• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги із заміни вікон

ДК 016-2010: 43.99.90 Роботи будівельні спеціалізовані, н.в.і.у. ДК 021-2015: 45262000-1 Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних (Послуги із заміни вікон) Детальніше дивиться в оголошенні про закупівлю

Торги не відбулися

155 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 550.00 UAH
Період оскарження: 30.06.2016 11:27 - 05.07.2016 09:00
Скарга
Відкликано скаржником

Оскарження протоколу

Номер: 811fba6eebf34ed69aef19c36958bbc8
Ідентифікатор запиту: UA-2016-06-30-000095-a.a1
Назва: Оскарження протоколу
Скарга:
ТОВ «АКОРД» оскаржує «Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про про відхилення пропозиції Кандидата №1 від 08.07.2016 р. Суть питання полягає в наступному. Зазначеним вище протоколом, Замовник закупівлі - Київська міська клінічна лікарня №5 з ДК 016-2010: 43.99.90 Роботи будівельні спеціалізовані, н.в.і.у. ДК 021-2015: 45262000-1 Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних (Послуги із заміни вікон) (Ідентифікатор закупівлі UA-2016-06-30-000095-a) відхиляє пропозицію ТОВ «АКОРД», як єдиного учасника закупівлі. В обґрунтуванні відхилення нашої пропозиції, пунктом 9 Протоколу зазначено, що: «згідно з п.8 та 9 Оголошення про проведення закупівлі: - Пропозиція учасника не відповідає якісним характеристикам замовника», що на нашу думку є абсолютно не обґрунтованим та безпідставним. Свою позицію ми підтверджуємо наступними аргументами. Вихідними даними для участі в аукціоні від Замовника були надані на електронному майданчику наступні вимоги : «8. Технічні вимоги до послуги: Термін виконання Послуг не повинен перевищувати 1 (одного) робочого дня в кожному окремо взятому приміщенні. У випадку виявлення неякісної заміни вікон – Виконавець проводить виправлення недоліків за власний рахунок протягом 3- днів. Якість товару повинна відповідати вимогам, встановленим до нього загальнообов'язковими на території України нормами і правилами, і підтверджуватися сертифікатом якості, відповідності або іншим подібним документом, виданим виробником товару. Сертифікат якості, відповідності або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов'язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України. При відсутності сертифікатів відповідності надати підтвердження про те, що продукція не входить до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. 9. Якісні вимоги до предмету закупівлі: Елементи, що встановлюються повинні мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, реєстраційне посвідчення або іншій подібний документ , що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України». Спираючись на дані вимоги Замовника, а також на власний досвід участі в електронних закупівлях, керуючись чинним нормативами ТОВ «АКОРД» підготував та надав в електронному вигляді, разом з своєю ціновою пропозицією наступні документи: - Протокол випробувань № 2015.02.12.16.01 від 16.12.2015р. на блоки віконні ПВХ системи «ALM plast» зі склопакетом типу СПД (4і-10-4М1-10-4і); - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 18.09.2014р. № 05.03.02-03/58120 Пристрої поворотньо-відкидні та замкові для віконних та дверних блоків ТМ “Vorne”; - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 08.09.2015р. № 05.03.02-04/40355 Профілі полівінілхлоридні системи «ALM plast»; - Сертифікат відповідності UA1.066.0105480-15 на конструкції; - Сертифікат відповідності UA1.044.0011984-14 на фурнітуру; - Сертифікат відповідності UA1.182.0074008-15 на профілі ПВХ; - Технічна характеристика запропонованого товару; - Довідка про досвід виконання аналогічних видів робіт. Як видно, ТОВ «АКОРД» надав Замовнику вичерпний перелік документів для підтвердження якості пропонованої продукції, а також ми маємо великий досвід у виконанні аналогічних робіт, у тому числі в закладах охорони здоров’я. Враховуючи все вищезазначене, просимо Вас об’єктивно, неупереджено та виходячи з принципів економічної доцільності в проведенні електронних закупівель товарів та послуг за ДЕРЖАВНИЙ КОШТ в межах своїх повноважень, переглянути та скасувати протокол Замовника про відхилення нашої пропозиції, та залишити нас переможцями. Замовнику вказати на недоліки під час надання ними кваліфікаційних вимог до учасників електронної закупівлі. Генеральний директор І. В. Скрепцов.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 19.07.2016 14:46
Автор: ТОВ АКОРД, Архипенко Наталія Григорівна +380445810981 5034364@ukr.net