• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 15610000-7 «Продукція борошномельно-круп’яної промисловості»: (Борошно пшеничне вищого ґатунку фас. до 2кг (код ДК 021:2015 15612100-2 - Борошно пшеничне); Крупа вівсяна плющена вищого ґатунку фас. до 1 кг (код ДК 021:2015 15613100-9 - Вівсяна крупа); Кіноа фас. до 1кг (біла) (код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості); Кіноа фас. до 1кг (червона) (код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості); Крупа гречана ядриця першого сорту фас. до1 кг (код ДК 021:2015 15613000-8 - Продукція із зерна зернових культур); Крупа пшенична ярова фас. до 1кг (код ДК 021:2015 15613000-8 - Продукція із зерна зернових культур); Крупа перлова фас. до 1кг (код ДК 021:2015 15613000-8 - Продукція із зерна зернових культур); Рис круглозернистий вищого ґатунку фас. до 1 кг (код ДК 021:2015 15614000-5 - Рис оброблений); Пшоно шліфоване вищого ґатунку фас. до 1 кг (код ДК 021:2015 15613000-8 - Продукція із зерна зернових культур); Рис Басматі фас. до 5 кг (код ДК 021:2015 15614000-5 - Рис оброблений); Чіа насіння фас. до 1кг (код ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості)

Джерело фінансування кошти державного бюджету

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 1 309 днів назад

172 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 720.00 UAH
Період оскарження: 01.02.2022 16:33 - 07.02.2022 15:00
Вимога
Відхилено

трудові книжки відмінили

Номер: 997475e10bbf4f119e727cfa0e931e35
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-01-011556-b.a1
Назва: трудові книжки відмінили
Вимога:
Шановний Замовник, не зрозуміло, навіщо в тенері про крупи вимагається трудова книжка з попереднім досвідом роботи. Це ж тендер не на заміну вакантної посади. 10 червня 2021р. набрав чинності закон про облік трудової діяльності в електронній формі, який Рада ухвалила 5 лютого 2021 року - закон дозволяє не оформляти/не вести паперові трудові книжки. Наші працівники за диджиталізацію, а тому Ваша вимога незаконна і навмисно обмежує кількість потенційних учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п. 2.5. ч. 2 Додатку № 1 до Вимог до предмету закупівлі, документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Вимог до предмета закупівлі: У разі, якщо Учасник самостійно здійснює постачання та обіг предмету закупівлі: - документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі (перелічені п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Вимог до предмета закупівлі); - для учасників – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Вимог до предмета закупівлі) (Для керівників юридичних осіб (генеральний директор, директор, керуючий) надається трудова книжка або трудовий договір (контракт тощо). - для учасників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Вимог до предмета закупівлі) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. У разі, якщо для постачання та обігу предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення та зберігання предмету закупівлі: - документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками (перелічені у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Вимог до предмета закупівлі), які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі: - для суб’єктів господарювання – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Вимог до предмета закупівлі). - для суб’єктів господарювання – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Вимог до предмета закупівлі) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. Відповідно до частини 2 розділу II Прикінцеві та перехідні положення Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» передбачено перехідний період «від паперової трудової книжки» до «електронної трудової книжки» триватиме 5 років. Отже, вимога Замовника відповідає нормам діючого законодавства. У разі якщо Ваше підприємство вже перейшло на облік трудової діяльності працівника в електронній формі, тоді надайте трудові книжки в електронній формі з урахуванням вимог чинного законодавства України. Дякуємо за запитання.
Статус вимоги: Відхилено