• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки, відновлення картриджів та обслуговування і ремонту інших комплектуючих частин друкувальної техніки)

Завершена

165 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 825.00 UAH
Період оскарження: 01.02.2022 13:34 - 07.02.2022 17:00
Вимога
Залишено без розгляду

Не відповідність пропозиції учасника Фізична Особа-Підприємець Гончарук Володимир Петрович

Номер: 867d2bea66cd44cc89d10ff2af81ecd9
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-01-001644-a.b2
Назва: Не відповідність пропозиції учасника Фізична Особа-Підприємець Гончарук Володимир Петрович
Вимога:
Добрий день, шановний Замовнику. Керуючись ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» вимушені звернутися до Вас з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.». Крім того, вимагаємо скасувати рішення щодо обранням переможцем торгів UA-2022-02-01-001644-a учасника «Фізична Особа-Підприємець Гончарук Володимир Петрович», що викладене у вигляді Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 24 від 16 лютого 2022року. Необхідність у поданні Вимоги обумовлена тим, що пропозиція учасника «Фізична Особа-Підприємець Гончарук Володимир Петрович» не відповідає умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2022-02-01-001644-a, зокрема: 1. У п. 13 Додатку №4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2022-02-01-001644-a встановлено вимогу: «13. Копії сертифікатів міжнародного зразка, про наявність у виробника (або імпортера) запропонованих витратних матеріалів (тонера, фотоциліндрів, очищувальних та дозуючих лез валів магнітних та первинного заряду, чипів картриджів) системи контроля якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015), виданих органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України та є в переліку на офіційному веб-ресурсі (https://naau.org.ua), , дійсних на момент розкриття пропозицій;.». Проте, у супереч вимогам п. 2 Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2022-02-01-001644-a у пропозиції учасника «Фізична Особа-Підприємець Гончарук Володимир Петрович» надано Сертифікат ISO 9001:2015 та Сертифікат ISO 14001:2015 які видані органом з сертифікації Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» який не є офіційним акредитованим Національним агенством з акредитації України. Дану інформацію можна перевірити на сайті Міністерста економіки України Національне агенство з акредитації України: https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ Таким чином, вимога п. 13 Додатку № 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2022-02-01-001644-a не виконана учасником «Фізична Особа-Підприємець Гончарук Володимир Петрович», а тому тендерна пропозиція учасника має бути відхилена. 2. У п.14 Додатку №4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2022-02-01-001644-a зазначено: «10. 14. В разі якщо Учасник не є виробником (або імпортером) витратних матеріалів (тонера, фотоциліндрів, очищувальних та дозуючих лез валів магнітних та первинного заряду, чипів картриджів), необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником виробника (або імпортера). Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів та містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі.» Однак, у пропозиції учасника «Фізична Особа-Підприємець Гончарук Володимир Петрович» надано Авторизаційний лист від Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕЛДУ» (WELLDO LLC) Вих.№ 354 від 9 лютого2022 р., в якому не вказано назву предмета закупівлі. Таким чином, вимога п. 14 Додатку № 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2022-02-01-001644-a не виконана учасником «Фізична Особа-Підприємець Гончарук Володимир Петрович» у повному обсязі, а тому тендерна пропозиція учасника має бути відхилена. 3. У п.15 Додатку №4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2022-02-01-001644-a зазначено: «15. Довідка про підтвердження наявності в учасника у працівників, які мають досвід забезпечення належної якості послуг з заправки/відновлення картриджів, сервісного обслуговування оргтехніки. Учасник повинен забезпечити проведення вихідного контролю наданих послуг щодо картриджів та сервісного обслуговування оргтехніки, що підтверджується наявністю не менше одного кваліфікованого інженера в штаті підприємства, ознайомленого з стандартами ASTM / STMC, шляхом надання відповідних документів (довідки у довільній формі з зазначенням П.І.Б. працівника, його посади, кваліфікації, стажу роботи та копій трудової книжки, диплому про вищу освіту)» Однак, у пропозиції учасника «Фізична Особа-Підприємець Гончарук Володимир Петрович» немає документів які б підтверджували що Гончарук Володимир Петрович ознайомлений з стандартами ASTM / STMC. Таким чином, вимога п. 15 Додатку № 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2022-02-01-001644-a не виконана учасником «Фізична Особа-Підприємець Гончарук Володимир Петрович» у повному обсязі, а тому тендерна пропозиція учасника має бути відхилена. Окремо, хочемо зазначити що учасник «Фізична Особа-Підприємець Гончарук Володимир Петрович» на підтвердження вимоги вказаної у п.2 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2022-02-01-001644-a у складі своєї пропозиції подає Довідку Вих.№ 201 Від 09.02.2022р. «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації», в якій перелічує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у тому числі «Керівник серв. Центру Гончарук Володимир Петрович», але не надає жодних документів які б засвідчували прийняття в штат на дану посаду (наприклад Наказ про призначення). Приймаючи працівників на роботу, фізична особа – підприємець (далі – ФОП, підприємець) набуває статусу роботодавця (п.п. 14.1.222 Податкового кодексу України, ч. 1 ст. 1 Закону України «Про організації роботодавців, їх об’єднання, права і гарантії їх діяльності» від 22.06.2012 р. № 5026-VI). В ч. 1 ст. 1 Закону №5026 говориться, що «Роботодавець — юридична особа (підприємство, установа, організація) або фізична особа-підприємець, яка в межах трудових відносин використовує працю фізичних осіб». Відносини суб’єкта господарювання та найманих працівників регулюються трудовим законодавством. Це означає, що фізичні особи-підприємці повинні виконувати вимоги, визначені Кодексом законів про працю України (далі – КЗпП), у разі прийняття на роботу найманих працівників. Трудовим договором є угода між працівником і фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, із підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату й забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю й угодою сторін. Роботодавець має вести облік персоналу та оформити документи, передбачені законодавством про працю та зайнятість населення. Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 24 КЗпП, фізична особа – підприємець укладає трудовий договір із фізичною особою обов’язково в письмовій формі. Згідно з трудовим законодавством підприємець повинен видати наказ (розпорядження) про прийняття працівника на роботу, указавши дату початку роботи. Без видання такого наказу підприємець не зможе заповнити форму Повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою, наведеною в додатку до постанови Кабінету Міністрів України «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 р. № 413, далі — Постанова № 413). Цього вимагає ч. 3 ст. 24 КЗпП, згідно з якою роботодавець не вправі допускати працівника до роботи без надання Повідомлення про прийняття працівника на роботу до органу Державної фіскальної служби. Таким чином, при оформленні працівника на роботу до ФОП обов’язковим є оформлення трудового договору в письмовій формі, видання наказу про прийняття на роботу. А отже, пропозиція учасника «Фізична Особа-Підприємець Гончарук Володимир Петрович» не відповідає умовам, які визначені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2022-02-01-001644-a, та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим має бути відхилена Замовником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, на Ваше звернення, щодо надання інформації про пропозицію переможця спрощеної закупівлі та обґрунтування рішення щодо обранням переможцем торгів UA-2022-02-01-001644-a учасника «Фізична Особа-Підприємець Гончарук Володимир Петрович», що викладене у вигляді Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 24 від 16 лютого 2022 року., надаємо її згідно ваших зауважень, зокрема: 1.Інформація з сайту Міністерства економіки України. Національне агентство з акредитації України: https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov № ООВ: 80117 № п/п: 70 Назва Орган з сертифікації: ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» Телефони: (0412) 47-25-38 Адреса: 10029, м. Житомир, вул. Небесної Сотні, 52 Номер аттестата акредитації: 8О117 Термін дії аттестата акредитації: 15.05.2017- 14.05.2022. Підтверджено відповідність згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2015 (ISO/IEC 17021-1:2015) ТА ISO/TS 22003:2013. Рішення від 15.05.2017. Підтверджено відповідність згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015) ТА ISO/TS 22003:2013. Рішення від 07.08.2019. 2.В пропозиції учасника «Фізична Особа-Підприємець Гончарук Володимир Петрович» надано Авторизаційний лист від Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕЛДУ» (WELLDO LLC) Вих.№ 354 від 9 лютого2022 р., який адресований Замовнику торгів та містить ідентифікатор закупівлі, але не вказано назву предмета закупівлі. Цієї інформації достатньо для підтвердження вимог, так як вона є в ідентифікаторі закупівлі. 3.У п.15 Додатку №4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2022-02-01-001644-a вимагалось: «15. Довідка про підтвердження наявності в учасника у працівників, які мають досвід забезпечення належної якості послуг з заправки/відновлення картриджів, сервісного обслуговування оргтехніки. Учасник повинен забезпечити проведення вихідного контролю наданих послуг щодо картриджів та сервісного обслуговування оргтехніки, що підтверджується наявністю не менше одного кваліфікованого інженера в штаті підприємства, ознайомленого з стандартами ASTM / STMC, шляхом надання відповідних документів (довідки у довільній формі з зазначенням П.І.Б. працівника, його посади, кваліфікації, стажу роботи та копій трудової книжки, диплому про вищу освіту)» Однак, документів для підтвердження з ознайомленням з стандартами ASTM / STMC не вимагалось. У п.2 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2022-02-01-001644-a вимагалось: «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації», однак копій трудових книжок, трудових договорів, наказу про призначення і т.п. не вимагалось.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.02.2022 14:39
Вимога
Залишено без розгляду

п.16 статті 29 Закону про закупівлю

Номер: 18a13faf02d14bc79eada59ca38153c1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-01-001644-a.b1
Назва: п.16 статті 29 Закону про закупівлю
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику. Керуючись ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимушені звернутися до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру UA-2022-02-01-001644-a за предметом Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки, відновлення картриджів та обслуговування і ремонту інших комплектуючих частин друкувальної техніки). Згідно з ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 23 від 14.02.2022р. «Замовником вимагалось в Додатку № 4 до тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ): 16. Довідка, складена у довільній формі, про наявність не менше двох виконаних аналогічних договорів* (за 2020-2021 роки) з зазначенням контрагента, контактної інформації, предмету договору, додати Акти наданих послуг що свідчать про виконання договорів у повному обсязі та листи-відгуки (рекомендації) від контрагента щодо виконання аналогічного договору. *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір за відповідним кодом ДК предмету закупівлі. Учасником ТОВ «В.М.» було надано довідку про наявність виконання двох договорів за кодом ДК 021-2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (багатофункціональний пристрій для сканування та друку), а також надано копію двох договорів, предметом закупівлі яких є закупівля картриджів, а не технічне обслуговування та ремонт їх, що не відповідає предмету закупівлі, а саме: Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.» Тобто Замовник відхилив пропозицію Переможця ТОВ «В.М.» яка за результатами Аукціону була найбільш економічно вигідною для Замовника, через її не відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим відповідно до статті 16 Закону у тендерній документації Замовника. Відповідно до пункту 16 статті 29 Закону про закупівлю «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.». Отже, розглядаючи пропозицію Переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» Замовник знехтував п.16 статті 29 Закону про закупівлю, не надавши можливості йому виправити невідповідність, а саме документи що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону: Довідка, складена у довільній формі, про наявність не менше двох виконаних аналогічних договорів* (за 2020-2021 роки) з зазначенням контрагента, контактної інформації, предмету договору, додати Акти наданих послуг що свідчать про виконання договорів у повному обсязі та листи-відгуки (рекомендації) від контрагента щодо виконання аналогічного договору. *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір за відповідним кодом ДК предмету закупівлі. Додатково хочемо зауважити що Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» має величезний досвід по наданні послуг згідно з ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, який може підтвердити відповідними аналогічними Договорами з наданням Актів/накладних які підтверджують виконання даних Договорів та Листів-відгуків від контрагентів яким надавалися такі послуги, що свідчать про якісне та своєчасне виконання таких Договорів. Зважаючи на вище вказане, Вимагаємо скасувати неправомірне рішення винесене ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 23 від 14.02.2022р. про відхилення пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.», пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, та надати ТОВ «В.М.» 24години для усунення невідповідності пропозиції кваліфікаційним вимогам, право на що дає пункт 16 статті 29 Закону про закупівлю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає у статтях 26, 29 та 31, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, які він подав у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, у результаті завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до Закону така можливість виправлення невідповідностей протягом 24 годин надається лише у процедурах закупівлі: відкриті торги та конкурентний діалог. Можливість застосування 24 години на виправлення помилок не розповсюджується на спрощені закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.02.2022 15:40