-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з заправки та регенерації картриджів (Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 1 310 днів назад
935 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 675.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 675.00 UAH
Період оскарження:
01.02.2022 09:00 - 05.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Протиправні дії з боку Замовника
Номер:
6709e768676b47dc8d2139ada243a16b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-01-002826-a.a1
Назва:
Протиправні дії з боку Замовника
Вимога:
Суть вимоги зазначено у файлах (завантажені додатково)
Пов'язані документи:
Учасник
- Аналіз.xlsx 10.02.2022 15:59
- Вимога UA-2022-02-01-002826-a.pdf 10.02.2022 15:59
Дата подачі:
10.02.2022 15:59
Вирішення:
Шановний Учасник!,
дякуємо за активну участь у закупівлі UA-2022-02-01-002826-a за кодом ДК 021:2015 50310000-1 (технічне обслуговування та ремонт офісної техніки). Вашу вимогу Замовником розглянуто з урахуванням розділу 14 ст. 14 Закону та надаємо роз’яснення стосовно відхилення пропозиції ТОВ «СІНТ» з більш докладним описом та обґрунтуванням рішення стосовно наступних питань, а саме:
- Повідомляємо, що закупівлі та супровідна до них документація складається без порушень принципів законності, норм права та з урахуванням настанов, викладених у Постанові МЕРТУ від 01.04.2019 року № 3304-04/13647-06 «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель». Тож інформація та умови до закупівель оприлюднюються в електронній системі закупівель відповідно до ст. 10 Закону без застосування жодних дискримінаційних вимог до учасників, чим міг би звузити коло учасників та не створює перешкод до участі інших учасників.
Мінімізуючи створення конфліктних ситуацій Уповноважені особи Замовника здійснюючи діяльність в інтересах Товариства діють на засадах законності, компетентності, неупередженості, підзвітності, взаємоповаги, доброчесності, ігноруючи можливості використання становища щодо отримання матеріальних чи інших благ під час організації та проведення закупівель.
Доводимо до вашого відома, що уповноважені особи Замовника кваліфіковані спеціалісти у сфері своєї діяльності, з досвідом роботи у галузі Публічних закупівель понад 3 роки, зауважимо, останнє підвищення рівня кваліфікації підтверджено сертифікатами про проходження тестування Уповноважених осіб на предмет підтвердження рівня володіння необхідними знаннями у сфері публічних закупівель на веб – порталі Уповноваженого органу.
На ряду з вищезазначеним, враховуючи що Учасник у своїй вимогі висуває підозру у розкраданні державного бюджету, звертаємо увагу (якщо б Учасник уважно вивчав відомості зазначені у плані закупівлі), що закупівля даної послуги Замовником здійснюється за рахунок власного бюджету (кошти, отримані від господарської діяльності підприємства).
Таким чином, якщо Учасник має беззаперечні докази порушення законодавства України, Замовник не буде порушувати його права на звернення та намагатися вплинути на рішення;
Зокрема зосереджуємо увагу Учасника на значному демпінгуванні ціни за послугу, що закуповується Замовником.
Отже плануючи закупівлі Уповноважена особа Замовника попередньо здійснює маркетингові дослідження, вивчає ситуацію та цінову політику на відповідному ринку, моніторинг комерційних пропозицій потенційних надавачів послуг, з урахуванням вартості послуг у минулих періодах. До того ж при визначенні очікуваної вартості закупівлі Замовних враховує зокрема виходячи з урахуванням економічних факторів, індексу інфляції та інших факторів, які впливають на ціноутворення.
Уповноважена особа замовника, залучившись підтримкою, досвідом та знаннями працівників Товариства, які мають відповідну кваліфікацію у даній галузі, складає технічні характеристики та умови до оголошення, з урахуванням яких визначається примірна ціна на послуги з регенерації та заправки картриджів, шляхом обґрунтування ціни на ринку на витратні та комплектуючі матеріали.
Спеціалістами відповідної категорії Замовника, постійно проводиться аналіз відповідного ринку та у товариства наявний досвід в отриманні зазначених послуг, що свідчить про компетентність тверджень стосовно заявлених цін. Разом з тим, розглянувши детальний розпис цін на витратні матеріали, для прикладу надаємо посилання на аналогічні витратні матеріали, які використовуються під час регенерації картриджів (Вал магнітний HP Pro M15/28 AHK (3203023) https://rozetka.com.ua/ua/157215710/p157215710/
Вал первинного заряду АНК для HP LJ Pro M15/ M28 (3203024) https://all-service.com.ua/catalog/4843-zapchasti-k-printeram-kopiram/5351-val-obolochka/370564-hp-lj-pro-m15-m28-3203024.html?gclid=Cj0KCQiAv6yCBhCLARIsABqJTjaVAQiKiKIMymGjpl4kG0_owvxVO3jJJ23o8us1OF27vMKWiR3y7t0aAq4VEALw_wcB
Лезо дозування АНК для HP LJ Pro M15/ 15a/ M28/ 28w (3203089) https://all-service.com.ua/catalog/4843-zapchasti-k-printeram-kopiram/4897-lezvie/381479-hp-lj-pro-m15-15a-m28-28w-3203089.html?gclid=Cj0KCQiAv6yCBhCLARIsABqJTjYaQ652wIui6_AyfmR8N4JCUYrkK5q3nTmk_aClDer_UQP2YyaXWJEaAvsBEALw_wcB
Фотобарабани HP LJ Pro M15A/MFP M28A SGT (DAS-M28) https://brain.com.ua/Fotobaraban_HP_LJ_Pro_M15A_MFP_M28A_SGT_DAS-M28-p642758.html?utm_content=shopping&gclid=Cj0KCQiAv6yCBhCLARIsABqJTjbAOAwtd1v-rncfqC_Ps2cxGGXdMSM5sKH9t9ttfHM4b4XwZXuaPJgaAiV3EALw_wcB
Лезо очистки АНК для HP LJ Pro M15/ M28 (3203022) https://all-service.com.ua/catalog/4843-zapchasti-k-printeram-kopiram/4897-lezvie/370566-hp-lj-pro-m15-m28-3203022.html, регенерацію за картриджу HP 81X CF281X принтера HP LJ Enterprise M606dn/ M606x складає – 850 грн. за одиницю (посилання на вартість аналогічної послуги https://zipos.com.ua/products/vosstanovlenie-hp-m606-cf281x.html ), а заправка тієї ж моделі на відповідному ринку значно вище зазначеної у пропозиції (посилання на вартість аналогічних послуг - https://zipos.com.ua/products/zapravka-hp-m606-cf281x.html) вартість яких, навіть оптова, перевищує надані учасником ціни за проведення обслуговування, без урахування вартості робіт;
Можливо Учасник не врахував деякі фактори, які впливають на ціноутворення за одиницю послуги. Нажаль, погодження зі змістом оголошення, технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, не завжди свідчить про стовідсоткову відповідність заявленим вимогам, оскільки Учасник зазначає своє прагнення до перемоги максимально занижуючи ціну на виконання зазначеної послуги.
- З приводу вбачання корупційних діянь з боку Замовника, щодо винесеного рішення, пояснюємо, що за результатами проведеного аналізу відповідного ринку вартість заявлених послуг Учасника № 2, відповідає реальним цінам на послуги з урахуванням витратних матеріалів та супутніх робіт, адже Замовник не переслідує корисних цілей, а лише намагається отримати якісні послуги з використанням оригінальних витратних матеріалів та зберегти працездатність офісної техніки.
- Стосовно проведеного моніторингу Учасником щодо закупівельної діяльності Замовника, просимо взяти до уваги, що у такому разі необхідно здійснювати повний аналіз проведених закупівель Замовника щоб отримати реальну картину на разі протягом 2021 року Замовником, за даними Моніторингового порталу DoZorro, ініційовано 48 конкурентних процедур, без урахування укладених договорів, вартість яких не перевищує 50 тис. грн. Де видно, що договори Товариством укладаються з безліччю контрагентами, що свідчить про наявність здорової конкуренції серед учасників закупівель.
Учасник же, підозру у змові з яким висуває Учасник, протягом багаторічного досвіду співпраці зарекомендував себе як надійний та добросовісний постачальник та надавач послуг, без додаткових або прихованих складових ціни за послуги. (Довідково, різноманітність КВЕД у конкурента дозволяє виконувати широкий спектр послуг, здійснюючи свою діяльність). Тож те, що Замовником не розглянуто надані Учасником аналогічні договори, як підтвердження досвіду виконання аналогічних послуг, не може слугувати як привід до безпідставного звинувачення у корупційних діяннях або ж наявність конфлікту інтересів.
Ще раз звертаємо увагу Учасника, що усі працівники Замовника, а зокрема Уповноважені особи діють на засадах неупередженості, законності та з метою захисту інтересів Товариства. Не порушуючи норм Закону «Про публічні закупівлі» та інших нормативно – правових актів Держави, Замовник в особі Уповноваженої особи здійснює об’єктивне та неупереджене визначення переможця серед учасників спрощеної закупівлі/відкритих торгів/закупівель без застосування електронної системи закупівель.
Підсумовуючи вищевикладене, стосовно вимоги ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІНТ» щодо неправомірності відхилення пропозиції учасника, на думку Замовника у рішенні Уповноваженої особи немає ані корупційних, ані дискримінаційних дій та підстави у скасуванні винесеного рішення щодо визначення переможця у спрощеній закупівлі відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
11.02.2022 13:24
Підтвердження вирішення:
Вимогу не задоволено, рішення залишити без змін