• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги охорони об'єкта Замовника

закупівля проводиться на очікувану вартість ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 1 305 днів назад

330 480.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 304.80 UAH
Період оскарження: 02.02.2022 15:18 - 14.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації

Номер: 3861c30ce9e748d5af639d838e946650
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-02-009949-b.b1
Назва: Усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Вимога:
Вимогами тендерної документації встановлено надати «складений у довільній формі акт про огляд об'єкта охорони Замовника за підписом уповноваженого представника учасника та уповноваженого представника замовника для усвідомлення специфіки охорони об'єкту. Для цього до подання своєї тендерної пропозиції учасник повинен відвідати та оглянути об'єкт охорони Замовника, а саме: приміщення Старобільського районного центру зайнятості, господарських будівель та прилеглої території за адресою: м. Старобільськ, кв. Ватутіна, 68. Дата акту огляду об’єкту повинна бути у період подання тендерних пропозицій» Специфіка охорони об’єкту прописана в Додаток 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Послуги охорони об’єкта Замовника ДК 021:2015 «79710000-4 Охоронні послуги». Встановлюючи відповідні вимоги, Ви порушує право на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт про огляд об'єкта охорони за підписом уповноваженої особи замовника. Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта про огляд об'єкта охорони є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема скаржника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону. Щодо цього питання вже є практика на користь учасників. Наприклад, UA-2021-02-22-003442-a Рішення № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Під час складання тендерної документації та вимог до Учасників Замовник торгів керувався статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже тендерна документація містить не лише вимоги, які чітко передбачені Законом, а й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо подання Учасниками Акту обстеження об’єкту, встановлена для проведення попереднього обстеження об’єкта, більш детального ознайомлення з обсягом надання послуг, дозволяє Учаснику оглянути на місці будівлю, прилеглу територію, оцінити свої можливості для виконання послуг, сформувати пропозицію, в тому числі графік виконання, з метою не допустити в подальшому її безпідставного корегування, або розірвання договору зі сторони учасника- переможця, мотивуючи тим, що не було враховано індивідуальні умови з охорони об’єкта Замовника. Слід зауважити, що нами як Замовником торгів процедура відкритих торгів проводиться відповідно до всіх принципів та згідно до Закону. Замовник торгів забезпечує вільний доступ усіх Учасників до інформації про закупівлю та не встановлює жодних дискримінаційних вимог до Учасників. Замовник Старобільський районний центр зайнятості не здійснював, не здійснює та не планує здійснювати будь які перешкоди для бажаючих взяти участь в процедурі відкритих торгів. Дана вимога не дискримінує Вас як потенційного учасника, так як вона однакова для всіх. Оскільки жоден із Учасників не обмежений у пересуванні територією країни, тому не вважаємо такі умови дискримінаційними та обмежуючими конкуренцію. Окрім того, наголошуємо на тому, що уповноважена особа, яка визначає переможця за результатами проведеного аукціону, ніяким чином не буде приймати участь в обстеженні об’єкту, тому твердження про корупційні ризики є взагалі не доречними. Таким чином, вимога щодо надання Акту обстеження об’єкту в довільній формі жодним чином не порушує принципи здійснення публічний закупівель, в тому числі статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з тим, що кожен потенційний Учасник має можливість брати участь у дані процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог тендерної документації. Ми гарантуємо відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників, об’єктивне та неупереджене визначення переможця.
Статус вимоги: Відхилено