-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Закупівля проводиться на очікувану вартість.
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 926 робочих днів
330 480.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 652.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 652.40 UAH
Період оскарження:
02.02.2022 16:42 - 14.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Номер:
1fdec1bc36504022abc95fad25f4d3a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-02-012228-b.b1
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Вимога:
Вимогами тендерної документації встановлено надати «складений у довільній формі акт про огляд об'єкта охорони Замовника за підписом уповноваженого представника учасника та уповноваженого представника замовника для усвідомлення специфіки охорони об'єкту. Для цього до подання своєї тендерної пропозиції учасник повинен відвідати та оглянути об'єкт охорони Замовника, а саме: приміщення Попаснянського районного центру зайнятості (та топочної) за адресою: 93301, Луганська обл., м. Попасна, вул. Базарна 2, приміщення 2. Загальна площа об’єкта – 744,5 кв.м. (у тому числі площа топочної – 16,0 м2 ). Дата акту огляду обє’кту повинна бути у період подання тендерних пропозицій». Специфіка охорони об’єкту прописана в Додаток 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Послуги охорони об’єкта Замовника ДК 021:2015 «79710000-4 Охоронні послуги».
Встановлюючи відповідні вимоги, Ви порушує право на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт про огляд об'єкта охорони за підписом уповноваженої особи замовника.
Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта про огляд об'єкта охорони є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема скаржника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції.
Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Щодо цього питання вже є практика на користь учасників. Наприклад, UA-2021-02-22-003442-a Рішення № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- scanlite58.pdf 08.02.2022 14:08
Дата подачі:
06.02.2022 17:51
Вирішення:
Вимога не дискриминує учасників тому не має підстав для внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено