-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Шафа для одягу 880*400*2010мм, Шафа для одягу 900*400*2010мм, Шафа для одягу 600*400*2010мм, Приліжкова тумбочка 450*440*h520мм, Навесні верхні ящики 900*400*320мм, Нижні тумби з поличкою 900*480*820мм, Нижні тумби з поличкою 600*480*820мм, Нижня тумба з 3-ма висувними ящиками 900*480*820мм, Стільниця 38 Платина Kronospan 3,9м, Стільниця 38 Платина Kronospan 2,25м, Кушетка з 3-ма висувними ящиками 1500*700*400мм, Полка 900*150*700мм, (ДК 021:2015 (CPV) 39150000-8 Меблі та приспособи різні)
подача пропозицій на українській мові
Завершена
120 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період оскарження:
03.02.2022 08:25 - 09.02.2022 09:00
Вимога
Відхилено
Щодо не законного визначення переможця
Номер:
14038bade1c4464daac27811154a291f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-03-000099-c.a2
Назва:
Щодо не законного визначення переможця
Вимога:
Згідно вимог Замовника, учасник повинен надати Сканкопія аналогічного(их) договору(ів) з додатками, про поставку товарів, необхідних замовнику.
На підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) надати лист-відгук до наданого договору від замовника із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору. Договір може бути діючим.
Аналогічний договір має бути виключно за аналогічним предметом закупівлі (шафи офісні, шафи для одягу, тумбочки, навесні тумби, сільниці).
ФОП Ніколаєнко К.В. надано аналогічний договір з Ізмаїльський загін морської охорони, згідно публічної закупівлі яка проводилась вище зазначеним контрагентом був укладений договір та оприлюднений на прозоро, печаткою учасник в своїй діяльності не користувався, а при виставлені видаткової накладної якимось дивом вона з’явилася!!!! Хочемо звернути увагу що учасник фальсифікує дані які подав в своїй пропозиції, також згідно з телефонної розмови з контрагентом, рекомендованих листів на його ім’я він не видавав!!! Аналогічна ситуація з іншим аналогічним договором Васильківської сільської ради Дніпропетровської області, лист відгук їм не надавався!!! Та видаткових накладних стоїть мокора печатка, а на договорі який оприлюднений на прозоро печатка відсутня.
Вимагаємо скасувати протокол щодо визначення ФОП Ніколаєнко К.В. переможцем в даній процедурі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.02.2022 14:40
Вирішення:
Доброго дня! При телефонній розмові з контрагнетами, на яких Ви посилаєтеся, вони не підтвердили жодну фальсифікацію рекомендованих листів.
Крім того, договірні відносини з ФОП Ніколаєнко К.В. підтверджується відповідними звітами про виконанні договори в системі Прозорро. Дякуємо!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Шановний Замовник!!!
Номер:
257866d29d9b42dab55d981c7d459ba7
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-03-000099-c.c1
Назва:
Шановний Замовник!!!
Вимога:
Щодо не надання «долучає копію свідоцтво про державну реєстрацію вказаних вище транспортних засобів», ми не маємо такої можливості, так як транспортні засоби не належать нам на праві власності, і дані документи налажать ТОВ Компанії «Меблеві Технології» які не зобов’язані надавати такі документи для участі в закупівлі!!!!
В договорі не вказана марку і модель вантажного транспортного засобу, тому що на момент оренди транспортного засобу буде заповнюватися заявка на перевезення вантажів автомобільним транспортном!!!!
Учаснком долучено файл 24 Дозвільні документи в якому надані всі дозвільні документи на товар який пропонується учасником, а саме ISO 14001:2015 на систему екологічного управління , ISO 9001:2018 ( 9001:2015) на систему управління якістю виданий, та також надані копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної служби України та копії сертифікати відповідності.
Також факт подання Учасником пропозиції, він погоджується на всі умови, що виставляє Замоник!!!!!
ФОП Покатило Сергій Григорович. Вважає, що причини для дискваліфікації в Замоника відсутні, а ті що вище вказані вони є без підставними та не суттєвими!!! Вимагаємо скасувати протокол про дискваліфікацію ФОП Покатило Сергій Григорович, та визначити нашу пропозицію переможцем!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.02.2022 10:35
Вирішення:
Згідно вимог п.15 Додатку № 2 до Оголошення про проведення закупівлі, Замовником чітко визначено, що учасники повинні надати довідку довільної форми про матеріально-технічне забезпечення, необхідне для поставки якісного предмету закупівлі (копії документів про приміщення (виробничу базу, технічне обладнання для виготовлення та/або збирання меблів, транспортний засіб, яким буде здійснюватися доставка).
На підтвердження виконання даної вимоги, Учасником надається довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у який вказується, що Учасник має в наявності два вантажних автомобіля Isuzu, з державними номерними знаками ВЕ8369АІ та ВЕ4315АР, але на підтвердження виконання вимог Замовника, Учасник не долучає копію свідоцтво про державну реєстрацію вказаних вище транспортних засобів, що є порушенням вимог тендерної документації.
Крім того, Учасник надає копію договору № 04/01-2022 від 04.01.2022 року на транспортно-експедиційній послуги з перевезення вантажу по території України. Але знову всупереч вимогам Замовника, в договорі не зазначено марку і модель вантажного транспортного засобу, а також не долучено відповідних копій свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення товару.
1.2. Згідно вимог п.20 Додатку № 2 до Оголошення про проведення закупівлі, Замовником чітко визначено, що учасники повинні надати документи про якість (сертифікат відповідності або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, або зареєстровані ТУ на виготовлення товару у Держстандарті, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію (або лист-пояснення про неможливість надання вказаних документів, з поясненням причин).
На підтвердження виконання цього пункту, Учасник надає копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 25.06.2020 року на об’єкт експертизи: заготівки профільовані з личкованої деревинно-стружкової плити типу «Постформінг».
Але крім даного, Учасник не долучає копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на об’єкт експертизи: меблеву фурнітуру, ручки, ніжки, гачки, петлі, кріплення тощо.
1.3. Згідно останнього абзацу Додатку № 2 до Оголошення про проведення закупівлі, Замовником передбачено, що Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Переможець сплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні і т.д.) через кур’єрську службу з адресною доставкою («Нова пошта» та ін.). У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції у період подачі пропозицій (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів), Замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте.
У свою чергу, Учасником не надано листів у довільній формі про підтвердження можливості виконання вказаних вимог Замовника, жодних документів до тендерної пропозиції долучено не було.
Статус вимоги:
Відхилено