-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
33140000-3 Медичні матеріали (лот 1 – 33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування, лот 2 – 33141300-3 Приладдя для венепункції та забору крові, лот 3 – 33141200-2 Катетери, лот 4 – 33141600-6 Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів, дренажі та комплекти, лот 5 – 33141400-4 Кусачки та бістурі; хірургічні рукавички)
Докладніше у тендерній докумнентації. Назва відповідного класифікатора: Національний класифікатор України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”.
Завершена
1 115 650.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 430.00 UAH
мін. крок: 0% або 430.00 UAH
Період оскарження:
24.10.2017 14:23 - 05.11.2017 00:00
Вимога
Відхилено
Виділення в окремі лоти
Номер:
05247404797e4fa0bccd9ed10dbef946
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-24-001911-a.b1
Назва:
Виділення в окремі лоти
Вимога:
вих. № _____________
від «___»___________
Управління охорони здоров’я
Сєвєродонецької міської ради
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації (закупівля №1592615, номер тендеру у ЦБД UA-2017-10-24-001911-a)
10.11.2017 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (лот 1 – 33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування, лот 2 – 33141300-3 Приладдя для венепункції та забору крові, лот 3 – 33141200-2 Катетери, лот 4 – 33141600-6 Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів, дренажі та комплекти, лот 5 – 33141400-4 Кусачки та бістурі; хірургічні рукавички). Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
Лот 2 – 33141300-3 Приладдя для венепункції та забору крові
№ з\п Найменування предмета закупівлі Якісні характеристики предмета закупівлі Одиниця виміру Кількість
1 Голка Д/Спиномозг.П. №22G,довжина 103 мм.,тип вістря "Квінке" для дорослих шт 50
2 Голка Д/Спиномозг.П. №20G довжина 103 мм.,тип вістря"Квінке" для дорослих шт 50
3 Голка Д/Підключичного Катетера №1,0 шт 50
4 Голка Д/Підключичного Катетера d 1,5*1,0 мм./G 17 КВ -2 довжина 100 мм. шт 50
5 Голка Д/Підключичного Катетера d 2,0*1,5 мм./G 15,довжина 120 мм. КВ-3 ТОВ"Камета" шт 50
6 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів ПР шт. 14000
7 Шприц ін’єкційний стерильний одноразового застосування трикомпонентний 2 мл. шт. 28000
8 Шприц ін’єкційний стерильний одноразового застосування трикомпонентний 5 мл. шт. 45000
9 Шприц ін’єкційний стерильний одноразового застосування трикомпонентний 10 мл. шт. 28000
10 Шприц ін’єкційний стерильний одноразового застосування трикомпонентний 20 мл. шт. 7000
11 Шприц ін’єкційний стерильний одноразового застосування трикомпонентний 50 мл. GB 15810-2001 шт. 200
12 Шприц ін’єкційний стерильний одноразового застосування трикомпонентний 50 мл. Braun(/110002100)/ шт. 200
13 Подовжувач перфузор тюбинг 150 см. 1,5*2,7/В Braun (/110002100)/ шт. 200
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:. ПР- 14 000 шт., шприци 2мл -28 000 шт., шприци 5 мл- 45 000шт., шприци 10 мл- 28 000шт., шприци 20 мл- 7 000шт., (які складають найбільшу частину предмету закупівлі), згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1592615, номер тендеру у ЦБД UA-2017-10-24-001911-a шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1592615.pdf 27.10.2017 14:56
- Відповідь по шприцам 2017.doc 30.10.2017 13:22
Дата подачі:
27.10.2017 14:56
Вирішення:
Поділ всієї закупівлі на 5 лотів дає достатню можливість багатьом суб’єктам господарювання взяти участь в процедурі закупівлі та жодним чином немає обмежувального характеру
Статус вимоги:
Відхилено