• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія

Торги не відбулися

7 366 543.44 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 832.71 UAH
Період оскарження: 01.02.2022 14:40 - 28.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено

проект договору

Номер: 1b26153aa58340718dbd5acd7425af1c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-01-004240-c.b5
Назва: проект договору
Вимога:
Шановний Замовник. В п.5.2. проекту договору Ви фіксуєте ціну за 1 кВт/год електричної енергії за результатами торгів. Відповідно до ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» дана ціна може коливатись в бік збільшення та зменшення у разі коливання ціни електричної енергії на ринку і відповідно до цих змін підписується додаткова угода. Додаток 2 проекту договору «Комерційна пропозиція» містить формулу (враховуючи відповідь на схоже питання - формула для розрахунку), відповідно до даної формули ціна за 1 кВт/год, зазначена в п.5.6. договору, взагалі не береться до уваги Замовником і подальші розрахунки відбуватимуться за Цсер.баз - середньозважена ціна електричної енергії на РДН (ОЕС) (яка змінюється кожного дня і є середньою ціною по всій території України). Отже, дані пункти не просто суперечать один іншому, а взагалі мають різне призначення. Наприклад: п.5.2 договору за результатами торгів, під час підписання договору Ви фіксуєте ціну в 4,60 грн. за 1 кВт/год (дана ціна може бути незмінною 1-2-3 місяці – залежить від коливань на ринку, такі дані публікуються подекадно на сайті ДП «Оператор ринку» (ознайомитись з даним сайтом Ви можете за посиланням: https://www.oree.com.ua/index.php/web/10337 )) відповідно до формули ціна за 1 кВт/год буде змінюватись щомісяця (відповідно до зміни середньозваженої ціни електричної енергії в торговій зоні РДН (ОЕС)), в даній формулі тариф на послуги з передачі та ПДВ – це константа і щомісяця у Вас буде інша ціна за 1 кВт/год. (січень – 4,62, лютий – 4,58, березень – 4,65 і т.д.). Враховуючи суперечності між договором і комерційною пропозицією змініть формулювання Цсер.баз - середньозважена ціна електричної енергії на РДН (ОЕС) на Цзакуп. Для більшого розуміння як користуватись формулою можете ознайомитись з закупівлями, які проводить Централізована закупівельна організація Державна установа “Професійні закупівлі” UA-2022-01-18-001491-b.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо, що цікавитися закупівлею, проте змушені Вам відмовити. В Комерційній пропозиції (додаток до Проєкту договору) п. 1 визначено формулу за якою Учасник розраховує ціну закупівлі. Цсер.баз - середньозважена ціна електричної енергії на РДН станом на дату проведення аукціону з метою укладення Договору (______ грн/кВт*год без урахування ПДВ). Тобто розуміється, що для участі в аукціоні Учасники розраховують вартість 1 кВт*год за цією формулою, дана вартість при укладанні договору фіксуються п. 5.2 та може змінюватися відповідно ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, дані пункти не суперечать один одному, а навпаки в Комерційній пропозиції зазначено яким чином розраховувалася ціна постачання.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами

Номер: 802c66ef6c7f48be8541514855d3b17f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-01-004240-c.b4
Назва: Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами
Вимога:
Шановний Замовнику, пропонуємо Вам змінити розділ 11 Договору «Порядок розв'язання спорів», у зв’язку з тим, що умови даного розділу носять дискримінаційний характер, а саме: Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії мають обмежену кількість учасників ринку електроенергії, це ті учасники, які постачають електричну енергію побутовим споживачам. Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018року №312 (далі - Правила), п.8.3.17 Правил Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Більшість учасників обслуговує менше 50000 споживачів, отже - Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів та кол-центрів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. п.8.3.6. Правил - Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником. Додаток 5 до Правил роздрібного ринку електричної енергії «ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР про постачання електричної енергії споживачу», а не ТИПОВИЙ ДОГОВІР, отже може бути змінений. Відповідно до наданої Вами відповіді на аналогічне питання «Замовник повинен бути впевненим, що у Учасника є співробітники, які можуть відповісти на питання в будь-якому випадку, так як обслуговується багато об'єктів, до яких електроенергія має поставлятися безперебійно.» пояснюємо, що даний пункт в договорі жодним чином не забезпечить Замовнику впевненість, що в учасника є такі співробітники. Для впевненості в наявності співробітників Ви можете відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагати довідку щодо кваліфікації працівників, а також довідку щодо структурного підрозділу/посадової особи учасника на яких покладено такі обов’язки відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, так як не всі учасники зобов’язані створювати Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами. Вимагаємо викласти розділ 11 договору в наступній редакції: «Спори та розбіжності, що можуть виникнути із виконання умов цього Договору, у разі якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між Сторонами, вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів. Якщо спори і розбіжності не будуть урегульовані шляхом переговорів та шляхом досудового урегулювання спорів, їх вирішення здійснюється у судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо, що цікавитися закупівлею, проте змушені вам відмовити. Згідно п. 11.1. Проєкту договору: "11.1. Спори та розбіжності, що можуть виникнути із виконанні умов цього Договору, у разі якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між Сторонами, АБО можуть бути вирішенні шляхом звернення Споживача до Інформаційно-консультаційного центру по роботі із споживачами електричної енергії, що створюється Постачальником згідно з Положенням про Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії, затвердженим постановою Національної комісії регулювання електроенергетики України від 12 березня 2009 року N 299, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 6 квітня 2009 року за N 308/16324 (із змінами) (далі - Положення про ІКЦ). Під час вирішення спорів Сторони мають керуватися порядком врегулювання спорів, встановленим ПРРЕЕ та Положенням про ІКЦ." Тобто, судячи з зазначеного у потенційного учасника може бути Інформаційно-консультаційний центр, проте пункт 11.1 не містить обов'язку Учасника саме мати Інформаційно-консультаційний центр. Таким чином, Замовником не визначено ніяких дискримінаційних умов та не обмежено коло потенційних Учасників закупівлі
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

клас напруги

Номер: 52f7bca8bee34c94836b580d4d31c8a5
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-01-004240-c.b3
Назва: клас напруги
Вимога:
Шановний Замовник. Регулятором (НКРЕКП) визначено, що Споживачі, які отримують електричну енергію від оператора системи розподілу на межі балансової належності номінальною напругою 27,5 кВ та вище, а також споживачі, приєднані до шин електростанцій (за винятком суб'єктів господарювання, що виробляють електричну енергію з альтернативних джерел, а саме з енергії сонячного випромінювання, біогазу, біомаси, енергії вітру та мікро-, міні- та малими гідроелектростанціями), відносяться до 1 класу напруги. Споживачі, які отримують електричну енергію від оператора системи розподілу на межі балансової належності номінальною напругою нижче 27,5 кВ, відносяться до 2 класу напруги. Клас напруги встановлюється споживачу окремо за кожною межею балансової належності. При розрахунку ціни, яка може бути економічно вигідною Замовнику і забезпечить повне виконання принципу закладеного Законом України «Про публічні закупівлі» - економія, учаснику необхідно знати клас напруги Замовника. Для прикладу надаємо інформацію щодо тарифу на послуги з розподілу електричної енергії АТ «ХАРКІВОБЛЕНЕРГО» для різних класів: для 1 класу напруги - 218,41 грн. за МВт/год, що становить 0,21841 грн за 1 кВт/год (без урахування ПДВ); для 2 класу напруги - 919,98 грн. за МВт/год, що становить 0,91998 грн за 1 кВт/год (без урахування ПДВ); Просимо надати інформацію, щодо класу напруги 1 чи 2?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Об'єкти електропостачання Замовника відносяться до 2 класу напруги
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

групи відносно організації обліку (група «А»/ група «Б»)

Номер: 11220158be6f470db24811d83f6e5a19
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-01-004240-c.b2
Назва: групи відносно організації обліку (група «А»/ група «Б»)
Вимога:
Шановний Замовник. Споживачі розподіляються на групи відносно організації обліку (група «А»/ група «Б»). Споживачі групи «А» – це споживачі, площадки вимірювання яких забезпечені прийнятою до розрахунків за електричну енергію схемою обліку електричної енергії (де вимірюється надходження електричної енергії на площадку) із встановленими та введеними в експлуатацію ЛУЗОД, АСКОЕ, АСЗД або лічильниками диференційного (погодинного, зонного) обліку електричної енергії із гарантованим щодобовим зчитуванням показів, належать до групи “А” за умови забезпечення визначеним споживачем, Оператором АСКОЕ або ППКО щодобового зчитування, формування та передачі сформованих погодинних даних комерційного обліку до ОСР/НЕК. Споживачі групи «Б» – це споживачі, площадки вимірювання яких, не відповідають вимогам щодо організації обліку електроенергії для групи «а». Процедура віднесення площадок вимірювання споживачів до групи “А” врегульована додатком до Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період, затвердженого постановою НКРЕКП від 28 грудня 2018 року N 2118. Принципи нарахування за електроенергію для споживачів групи «А»/групи «Б». Для споживачів групи «А», що є споживачами за вільними цінами, погодинна ціна буде розраховуватися на основі фактичного графіка погодинного електроспоживання цих клієнтів та погодинних цін закупівлі електроенергії на ринку. Для споживачів групи «Б» ціна буде розраховуватися з урахуванням графіку погодинного споживання усіх клієнтів групи «Б» постачальника в цілому та погодинної вартості на ринку. Отже, для правильного розрахунку економічно вигідної ціни пропозиції для торгів учаснику необхідно знати яка група відносно організації обліку у Замовника. Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу (у Вашому випадку ОСР - "АТ "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО") ВИМАГАЄМО надати інформацію щодо групи відносно організації обліку Замовника група «А» чи група «Б». Від даної інформації залежить і правильність розрахунку економічно вигідної ціни і подальший супровід Замовника в разі укладення договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником, було здійснено запит до АТ "Харківобленерго". За наданою інформацією Об'єкти замовника відносяться до групи "Б"
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Проект договору

Номер: 6d9552f840804441be7f806035156851
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-01-004240-c.b1
Назва: Проект договору
Вимога:
В проекті договору, в порушення вимог розділу IV. Порядок розрахунків на роздрібному ринку електричної енергії ПРАВИЛ роздрібного ринку електричної енергії, ЗАТВЕРДЖЕНИХ Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 №312, вказано, що Розрахунки Споживача за цим Договором здійснюються шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника зазначений у розрахункових документах. Датою оплати (здійснення розрахунку) є дата зарахування коштів на рахунок Постачальника (п.5.6 Договору). Законодавчо чітко визначено, що Оплата електропостачальнику вартості електричної енергії, у тому числі на підставі визнаної претензії, здійснюється ВИКЛЮЧНО коштами НА ПОТОЧНИЙ РАХУНОК ІЗ СПЕЦІАЛЬНИМ РЕЖИМИМ ВИКОРИСТАННЯ електропостачальника. Відповідно до додатка 5 до ПРАВИЛ роздрібного ринку електричної енергії (Примірний договір) чітко визначено ПОРЯДОК РОЗРАХУНКУ ЗА ЕЛЕКТРИЧНУ ЕНЕРГІЮ. Тому, наполегливо ВИМАГАЄМО викласти п.5.6. проекту договору відповідно до визначених законодавцем та Регулятором вимог. В разі, залишення п.5.6. проекту договору без змін, будемо змушені звернутись до АМКУ зі скаргою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Враховуючи Ваше звернення, п.5.6. Договору буде змінено
Статус вимоги: Задоволено