаним в пункті 3.5.2. розділу 3 тендерної документації Замовника. 2) Для документального підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» - надати Інформаційну довідку про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт. Приватним підприємством «БУД ПРОЕКТ» шляхом завантаження файлу до електронної системи закупівель в складі пропозиції завантажено файл «Довідка про наявність працівників.pdf», який містить довідку про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт за вих.№20/2 від 06.11.2017 року. Дана довідка повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника, складена на фірмовому бланку ПП «БУД ПРОЕКТ» на кожній сторінці даної довідки міститься підпис директора ПП «БУД ПРОЕКТ» Саюка О.В. та відтиск печатки «Приватне підприємство «БУД ПРОЕКТ» Для документів». Крім цього довідка містить табличну форму із зазначенням 20 (двадцяти) працівників, серед яких наявні інженерно-технічні робітники, адміністративний персонал та робітники робочих спеціальностей (штатних та найманих за договорами), які будуть залучатись для виконання робіт. Тобто ПП «БУД ПРОЕКТ» підтвердив наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що відповідає кваліфікаційному критерію визначеному ст. 16 Закону та вимогам вказаним в пункті 3.5.2. розділу 3 тендерної документації Замовника. Крім того детально вивчивши подані вищевказані документи (довідку про наявність обладнання та довідку про наявність працівників) нами було виявлено формальні помилки в тексті даних довідок, а саме в текстовому поясненні щодо залучення в разі необхідності додаткового обладнання та працівників з вказанням іншого підприємства (ПП «Компанія РОС»). Вказана формальна помилка була зроблена через використання як прикладу тексту з довідки іншого підприємства, шляхом його копіювання. Вказана формальна помилка пов’язана з оформленням тендерної пропозиції, та не впливає на зміст пропозиції, а саме не вказує на відсутність у ПП «БУД ПРОЕКТ» необхідного обладнання, машин та механізмів і працівників відповідної кваліфікації для виконання робіт, тобто дана формальна (несуттєва) помилка не може бути підставою для відхилення пропозиції ПП «БУД ПРОЕКТ» за невідповідність кваліфікаційним критеріям визначеним у ст. 16 Закону та вимогам вказаним в пункті 3.5.2. розділу 3 тендерної документації Замовника . ПП «БУД ПРОЕКТ» вважає недостатньою та неправомірною аргументацію, зазначену в повідомленні про відхилення тендерної пропозиції, затвердженою протоколом засідання тендерного комітету відділу освіти Житомирської райдержадміністрації № 355 від 17.11.2017 року, тому на підставі вище викладеного й керуючись п. 3 ст. 30 Закону України «Про Публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ПП «БУД ПРОЕКТ» умовам тендерної документації, зокрема невідповідності кваліфікаційним критеріям. 2. В разі відсутності законних підстав для відхилення пропозиції ПП «БУД ПРОЕКТ», скасувати рішення тендерного комітету відділу освіти Житомирської райдержадміністрації, яке міститься в протоколі засідання тендерного комітету № 355 від 17.11.2017 про відхилення тендерної пропозиції ПП «БУД ПРОЕКТ» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт будівлі(утеплення фасадів та покрівлі, ремонт покрівлі, заміна вікон та зовнішніх дверей) ЗОШ с.Черемошне Житомирського району Житомирської області», ідентифікатор закупівлі UA-2017-10-24-002968-a, як таке що не відповідає дійсності та як таке що дискримінує учасника ПП «БУД ПРОЕКТ», а також як таке що суперечить вимогам статей 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» . 3. Визнати тендерну пропозицію ПП «Компанія РОС» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт будівлі(утеплення фасадів та покрівлі, ремонт покрівлі, заміна вікон та зовнішніх дверей) ЗОШ с.Черемошне Житомирського району Житомирської області», ідентифікатор закупівлі UA-2017-10-24-002968-a таку, яка відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі», та повернути пропозицію ПП «БУД ПРОЕКТ» у Статус «На розгляді» для подальшого прийняття Замовником відповідного законного рішення. В разі подальшого ігнорування вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та залишення неправомірно прийнятого рішення без змін ми будемо змушені оскаржувати рішення тендерного комітету Житомирської районної державної адміністрації стосовно дискваліфікації ПП «БУД ПРОЕКТ» в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Звернення учасника розглянуто, рішення залишено без змін.
Статус вимоги: Задоволено