-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Послуги медичних лабораторій (код ДК 021:2015 –85140000-2 «Послуги у сфері охорони здоров’я різні»)
Торги відмінено
1 135 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 675.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 675.00 UAH
Період оскарження:
02.02.2022 12:43 - 14.02.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Технічні вимоги
Номер:
334f856754d54e5ebbc45ca486276290
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-02-006034-b.b1
Назва:
Технічні вимоги
Вимога:
Додатком №2 Технічних вимог, а саме п. 1 передбачено, що забір біологічного матеріалу здійснюється силами та за рахунок Замовника у власних маніпуляційних кабінетах. П 4. говорить про те, що забір біологічного матеріалу здійснюється за рахунок Виконавця у власних маніпуляційних кабінетах, а п.5. передбачає, що витрати по транспортуванню біологічного матеріалу від місць забору до місця проведення лабораторних досліджень покладаються на Замовника.
Просимо внести зміни у Технічні вимоги в частині уточнення на кого покладаються вимоги по забору та транспортуванню біоматеріалу.
Також просимо видалити із Додатку №2 Технічні вимоги умову щодо розташування потужностей у м. Хмельницький, оскільки вважаємо дану умову дискримінаційною та такою, що порушує принципи публічних закупівель, передбачені ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме в частині добросовісної конкуренції серед учасників та рівне ставлення до них. Оскільки дана вимога, мінімізує кількість імовірних учасників до лише тих, що територіально знаходяться в межах міста Хмельницький. Лабораторні дослідження згідно предмету закупівлі можна здійснювати і територіально віддаленіше з дотримання встановлених строків виконання.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол-відповідь 09.02.2022 18:02
Дата подачі:
07.02.2022 14:27
Вирішення:
Доброго дня. На вашу вимогу повідомляємо наступне.
1. Технічні вимоги, що викладені у Додатку №2 до нашої тендерної документації, є коректно сформульованими, не суперечать один одному та не потребують уточнень з наступних причин. Так, п.1 та п.5 Додатку №2 встановлюють загальні правила, а п.5 встановлює виключення та регулює межі, на які це виключення поширюється.
Всього у тендерній документації нами заявлено потребу у придбані послуг медичної лабораторії у кількості 21100 послуг, з них:
- безпосередньо лабораторних досліджень 17 000 послуг (загальний аналіз крові – 9000 послуг, загальний аналіз сечі – 1000 послуг, загальний холестерин – 5000 послуг та глюкоза – 2000 послуг),
- послуги по забору біоматеріалу - 4100 послуг (забір біологічного матеріалу (капілярна кров) – 4000 послуг та забір біологічного матеріалу (венозна кров) – 100 послуг).
Із вказаного переліку випливає, що кількість запланованих до закупівлі послуг по забору біоматеріалу (4100 послуги) є значно меншою, ніж кількість запланованих до виконання лабораторних досліджень (17000 послуг), отже більшу частину послуг по забору біоматеріалу Замовник планує виконати власними силами.
У п.1 Додатку №2 встановлено загальну вимогу по забору біоматеріалу щодо всього масиву безпосередньо лабораторних досліджень – за цим загальним правилом, у переважній більшості випадків, забір біологічного матеріалу здійснюється силами та за рахунок Замовника у власних маніпуляційних кабінетах.
Аналогічно має статус загальної вимоги щодо всього масиву безпосередньо лабораторних досліджень і норма, що викладена у п.5 Додатку №2, згідно якої транспортні витрати по транспортуванню біологічного матеріалу від місць забору до місця проведення лабораторних досліджень покладаються на Замовника.
Вказані пункти є взаємопов’язаними та взаємозалежними – Замовник самостійно здійснює забір біоматеріалу та самостійно його транспортує до місця розташування виробничих потужностей лабораторії.
При цьому у п.4 Додатку №2 прописано виключення із загальних правил - врегульовано вимогу щодо окремих виключних випадків, які стосуються конкретних позицій предмету тендерної закупівлі, а саме позиція «Забір біологічного матеріалу» (капілярна кров)» та Забір біологічного матеріалу (венозна кров)»)».
Вказаний пункт (п.4 Додатку №2) містить чітке та однозначне формулювання, яке встановлює рамки його застосування та не поширює дію цього пункту на жодні інші взаємовідносини - вказана норма є дійсною виключно (цитата) «у межах обсягу, заявленого у тендерній документації (позиція «Забір біологічного матеріалу» (капілярна кров)» та Забір біологічного матеріалу (венозна кров)»)». За межами вказаних позицій та обсягів вказана норма не застосувається.
Нижче по тексту Додатку №2 є таблиця «Кількісні вимоги на закупівлю послуг», у якій наведені обсяги запланованих закупівель у розрізі кожної позиції. З даної таблиці випливає, що заявлений обсяг по позиції «Забір біологічного матеріалу» (капілярна кров)» складає 4000 послуг, а по позиції «Забір біологічного матеріалу (венозна кров)» складає 100 послуг. Отже, вимога п.5 Додатку №5 поширюється виключно на цю кількість послуг та не суперечить вимогам п.1 та п5 Додатку №2.
2. Вимога щодо розташування виробничих потужностей Виконавця у межах міста Хмельницький не є дискримінаційною, а безпосередньо випливає з технічних умов, та спрямована на забезпечення максимально раціонального використання коштів Замовника та забезпечення належної якості досліджень.
Так, згідно п.1 та п.5 Додатку №2 передбачено, що забір біологічного матеріалу здійснюється нашими власними силами та за наш рахунок у наших власних маніпуляційних кабінетах і транспортні витрати по транспортуванню біологічного матеріалу від місць забору до місця проведення лабораторних досліджень також ми беремо на себе. Відповідно, для нас як для Замовника, який самостійно забезпечує транспортування, вимога щодо якнайближчого розташування виробничих лабораторних потужностей є економічно обгрунтованою, оскільки мінімізує наші витрати на транспортування. Здійснення нами транспортування біоматеріалу до населених пунктів, які знаходяться віддалено від наших сімейних амбулаторій за межами м.Хмельницького, призведе до значного здорожчання вартості лабораторних досліджень та нераціонального витрачання коштів.
Крім того, перелік заявлених нами лабораторних досліджень є дуже вузьким – всього 4 типи досліджень, два з яких (загальний аналіз сечі та глюкоза) є дуже чутливими до зберігання, транспортування та до часових рамок від моменту забору до моменту виконання. Так, дослідження сечі (осаду) рекомендовано здійснювати протягом 1-2 годин після її забору, якщо до дослідження сеча знаходиться у посуді більше 2-3 годин, тоді вона піддається різноманітним змінам, що можуть впливати на достовірність результату. Стабільність глюкози у пробах навіть за умови використання інгібіторів гліколізу не дозволяє повністю нівелювати ефект гліколізу – навіть у цьому випадку через 2 години після взяття крові вміст у ній глюкози може виявитися на 5-10% нижче початкового. Для підвищення точності результатів аналізу на глюкозу та подовження терміну від моменту забору до моменту виконання необхідне негайне центрифугування крові, яке ми не можемо забезпечити в умовах маніпуляційних кабінетів сімейних амбулаторій.
Вказані особливості цих досліджень вимагають максимального скорочення часу з моменту забору біоматеріалу до моменту виконання дослідження, що можливо забезпечити тільки у випадку розташування виробничих лабораторних потужностей максимально близько до місць забору (до місць розташування наших сімейних амбулаторій).
Також відповідно до п.7 Додатку №2 передбачено, що для термінового встановлення діагнозу пацієнтам Виконавець повинен мати змогу провести аналіз й видати результат в режимі cito (терміново) - за умови розташування виробничих потужностей за межами м.Хмельницького ми як Замовник не отримаємо бажаної для нас швидкості виконання термінових досліджень, що може мати негативний вплив на якість нашої роботи.
Тому наша вимога щодо розташування виробничих потужностей Виконавця у межах міста Хмельницький є обгрунтованою та викликана виключно потребами забезпечення максимально високої якості медичних послуг, що надаватимуться нами протягом 2022 року пацієнтам наших сімейних амбулаторій.
Статус вимоги:
Не задоволено