-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги охорони об'єкта Замовника
Закупівля проводиться на очікувану вартість з 01.03.2022 по 31.12.2022 включно
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 925 робочих днів
330 480.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 652.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 652.40 UAH
Період оскарження:
02.02.2022 16:31 - 14.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Номер:
d6e11ef653774d0897113b2708d220a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-02-011955-b.b2
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Вимога:
имогами тендерної документації встановлено надати «складений у довільній формі акт про огляд об'єкта охорони Замовника за підписом уповноваженого представника учасника та уповноваженого представника замовника для усвідомлення специфіки охорони об'єкту. Для цього до подання своєї тендерної пропозиції учасник повинен відвідати та оглянути об'єкт охорони Замовника, а саме: приміщення Марківського районного центру зайнятості за адресою: Луганська область, Старобільський район, смт. Марківка, пров. Південний, буд. 13 . Дата акту огляду об’єкту повинна бути у період подання тендерних пропозицій» Специфіка охорони об’єкту прописана в Додаток 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Послуги охорони об’єкта Замовника ДК 021:2015 «79710000-4 Охоронні послуги».
Встановлюючи відповідні вимоги, Ви порушує право на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт про огляд об'єкта охорони за підписом уповноваженої особи замовника.
Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта про огляд об'єкта охорони є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема скаржника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції.
Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону. Щодо цього питання вже є практика на користь учасників. Наприклад, UA-2021-02-22-003442-a Рішення № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.02.2022 11:58
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Замовником, у відповідності до Додатку 3 до Оголошення за ідентифікатором № UA-2022-02-02-011955-b визначено, що Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати складений у довільній формі акт про огляд Об'єкта охорони Замовника за підписом уповноваженого представника Учасника та уповноваженого представника Замовника для усвідомлення специфіки охорони Об'єкта. Для цього до подання своєї пропозиції Учасник повинен відвідати та оглянути Об'єкт охорони Замовника, а саме: адмінбудівлю та прилеглу територію Марківського районного центру зайнятості за адресою: Луганська область, Старобільський район, смт. Марківка, пров. Південний, б.13 (далі – Об’єкт).
Дана вимога була включена до тендерної документації з декількох причин. По-перше, первинний огляд Об’єкта та складання відповідного акта обстеження дозволяє потенційному Учаснику оглянути будівлю та прилеглу територію Замовника (яка має свої особливості) і, тим самим, проаналізувати обсяги та умови надання послуг Замовнику. Оцінити свої власні можливості відповідно до матеріально-технічної бази і техніки, яку планується застосувати, наявного досвіду виконання робіт та наявних власних кваліфікованих фахівців, щоб Замовник мав змогу отримати від переможця закупівлі більш кваліфіковану та якісну послугу з охорони Об’єкту та задля гарантованого недопущення протиправних дій на Об’єкті сторонніх осіб. А також максимально точно визначити свою цінову пропозицію і не допустити у подальшому її безпідставного корегування, що відповідає принципу максимальної економії та ефективності надання послуг (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі») або, у подальшому, розірвання договору зі сторони Учасника-переможця, мотивуючи це тим, що не було враховано індивідуальні умови з охорони Об’єкта Замовника. Також послуга з охорони Об’єкта передбачає тривалий термін її надання та ймовірність неодноразового виїзду на Об’єкт охорони, якщо цей факт зараз викликає труднощі в Учасника та вбачається йому проблематичним - то чи в змозі він буде це здійснювати в подальшому - при наданні послуг за укладеним договором. Щодо Вашого припущення про корупційні ризики і можливе непідписання та/або ненадання акту обстеження зі сторони Замовника, то воно є необґрунтованим та таким що не відповідає дійсності, оскільки тендерною документацією не передбачено що сам Замовник надає цей акт - він його лише підписує. Замовник чекає всіх потенційних Учасників закупівлі для огляду приміщення та прилеглої території Марківського районного центру зайнятості у період подання тендерних пропозицій та гарантує підписання актів всіх Учасників. Дана вимога не порушує права Учасників, так як вітчизняні і іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах без будь-якого виключення. По-друге, Законом України «Про охоронну діяльність» визначено, що суб’єкт надання охоронних послуг за згодою замовника послуг з охорони (його представника) може оглядати територію, будинки, приміщення, майно, що охороняються. В даному випадку Замовник сам бажає здійснення первинного огляду свого майна суб’єктом надання охоронних послуг, щоб уникнути обставин перерахованих вище. Крім того, при підписанні акту огляду Замовник не вимагає від Учасника відомостей або документів, які містять конфіденційну інформацію. Юридична назва підприємства, установи, організації (фізичної особи - підприємця) та прізвище, ім’я, по батькові керівника Учасника не можуть бути конфіденційними, оскільки містяться в загальнодоступних реєстрах (в тому числі ЄДРПОУ), а тільки такі дані й потрібні для підписання вищезазначеного акту.
Щодо Вашої вимоги про усунення дискримінаційних вимог та внесення змін до тендерної документації зазначаємо наступне. Як випливає із ч. 4 ст. 22 Закону № 922, тендерна документація не повинна містити вимог, що призводять до дискримінації учасників, зокрема потенційних. Проте Законом № 922 поняття дискримінації не визначено. Фактично таке визначення сформульовано та деталізовано Верховним Судом у постанові від 29.01.2021 у справі № 640/1042/19 (№ К/9901/688/20). У ньому сказано, що дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи чи групи осіб серед інших учасників. Але ж вимоги тендерної документації Замовника поширюються не лише на певний суб'єкт чи конкретну групу суб'єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників відкритих торгів та обов'язкові до виконання всіма потенційними учасниками. Дана вимога не дискримінує Вас, як потенційного Учасника, так як вона однакова для всіх. Також жоден із Учасників не обмежений у пересуванні територією країни, тому не вважаємо такі умови дискримінаційними та обмежуючими конкуренцію. Отже, всі принципи здійснення закупівель в тендерній документації Замовника дотримані і тендерна документація не підлягає будь-якому корегуванню або змінам.
Замовник гарантує відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників, об’єктивне та неупереджене визначення переможця.
Чекаємо Вас для підписання акту огляду Об’єкта охорони за графіком роботи Замовника:
робочі дні - понеділок, вівторок, середа, четвер з 8:00 до 17:00, пятниця – з 8:00 до 15:45;
вихідні дні - субота, неділля.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Номер:
faaebd18188a4635a4eefb14914f77fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-02-011955-b.b1
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Вимога:
Вимогами тендерної документації встановлено надати «складений у довільній формі акт про огляд об'єкта охорони Замовника за підписом уповноваженого представника учасника та уповноваженого представника замовника для усвідомлення специфіки охорони об'єкту. Для цього до подання своєї тендерної пропозиції учасник повинен відвідати та оглянути об'єкт охорони Замовника, а саме: приміщення Міловського районного центру зайнятості за адресою: Луганська область, смт. Мілове, вул. Козацька, б.6. . Дата акту огляду об’єкту повинна бути у період подання тендерних пропозицій» Специфіка охорони об’єкту прописана в Додаток 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Послуги охорони об’єкта Замовника ДК 021:2015 «79710000-4 Охоронні послуги».
Встановлюючи відповідні вимоги, Ви порушує право на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт про огляд об'єкта охорони за підписом уповноваженої особи замовника.
Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта про огляд об'єкта охорони є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема скаржника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції.
Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону. Щодо цього питання вже є практика на користь учасників. Наприклад, UA-2021-02-22-003442-a Рішення № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни до тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.02.2022 11:49
Опис причини скасування:
створено помилково
Дата скасування:
07.02.2022 11:57