• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Місцезнаходження замовника: Володимирська,42, Київ, м. Київ, Україна, 01601; Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; Вид закупівлі: відповідно до абз. 1 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Інформація про мову, якою мають бути складені тендерні пропозиції учасників – відповідно до тендерної документації. Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Не перекладаються з російської на українську мову наступні документи: первинні документи, документи на бланках типових і спеціалізованих форм, а також ті, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською (російською) мовою. В тому числі не потребують перекладу з російської мови буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання, тощо. Інші документи викладені іноземною мовою, повинні мати автентичний переклад на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету; Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі-відповідно до ч. 6 р. ІІІ тендерної документації. Забезпечення тендерної пропозиції. Розмір: 50 000 грн. (п'ятдесят тисяч гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: безумовна та безвідклична електронна банківська гарантія. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України (для учасників-нерезидентів – вимогам Уніфікованих правил Міжнародної торговельної палати для гарантії за першою вимогою від 01.01.1992). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: протягом строку дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія подається в окремому архіві у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Не вважається достатнім підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції подання електронного файлу банківської гарантії без додаткових супровідних файлів (якщо вони є обов’язковими) та/або подання власноручно зміненого Учасником файлу банківської гарантії (перейменованого, включеного до складу інших файлів) та/або вчинення інших дій, що призводить до неможливості перевірки автентичності електронного-цифрового підпису. Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується банківською гарантією, на якій електронно-цифровий підпис відсутній або не може бути перевірений, - замовником не розглядається та відхиляється як невідповідна умовам тендерної документації. Всі витрати, пов’язані з підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, покладаються на Учасника. Тендерні пропозиції, які не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, є такими, що не відповідають вимогам тендерної документації та будуть відхилені. Реквізити банку замовника: КП «Житлоінвестбуд-УКБ» для проведення взаєморозрахунків: Адреса: 01601 Київ-30,вул. Володимирська,42 р/р UA623223130000026004000026225 в філії АТ «Укрексімбанк» ЄДРПОУ 31958324 Індивідуальний податковий номер 319583226591 Свідоцтво про реєстрацію платника податку № 100325392 Директор: Акімов Олександр Володимирович.

Завершена

2 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 02.02.2022 09:44 - 14.02.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги

Номер: 77c6d921192042f5958afc25b126e458
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-02-000828-c.b3
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме :відповідно до п.1.1 Додатку 1 наявна вимога "1.1. Досвід роботи на ринку надання послуг автосервісу не менше 5 (п'яти) років;" як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замоник керується при висуванні таких вимог? Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимогаємо взагалі прибрати вимогу стосовтно досвіду роботи СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, документація не містить вимог щодо НАДАННЯ в складі тендерної пропозиції учасника документів, що підтверджують досвід роботи на ринку надання послуг автосервісу не менше 5 (п'яти) років. Учасник в складі тендерної пропозиції ніяких документів щодо роботи на ринку надання послуг автосервісу не менше 5 (п'яти) років не надає. В той же час слід зазначити, що згідно п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Ви ж у свою чергу ніяким чином не довели що права Вас як учасника порушені та умови є дискримінаційними. Якщо Учасник виявив вимоги, що на його думку є дискримінаційними чи такими, що порушують його права, відповідно до ст. 18 Закону він може подати скаргу до органу оскарження. Кваліфікація дискримінаційних умов тендерної документації належить виключно до повноважень Антимонопольного комітету України. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір взяти участь у даній закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.02.2022 15:50
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги

Номер: a249885b0266406a86a36730389565b6
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-02-000828-c.b2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме : 1. Вимогу тендерної документації(Для скорочення експлуатаційних витрат та оптимізації робочого часу, учасник повинен забезпечити надання послуг на станції техобслуговування, яка розташована не далі за 10 км шляху від фактичного місцезнаходження автомобілів замовника.) як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замоник керується при висуванні таких вимог? Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимогаємо взагалі прибрати вимогу стосовтно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Метою визначення вимоги щодо надання послуг на станції техобслуговування, яка розташована не далі за 10 км шляху від фактичного місцезнаходження автомобілів замовника було сформовано для скорочення експлуатаційних витрат та оптимізації робочого часу. Ми, як Замовник, наділені правом встановлювати вимоги, які є найбільш прийнятними для функціонування підприємства. У своїй роботі керуємося принципами економічної вигоди та територіальної зручності. Окрім цього, Замовнику відомо, що станцій техобслуговування, які розташовані не далі за 10 км шляху від фактичного місцезнаходження автомобілів замовника є більше п’яти. В той же час слід зазначити, що згідно п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Ви ж у свою чергу ніяким чином не довели що права Вас як учасника порушені та умови є дискримінаційними. Якщо Учасник виявив вимоги, що на його думку є дискримінаційними чи такими, що порушують його права, відповідно до ст. 18 Закону він може подати скаргу до органу оскарження. Кваліфікація дискримінаційних умов тендерної документації належить виключно до повноважень Антимонопольного комітету України. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір взяти участь у даній закупівлі. Отже, вимога про надання послуг на станції техобслуговування, яка розташована не далі за 10 км шляху від фактичного місцезнаходження автомобілів замовника є цілком обґрунтованою, та не може бути виключена з Тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.02.2022 15:44
Вимога
Залишено без розгляду

Технічні вимоги, які мають дискримінаційний характер

Номер: 10a68171668f44dea1bad5d539206d10
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-02-000828-c.b1
Назва: Технічні вимоги, які мають дискримінаційний характер
Вимога:
Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме відповідно до абзацу 2, пункту 6.1. розділу 3, тендерної документації - "Для скорочення експлуатаційних витрат та оптимізації робочого часу, учасник повинен забезпечити надання послуг на станції техобслуговування, яка розташована не далі за 10 км шляху від фактичного місцезнаходження автомобілів замовника. У складі пропозиції учасник повинен надати довідку в довільній формі щодо наявності власних або орендованих СТО (СТО партнерів) на вказаній території із зазначенням (власне, орендоване, партнерів), адреси СТО" як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замовник керується при висуванні таких вимог? Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, які розташовані в місті Києві, та вимагаємо взагалі прибрати вимогу стосовно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ та до ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Метою визначення вимоги щодо надання послуг на станції техобслуговування, яка розташована не далі за 10 км шляху від фактичного місцезнаходження автомобілів замовника було сформовано для скорочення експлуатаційних витрат та оптимізації робочого часу. Ми, як Замовник, наділені правом встановлювати вимоги, які є найбільш прийнятними для функціонування підприємства. У своїй роботі керуємося принципами економічної вигоди та територіальної зручності. Окрім цього, Замовнику відомо, що станцій техобслуговування, які розташовані не далі за 10 км шляху від фактичного місцезнаходження автомобілів замовника є більше п’яти. В той же час слід зазначити, що згідно п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Ви ж у свою чергу ніяким чином не довели що права Вас як учасника порушені та умови є дискримінаційними. Якщо Учасник виявив вимоги, що на його думку є дискримінаційними чи такими, що порушують його права, відповідно до ст. 18 Закону він може подати скаргу до органу оскарження. Кваліфікація дискримінаційних умов тендерної документації належить виключно до повноважень Антимонопольного комітету України. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір взяти участь у даній закупівлі. Отже, вимога про надання послуг на станції техобслуговування, яка розташована не далі за 10 км шляху від фактичного місцезнаходження автомобілів замовника є цілком обґрунтованою, та не може бути виключена з Тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.02.2022 15:44