• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Охорана матеріальних цінностей та підтримання внутрішнього порядку на території об`єкта

Торги відмінено

197 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 2 956.50 UAH
Період оскарження: 27.11.2017 10:32 - 30.11.2017 12:00
Вимога
Є відповідь

Наявність ліцензії на проведення навчання охоронників

Номер: 764f04a9a7714a499e495e2f0bc3548c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-27-000409-b.c2
Назва: Наявність ліцензії на проведення навчання охоронників
Вимога:
В Додатку 1 до документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (п.7) вказана вимога про Наявність в учасників ліцензії на проведення навчання охоронників з присвоєнням кваліфікаційного рівня (надати копію). Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Так як, відповідно до статті 1 Закону України "Про охоронну діяльність", суб'єкт охоронної діяльності - суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії. ВІдповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960, Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами. Тобто, на законодавчому рівні чітко визначені підстави та вимоги до суб'єктів господарювання під час провадження охоронної діяльності. І однією вимогою до суб'єктів господарювання для здійснення охоронної діяльності є наявність Ліцензії. Будь яких інших вимог до суб'єктів господарювання на законодавчому рівні не встановлено. Тому, на підставі чого учасники повинні мати в наявності Ліцензію на проведення навчання охоронників з присвоєнням кваліфікаційного рівня, якщо обов'язкової вимоги отримання такої Ліцензії не передбачено для суб'єктів охоронної діяльності на законодавчому рівні? Суб'єкти господарювання, що здійснюють надання охоронних послуг ЗОБОВ'ЯЗАНІ мати Ліцензію на право надання охоронних послуг, але аж ніяк НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНІ проводити навчання охоронників. Встановивши таку вимогу про наявність в учасників ліцензії на проведення навчання охоронників, Ви обмежили коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають саме такої Ліцензії не можуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не зможуть відповідати вашому технічному завданню. Встановивши дану вимогу, Ви навмисно обмежили коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має таку ЛІцензію. Отже, даною вимогою Ви порушуєте норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель і на підставі вищевикладеного вимагаємо вилучити пункт про наявність ліцензії на проведення навчання охоронників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч. 1. ст. 2 та абзацу 3 ч. 1. ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник вважає, що оголошення про проведення закупівлі не є дискримінаційним до учасників, воно містить вимоги щодо ефективного надання якісних охоронних послуг з максимально економними витратами. З метою усунення суперечностей які виникли під час Періоду уточнення пропозиції оголошення про проведення закупівлі було відредаговано, у зв’язку з чим Ваша вимога не відповідає дійсності.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

щодо дискримінаційної вимоги п. 9 додатку 1 до документації

Номер: a8c2ded738aa4a568f8a938e692fcb86
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-27-000409-b.a1
Назва: щодо дискримінаційної вимоги п. 9 додатку 1 до документації
Вимога:
Відповідно до листа – роз’яснення Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 30.09.2016 № 3302-06/31462-06, замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 ст. 2 Закону. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Відповідно до п.п. 6.2. п.6 Порядку здійснення допорогових закупівель під час здійснення допорогових закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Вимога замовника, щодо наявності у учасника діючого підрозділу в м. Чернігів (з наданням адресу офісу, документів про право власності, або копії договору оренди) (п. 9 додатку 1 до оголошення) суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в п.п. 6.2. п. 6 Порядку здійснення допорогових закупівель та ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», а саме веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Також можна стверджувати, що дана дискримінаційна вимога прописана під конкретного учасника або учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в п.9 додатку 1 до оголошення, щодо наявності діючого підрозділу в м. Чернігів (з наданням адресу офісу, документів про право власності, або копії договору оренди), порушує п.п. 6.2. п. 6 Порядку здійснення допорогових закупівель та ч.1. ст. 3, ч.3. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до оголошення, а саме видалити дану вимогу або прибрати конкретизацію міста.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч. 1. ст. 2 та абзацу 3 ч. 1. ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник вважає, що оголошення про проведення закупівлі не є дискримінаційним до учасників, воно містить вимоги щодо ефективного надання якісних охоронних послуг з максимально економними витратами. З метою усунення суперечностей які виникли під час Періоду уточнення пропозиції оголошення про проведення закупівлі було відредаговано, у зв’язку з чим Ваша вимога не відповідає дійсності.
Статус вимоги: Не задоволено