-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Пробірки вакуумні пластикові для сироватки, НК 024:2019 – 42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD; Пробірки вакуумні пластикові, НК 024:2019 - 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD; Пробірки вакуумні пластикові, НК 024:2019 - 43865 Вакуумна пробірка для взяття зразків крові, з K2ЕDТА, IVD; Голка для взяття кількох проб крові, НК 024:2019 – 59230 Голка ін'єкційна, одноразового використання, стерильна; Утримувач (перехідник), НК 024:2019 – 37566 Тримач пробірки для забору крові, одноразового використання; Мікрокапіляр пластиковий, НК 024:2019 – 58154 Мікрокапіляр для перенесення крові ІВД, з ЕДТА; Пластикові капіляри, НК 024:2019 – 58154 Мікрокапіляр для перенесення крові ІВД, з ЕДТА
Торги не відбулися
750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
Період оскарження:
01.02.2022 14:35 - 13.02.2022 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на умови закупівлі
Номер:
4158e79bfb934fa1b75870fb163353d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-01-008094-b.b2
Назва:
Скарга на умови закупівлі
Скарга:
01.02.2022 року Замовник оголосив закупівлю: ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали (Пробірки вакуумні пластикові для сироватки, НК 024:2019 – 42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD; Пробірки вакуумні пластикові, НК 024:2019 — 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD; Пробірки вакуумні пластикові, НК 024:2019 - 43865 Вакуумна пробірка для взяття зразків крові, з K2ЕDТА, IVD; Голка для взяття кількох проб крові, НК 024:2019 – 59230 Голка ін'єкційна, одноразового використання, стерильна; Утримувач (перехідник), НК 024:2019 – 37566 Тримач пробірки для забору крові, одноразового використання; Мікрокапіляр пластиковий, НК 024:2019 – 58154 Мікрокапіляр для перенесення крові ІВД, з ЕДТА; Пластикові капіляри, НК 024:2019 – 58154 Мікрокапіляр для перенесення крові ІВД, з ЕДТА).
Ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії - учасника ТОВ “Ледум”, що вбачається з нижченаведеного.
Відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них.
Звертаємо Вашу увагу, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до медичних виробів (за позиціями №1-7), ВІДСУТНІ ВЗАГАЛІ ВИРОБНИКИ, які можуть ОДРАЗУ РАЗОМ запропонувати такі медичні вироби, ЖОДЕН ВИРОБНИК НЕ МАЄ ТАКИХ МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ САМЕ З ТАКИМИ СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ. Зокрема, дискримінаційними є вимоги:
позиція 6 Boule MPA Мікрокапіляр Пластиковий з ЕДТА 10х100 (враховуючи весь перелік саме сукупних вимог до даної позиції).
Позиція 7 Пластикові капіляри 20 мкл (1000 шт) - виділити в окремий лот (враховуючи весь перелік саме сукупних вимог до даної позиції).
Вимоги МТВ Додатку 2: саме в частині “...Оскільки дана технічна специфікація складена у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, то у випадку, якщо у ній міститься вимога щодо сумісності позиції з певним видом обладнання чи реагентами, Учасник у складі тендерної пропозиції надає копію листа від виробника даного обладнання чи реагентів, або копію листа від офіційного представника виробника даного обладнання чи реагентів в Україні, що підтверджує сумісність відповідної запропонованої позиції товару з даним видом обладнання чи реагентами” (є також дискримінаційно, є незаконною (не грунтується на нормах діючого законодавства), оскільки звужує коло потенційних учасників закупівлі та обмежує його лише уповноваженими представниками обладнання, яке зазначено замовником у Додатку 2 в частині "Медико-технічні вимоги", хоча медичні вироби поз. 1-3 є універсальними за своїм застосуванням, виготовлені за міжнародними стандартами та відповідають за медико-технічними характеристиками вимогам замовника).
Слід зазначити, що наразі існують декілька інших виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні, включаючи ТОВ “Ледум”, та мають можливість запропонувати медичні вироби (позиції №1-5), які відповідають загальновстановленим стандартам до медичних виробів, однак з іншими технічними характеристиками (зокрема це компанії-виробники: “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай, ТОВ “МІЗ МЕДБІЛРОС” Білорусь (уповноваженим представником яких є наша компанія — ТОВ “Ледум”); “BD Vacutainer” США; “EximCargoTrade” Україна тощо).
Однак, слід зауважити, ОКРІМ позицій №6,7 (які є виключно в ОДНОГО виробника - компанії Boule Medical AB (Швеція), враховуючи саме сукупні вимоги до даних позицій, — є монопольною позицією. Про це сам Замовник вказує у переліку вимог Додатку №2 МТВ до даних позицій).
Таким чином, саме наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ (вищевказаних) до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні ВЗАГАЛІ ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати ОДРАЗУ ВСІ медичні вироби (№1-7), так як предмет закупівлі уцілому, без поділу на лоти. А тому ЖОДЕН ВИРОБНИК НЕ МАЄ (не може запропонувати) ТАКИХ МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ САМЕ З ТАКИМИ СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ ОДРАЗУ ЗА ВСІМА ПОЗИЦІЯМИ №1-7) позбавляє потенційного учасника ТОВ “Ледум” можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням його прав як учасника. Оскільки ТОВ “Ледум” має можливість поставити дані медичні вироби згідно переліку предмета закупівлі, які відповідають загальновстановленим стандартам (з іншими технічними характеристиками), однак лише за умови внесення змін до тендерної документації (усунення дискримінаційних вимог) !!!
Вищезгадані встановлені Замовником сукупні вимоги є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, -
ПРОШУ:
1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: “ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали (Пробірки вакуумні пластикові для сироватки, НК 024:2019 – 42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD; Пробірки вакуумні пластикові, НК 024:2019 — 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD; Пробірки вакуумні пластикові, НК 024:2019 - 43865 Вакуумна пробірка для взяття зразків крові, з K2ЕDТА, IVD; Голка для взяття кількох проб крові, НК 024:2019 – 59230 Голка ін'єкційна, одноразового використання, стерильна; Утримувач (перехідник), НК 024:2019 – 37566 Тримач пробірки для забору крові, одноразового використання; Мікрокапіляр пластиковий, НК 024:2019 – 58154 Мікрокапіляр для перенесення крові ІВД, з ЕДТА; Пластикові капіляри, НК 024:2019 – 58154 Мікрокапіляр для перенесення крові ІВД, з ЕДТА).”(Ідентифікатор закупівлі UA-2022-02-01-008094-b).
2.Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2022-02-01-008094-b.
3.Зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації:
виокремити позиції №6-7 в окремий лот.
З переліку вимог Додатку 2 МТВ виключити наступні вимоги: “Оскільки дана технічна специфікація складена у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, то у випадку, якщо у ній міститься вимога щодо сумісності позиції з певним видом обладнання чи реагентами, Учасник у складі тендерної пропозиції надає копію листа від виробника даного обладнання чи реагентів, або копію листа від офіційного представника виробника даного обладнання чи реагентів в Україні, що підтверджує сумісність відповідної запропонованої позиції товару з даним видом обладнання чи реагентами”.
Додатки:
1. Копія декларації про відповідність - ТОВ “Ледум”, як представника виробника “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай.
2. Копія декларації про відповідність - ТОВ “Ледум”, як представника виробника ТОВ “МІЗ МЕДБІЛРОС” Білорусь.
3. Роздруківки з сайту ТОВ “Ледум” : пробірки, голки, тримачі, які пропонує наша компанія як уповноважений представник “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай.
4. Документи щодо медичних виробів (пробірки) виробників “BD Vacutainer” США; “EximCargoTrade” Україна.
Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко
10.02.2022 року
Пов'язані документи:
Учасник
- Декларація CDRICH пробірки.pdf 10.02.2022 13:46
- каталог BD.pdf 10.02.2022 13:46
- Скарга.pdf 10.02.2022 13:46
- Медбілрос пробірки.pdf 10.02.2022 13:46
- Голки ТОВ Ледум.pdf 10.02.2022 13:46
- Тримачі від ТОВ Ледум.pdf 10.02.2022 13:46
- Пробірки від BD, США; EximCargoTrade, Україна.pdf 10.02.2022 13:46
- 23.02.22 пояснення ТОВ Ледум.pdf 23.02.2022 14:04
- рішення від 14.02.2022 № 2976.pdf 14.02.2022 17:15
- інформація про резолютивну частину рішення від 24.02.2022 № 3881.pdf 05.04.2022 15:26
- рішення від 24.02.2022 № 3881.pdf 08.04.2022 12:39
- Пояснення по суті скарги 17.02.2022 18:28
- Пояснення по суті скарги 17.02.2022 18:28
- Доказова інформація 17.02.2022 18:28
- Доказова інформація 17.02.2022 18:28
- Декларація 17.02.2022 18:28
- Декларація 17.02.2022 18:28
- Декларація 17.02.2022 18:28
- Декларація 17.02.2022 18:28
- Декларація 17.02.2022 18:28
- Каталог 17.02.2022 18:28
- Каталог 17.02.2022 18:28
- Доказова інформація 18.02.2022 15:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.02.2022 14:28
Дата розгляду скарги:
24.02.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.02.2022 17:15
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
08.04.2022 12:39
Вимога
Вирішена
Вимога до умов закупівлі UA-2022-02-01-008094-b
Номер:
e9cd1832596143729a0c4a9e268ee04d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-01-008094-b.b1
Назва:
Вимога до умов закупівлі UA-2022-02-01-008094-b
Вимога:
01.02.2022 року Замовник оголосив закупівлю: ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали (Пробірки вакуумні пластикові для сироватки, НК 024:2019 – 42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD; Пробірки вакуумні пластикові, НК 024:2019 - 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD; Пробірки вакуумні пластикові, НК 024:2019 - 43865 Вакуумна пробірка для взяття зразків крові, з K2ЕDТА, IVD; Голка для взяття кількох проб крові, НК 024:2019 – 59230 Голка ін'єкційна, одноразового використання, стерильна; Утримувач (перехідник), НК 024:2019 – 37566 Тримач пробірки для забору крові, одноразового використання; Мікрокапіляр пластиковий, НК 024:2019 – 58154 Мікрокапіляр для перенесення крові ІВД, з ЕДТА; Пластикові капіляри, НК 024:2019 – 58154 Мікрокапіляр для перенесення крові ІВД, з ЕДТА)
Ознайомившись з тендерною документацією, ми виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію.
Відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них.
Звертаємо Вашу увагу, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до медичних виробів (за позиціями №1-7), ВІДСУТНІ ВЗАГАЛІ ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати такі медичні вироби ОДРАЗУ ЗА ВСІМА ПОЗИЦІЯМИ , ЖОДЕН ВИРОБНИК НЕ МАЄ ТАКИХ МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ САМЕ З ТАКИМИ СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ ОДРАЗУ ЗА ВСІМА ПОЗИЦІЯМИ. Зокрема, дискримінаційними є наступні вимоги:
- позиція 2. Пробірки вакуумні пластикові IMPROVACUTER, з цитратом натрію 0.109M (3,2%) 3,6 мл, 13x100мм, паперова етикетка, 100 шт / уп. (саме в частині “13x100мм...”),
- позиція 3 Пробірки вакуумні пластикові IMPROVACUTER, з рідким напиленням з К2 EDTA 4 мл, 13x75мм, паперова етикетка 100шт/уп. (саме в частині " з рідким напиленням з К2 EDTA"),
- позиція 4 Голка для взяття кількох проб крові BD Vacutainer® PrecisionGlide™ , 22Gх1.5", 0.7ммх38мм стерил., 100 шт. (саме в частині "100 шт."),
- позиція 5 Утримувач (перехідник) Vacumed®, нестерильний, (з PP, для вакуумних пробірок), 100 шт. (саме в частині "100 шт."),
- позиція 6 Boule MPA Мікрокапіляр Пластиковий з ЕДТА 10х100 (так як взагалі відсутні виробники даного товару, з огляду саме на весь перелік сукупних вимог до даної позиції),
- позиція 7 Пластикові капіляри 20 мкл (1000 шт) (так як взагалі відсутні виробники даного товару з огляду саме на весь перелік сукупних вимог до даної позиції).
Слід зауважити, що медичні вироби (позиції №1-5), які складають предмет закупівлі, зареєстровані в Україні у декількох виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні, проте з ІНШИМИ ТЕХНІЧНИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ та ОКРІМ позицій №6 і 7 (так як взагалі відсутні виробники даного товару, з огляду саме на весь перелік сукупних вимог до даних позицій). Таким чином, через наявність в переліку згаданих вище медичних виробів з ВИЩЕЗГАДАНИМИ ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ ДО НИХ інші компанії не можуть прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням прав цих учасників (так як відсутні ВЗАГАЛІ ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати ОДРАЗУ ВСІ медичні вироби (№1-7), оскільки предмет закупівлі - вцілому, без поділу на лоти. А тому ЖОДЕН ВИРОБНИК НЕ МАЄ (не може запропонувати) ТАКИХ МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ САМЕ З ТАКИМИ СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ ОДРАЗУ ЗА ВСІМА ПОЗИЦІЯМИ №1-7). Дані вимоги є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ з аналогічних обставин (наявність дискримінаційних вимог) вже неодноразово приймав рішення! Зокрема надаємо Вам для огляду копії рішень АМКУ, якими було встановлено факт дискримінаційних вимог, а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації!
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. 5, 20, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, прошу ВНЕСТИ ЗМІНИ до тендерної документації та викласти в наступній редакції:
- позиція 2 Пробірки вакуумні пластикові, з цитратом натрію 0.109M (3,2%) 3,6 мл, 13x75мм, паперова етикетка, 100 шт / уп.
- позиція 3 Пробірки вакуумні пластикові з К2 EDTA 4 мл, 13x75мм, паперова етикетка 100 шт/уп.
- позиція 4 Голка для взяття кількох проб крові 22Gх1.5", 0.7ммх38мм стерил., 50 або 100 шт./уп.
- позиція 5 Утримувач (перехідник), нестерильний, (з PP, для вакуумних пробірок), 50 або 100 шт./уп.
- позиція 6 Boule MPA Мікрокапіляр Пластиковий з ЕДТА 10х100 - виділити в окремий лот
- позиція 7 Пластикові капіляри 20 мкл (1000 шт) - виділити в окремий лот
В разі незадоволення даної вимоги, наша компанія залишає за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” !
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення АМКУ від 13.07.2020 № 13481.pdf 04.02.2022 18:03
- Рішення АМКУ від 09.04.2021 №7501.pdf 04.02.2022 18:03
Дата подачі:
04.02.2022 18:03
Вирішення:
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Замовник торгів уважно вивчивши вашу вимогу, повідомляє наступне:
- Уповноваженою особою будуть внесені відповідні зміни в технічну специфікацію (Додаток №2) щодо позицій №1-5.
- Щодо позицій №6, 7 та виокремлення їх в окремий лот, то відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2021 року №708 (далі-Порядок), предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником згідно з п. 21 і п.34 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 року №1749). Замовником визначено предмет закупівлі за ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби, в порядку та в межах компетенції передбаченої Законом та Порядком. Згідно ч. 39 п. 1 ст.1 Закону, частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до п.5 розділу 1 Порядку Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Тобто, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу 1 Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника. Додатковою підставою закупівлі без поділу її на лоти є доцільність придбання продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на оперативність і своєчасність здійснення поставок та зменшує ризики відміни торгів з причини відсутності учасників по лотах.
Статус вимоги:
Задоволено