• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» код по ДК 021:2015 – 50310000-1 (послуги з заправки та ремонту картриджів)

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Додаток № 2 до оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. 100% ціна. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника.

Завершена

179 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 01.02.2022 15:07 - 07.02.2022 01:00
Вимога
Вирішена

Оскарження рішення уповноваженої особи

Номер: cce23460ff94425daa8f1cd49782745f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-01-009033-b.b2
Назва: Оскарження рішення уповноваженої особи
Вимога:
Оскарження рішення уповноваженої особи Шановна уповноважена особа, Ми, ФОП Тамбовцев О.О. не згодні з протоколом щодо надання роз`яснення № __ від 21.02.2022 р. до закупівлі UA-2022-02-01-009033-b. Відповідно до пункту 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) строк дії тендерної пропозиції — установлений замовником у тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція вважається недійсною та відхиляється. Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону замовник у тендерній документації зазначає такі відомості, як строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасник перш за все має пильно вивчити всі умови тендерної документації та додатків до неї та виконати всі приписи замовника. Якщо замовник вимагає від учасників підтвердити строк дії тендерної пропозиції гарантійним листом / довідкою тощо, то учасник, звичайно, повинен виконувати такі вимоги. Документи тендерної пропозиції учасника повинні у повному обсязі відповідати вимогам тендерної документації. Замовник в тендерній документації Додаток № 1 до закупівлі UA-2022-02-01-009033-b вимагає від учасників надати письмову згоду із підтвердженням строку дії його тендерної пропозиції 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій, але учасник ТОВ «ІНВАРД» такого документа в складі тендерної пропозиції не надав, то навіть за наявності таких підтверджень в іншому документі або довідці, які надані у складі тендерної пропозиції, замовник правомірно відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Що ж стосується «24 годин на виправлення невідповідностей», варто зауважити, що частиною 16 статті 29 Закону передбачено, що замовник звертається до учасника з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах, що підтверджують: - відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; - на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та / або договору про закупівлю. Оскільки строк дії тендерних пропозицій учасника не належить до підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та не є документами, які підтверджують право підпису тендерної пропозиції та / або договору про закупівлю, замовник не має права звертатися з вимогою щодо усунення помилок протягом 24 годин. Ми, ФОП Тамбовцев О.О., вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНВАРД» із закупівлі UA-2022-02-01-009033-b за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з заправки та ремонту картриджів) на підставі абзацу 1 пункту 2 частини першої статті 31 Закону. *Невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню, вважається значним порушенням та відповідно до статті 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 25 500 – 51 000 грн. Ці ж дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, тягнуть за собою накладення штрафу від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 51 000 – 85 000 грн.
Вирішення: Шановний учасник ФОП Тамбовцев О.О. наполегливо просимо Вас ретельно переглянути норми Закону України «Про публічні закупівлі», також ознайомитись зі статтями 13, 14, 20, 21. В даному випадку Ваша вимога некоректна. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Оскарження рішення уповноваженої особи

Номер: d4285a6ebaf846d2a704bcc85f929115
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-01-009033-b.b1
Назва: Оскарження рішення уповноваженої особи
Вимога:
Шановна уповноважена особа, Ми, ФОП Тамбовцев О.О. не згодні з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 1 від 17.02.2022 р. до закупівлі UA-2022-02-01-009033-b. Згідно «Додаток № 1 до оголошення проведення спрощеної закупівлі Умови подання пропозиції спрощеної закупівлі «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» код по ДК 021:2015 – 50310000-1 (послуги з заправки та ремонту картриджів) (Ці умови подання пропозиції спрощеної закупівлі є невід’ємною частиною Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в порядку, передбаченому абзацом 2 пункту 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»)», учасник повинен надати інформацію та документи що вимагаються від Учасників у складі тендерної пропозиції що повинні бути завантажені до електронної системи до кінця строку подання пропозицій. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВАРД", не надано у складі пропозиції письмової згоди щодо строку дії пропозиції, протягом якого пропозиції учасників вважаються дійсними та становить 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій, - що не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та Вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню.
Вирішення: Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНВАРД» у складі своєї пропозиції надав цінову пропозицію в якій погоджується з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в документації Замовника
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні