-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту гардеробу для персоналу в підвальному приміщенні лікувального корпусу «В» Комунального підприємства «Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади» на пр. Відродження, 13 у м. Луцьку ( код ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи )
Завершена
1 095 098.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 475.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 475.49 UAH
Період оскарження:
01.02.2022 16:46 - 13.02.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Незаконне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
5e5b372279cf4186bdd96d124b75cb82
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-01-011865-b.a2
Назва:
Незаконне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Шановний Замовник, вважаємо відхилення нашої тендерної пропозиції грубим порушенням законодавства в сфері публічних закупівель. Звертаємо Вашу увагу на неправомірність вказаного рішення, що підтверджується наступним:
1. Відповідно до вимог додатку №2 п.1.2. для підтвердження наявності всіх інженерно-технічних працівників та всіх робітників, які будуть задіяні для виконання умов договору, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: оригінали або копії документів, які підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин між Учасником та особами, відомості про яких містяться у довідці (копії трудових книжок/трудових договорів/копія наказів про прийняття на роботу або інше).
Зважаючи на наведене вище, підтвердити правовідносини необхідно виключно з працівниками, які зазначені в довідці про працівників. Беручи до уваги відсутність Наумчук О.А. та Форманюк І.В. в довідці про працівників, відхилення нашої пропозиції являється незаконним.
2. Відповідно до вимог додатку №2 п.1.2. 3) обов’язкова наявність відповідальної особи (осіб) з охорони праці на підприємстві (надати розпорядчі документи, що підтверджує відповідні повноваження відповідальної особи). Також, до довідки надати документи, які підтверджують перевірку знань з охорони праці керівника підприємства та відповідальної особи з охорони праці, та документи, які підтверджують проходження навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки керівника підприємства.
У зв’язку з технічною опискою нами невірно зазначено відповідального з охорони праці та пожежної безпеки, що підтверджується довідкою про працівників в якому відсутній вказаний працівник. Відповідно до вимог статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Ви, як Замовник, були зобов’язані надати можливість усунення вказаних невідповідностей.
Не надавши можливість усунення вказаних невідповідностей Вами порушено статті 29, 31 Закону та принципи здійснення публічних закупівель передбачених статтею 5 Закону, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
У зв’язку з воєнним станом на території нашої держави, орган оскарження не розглядає скарги до його закінчення, однак, технічна можливість оскарження існує, що призведе до блокування закупівлі, яке унеможливить укладання договору про закупівлю, тому задля недопущення блокування закупівлі вимагаємо відмінити рішення про відхилення нашої пропозиції, надати 24 год.на усунення вказаних невідповідностей, у випадку незадоволення наших вимог нами буде застосовано механізми оскарження рішення про відхилення нашої пропозиції.
Підсумовуючи наведене вище, незаконне відхилення нашої пропозиції може свідчити про наявність певної домовленості між вами та переможцем закупівлі (наявні факти попередньої співпраці між вами в сфері закупівель ), оскільки приймаючи рішення про відхилення нашої пропозиції не надавши 24 год.на усунення невідповідностей (надання права на усунення являється обов’язком, а не правом), розуміючи про неможливість оскарження нами вказаного рішення в АМКУ Вами було зухвало та свідомо відхилено нашу тендерну пропозицію. Всі ваші незаконні дії будуть предметом розгляду відповідних державних органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.03.2022 14:24
Вирішення:
Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
По-перше, Відповідно до вимог Тендерної документації, а саме додатку №2 п.1.2. обов’язковою вимогою Замовника є :
- обов’язкова наявність відповідальної особи (осіб) з охорони праці на підприємстві (надати розпорядчі документи, що підтверджує відповідні повноваження відповідальної особи). Також, до довідки надати документи, які підтверджують перевірку знань з охорони праці керівника підприємства та відповідальної особи з охорони праці, та документи, які підтверджують проходження навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки керівника підприємства.
На підтверження даної вимоги Учасником було надано Наказ №1 від 14.02.2022 року про призначення відповідального за стан охорони праці та пожежну безпеку – Форманюка Ігора Вікторовича. Копія офіційного наказу підприємства не могла викликати в Замовника сумніви щодо її легітимності, а отже в Замовника не було можливості встановити невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а отже підстав застосувати вимоги статті 29 Закону про усунення невідповідностей в інформації, що подана учасником в тендерній пропозиції не було. А відсутність ряду інших документів, шо вимагалися тендерною документацією, а саме відсутність підтвердження трудових відносин з особою, відповідальною за охорону праці на підприємстві та документів, що підтверджують проходження навчання і перевірку знань з перевірку знань з охорони праці, стало причиною відхилення пропозиції Учасника з підстав визначених статтею 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.
По-друге, щодо пояснення Учасника у вимозі до Замовника, стосовно технічної описки, повідомляємо наступне.
Згідно п 2.1 Розділу V Тендерної документації:
- 2.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.»
Зважаючи на вищевикладене, інформація з офіційного наказу підприємства аж ніяк не може вважатися технічною опискою.
По-третє, стосовно технічних можливостей Замовника.
Повідомляємо, що на даному етапі проведення процедури закупівлі, в Замовника відсутня технічна можливість повернутися до оцінки Учасника, пропозиція якого була відхилена.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги
Номер:
25740e32b8a14a17aac581dda27d6698
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-01-011865-b.b1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до абз.2) пп.1.4. п.1 Кваліфікаційних вимог до учасників (додаток №2 до тендерної документації) аналогічний вважається договір, який аналогічний за предметом закупівлі та передбачає виконання робіт у закладах охорони здоров’я не раніше 01.01.2020 року. Така вимога є дискримінаційною оскільки роботи, відповідно до технічної специфікації (додаток № 4) не є специфічними і можуть виконуватись не лише при проведенні поточних ремонтів гардеробів і не лише у закладах охорони здоров’я не раніше 01.01.2020, а і при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єктах будь – якої складності, будь якого виду (ремонти, капітальні ремонти, реконструкції) та замовниками різного підпорядкування чи приналежності та не виключно не раніше 01.01.2020 року.
З огляду на вищевказане вимагаємо усунути порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в частині встановлених дискримінаційних вимог, а саме:
- Аналогічним вважається договір, який аналогічний за предметом закупівлі та передбачає виконання робіт у закладах охорони здоров’я;
- Договір повинен бути укладений не раніше 01.01.2020 р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.02.2022 11:58
Вирішення:
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Враховуючи специфіку нашого закладу і те, що заклад охорони здоров"я не припиняє свою діяльність на період виконання ремонту, Замовник передбачив надання аналогічного договору про виконання робіт у закладах охорони здоров"я для того, щоб переконатися, що у підрядника є досвід виконання аналогічних договорів. Що стосується дати укладення аналогічного договору, то встановлений період охоплює більше 2 років і є достатньо довгим для того, щоб у підрядника був укладений відповідний договір.
Враховуючи вищевикладене, вимоги тендерної документації замовника не містять дискримінаційних вимог та порушень ЗУ «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.02.2022 09:45