• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги заправки, регенерації, ремонту картриджів

Завершена

191 345.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 957.00 UAH
Період оскарження: 01.02.2022 15:31 - 07.02.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження рішення про дискваліфікацію

Номер: b962a71b371c4e3fa330126ad0990c88
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-01-005072-c.c1
Назва: Оскарження рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Шановний Замовнику, зверніть увагу, будь ласка: На підтвердження вимоги згідно п.1.3. Додатку 3 до оголошення спрощеної закупівлі надано довідку у довільній формі (далі – Довідка), скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірену печаткою Учасника, що містить опис дій (технічних засобів чи ін.), які підтверджують можливіть Учасника: - реагувати на заявку не пізніше ніж 2 (дві) години з моменту виклику; - дотримувати час виконання робіт (повернення Замовнику картриджу після обслуговування) не більше ніж 1 (один) робочий день після надходження заявки від Замовника, а саме: Довідка Вих. №4 від 08.02.2022 року. На підтвердження вимоги відповідно ч.1 Додатку 3 до оголошення вимагалось надання: «1.2. Сканована копія правовстановлюючого документу (договір оренди, або іншого документу), що підтверджує наявність помешкання/станції(ій) для технічного обслуговування (з зазначенням фактичної адреси), про що в складі пропозиції надано довідку Вих. №3 від 08.02.2022 року та договір оренди, що підтверджує наявність помешкання/станції(ій) для технічного обслуговування (з зазначенням фактичної адреси) (ст. 4-6 Файлу "Документи учасника (Додаток 3)". Перегляньте, будь ласка.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Надана у складі пропозиції довідка №4 від 08.02.2022 року не містить опис дій (технічних засобів чи ін.), які підтверджують можливіть Учасника дотримувати час виконання робіт (повернення Замовнику картриджу після обслуговування) не більше ніж 1 (один) робочий день після надходження заявки від Замовника, тобто не мість технічного опису яким чином за 1 (один) робочий день Учасник забирає картридж Замовника у Херсоні, передає до сервісного центру в Тернополі та повертає Замовнику в Херсон.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.02.2022 14:33