• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

24450000-3 Агрохімічна продукція

Торги відмінено

199 958.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 265.50 UAH
Період оскарження: 03.02.2022 09:58 - 09.02.2022 11:00
Вимога
Є відповідь

упереджені дії замовника

Номер: 5c659539eac64ecc83848b8a238fbbd1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-03-001839-b.c1
Назва: упереджені дії замовника
Вимога:
Підкажіть, будь-ласка, чим обумовлені критерії розподілу предметів закупівлі на лоти у даній закупівлі номер UA-2022-02-03-001839-b? Якими принципами розподілу ви керувались? Слід зазначити, що відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні Закупівлі» здійснюються зокрема за такими принципами: - Максимальна економія, ефективність та пропорційність; - Недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - Запобігання корупційним діям і зловживання. Згідно розподілення на лоти у даній закупівлі чітко прослідковується заздалегідь обумовлені домовленості між Виробниками (Учасниками) та Замовником і це у закупівлі за бюджетні кошти. Ми розуміємо ,що Ви шановний Замовник ,розподілили на лоти свою потребу для того, щоб не ображати своє обмежене коло постачальників та не створювати додаткову конкуренцію між ними, але дані дії суперечать ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні Закупівлі», ці дії також свідчать про гнучку корумпованість даної закупівлі, а також про маскування штучно створеної конкуренції під добросовісну конкуренцію. Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» абзац 2 пункту 4 ст.14 надається можливість замовнику вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, тобто зазначити не конкретно один засіб, а декілька, через « або», не створюючи обмеження одним засобом чи виробником. Не розгляд еквівалентів, а тим більше заборона є порушенням Закону. Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Вимагаємо внести зміни , додати вираз «або еквівалент», видалити конкретний склад та обмеження діючих речовин та об'єднати в один лот всі засоби, так як вони відносяться до одного коду за Єдиним закупівельним словником: ДК 021-2015 24450000-3 – Агрохімічна продукція, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до розпорядника коштів, органу оскарження та інших органів відповідно до їх компетенції та повідомити про цей випадок Громадський контроль
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник, в разі проведення спрощеної закупівлі у замовника є вибір: або вказати, які еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, або не вказувати еквіваленти. Як зазначено в абзаці 2 частині 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», обов’язково зазначаються, серед іншого, інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, які Замовник визначає самостійно, виходячи з власних потреб. Отже, закладом дотримані норми Закону України «Про публічні закупівлі», а тому вимога в цій частині не підлягає задоволенню. Що стосується об’єднання засобів в один лот, в цій частині вимога буде задоволена.
Статус вимоги: Задоволено