-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Крупи різні
Відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015: 15613000-8» Продукція із зерна зернових культу»; 15613300-1 «Злакові продукти»; 15613100-9 «Вівсяна крупа»
Торги відмінено
409 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 098.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 098.00 UAH
Період оскарження:
01.02.2022 12:10 - 13.02.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
306ff182f9094e229753e164cf64a783
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-01-001252-a.b1
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Вимагаємо більш детально та уважно переглянути пропозицію ФОП Місечко Зіновій Олексійович оскільки надані документи в файлі Сертифікати крупи_приклади.pdf.p7s.zip, оскільки надане посвідчення №000003358 про якість пластівці швидкого приготування від 18.06.2021 року не відповідають вимогам Додатку №4. Технічна специфікація, оскільки по-перше, Замовник вимагав надати крупу вівсяну, а Переможець надав посвідчення про якість на пластівці швидкого приготування, по друге, Замовник вимагав відповідність крупи вівсяної ДСТУ 7698:2015, а Переможець надав ТУ У 10.6-35479380-001:2019, що не відповідає умовам тендерної документації і піддягає відхиленню тендерної пропозиції. ФОП ТАРАСОВ Є.Ю. нагадує, що навіть під час військового положення діє Закон України «Про публічні закупівлі №922-VIII» від 25.12.2015 року і відповідальність за недотримання законодавства України ще ніхто не відміняв. Просимо Вас бути відповідальними і справедливими під час оцінки тендерних пропозицій. І розуміти, що відповідальність за прийняті рішення несе саме уповноважена особа.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.03.2022 10:28
Вирішення:
На Вашу вимогу № UA-2022-02-01-001252-a.b1 повідомляємо наступне:
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 щодо деяких питань здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану – установлено, що в умовах воєнного стану (запровадженого згідно Указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 року) оборонні та публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються БЕЗ ЗАСТОСУВАННЯ процедур закупівель та спрощених закупівель, визначених Законами України «Про публічні закупівлі» та «Про оборонні закупівлі». Таким чином теза із Вашої вимоги про те, що «навіть під час військового положення діє Закон України «Про публічні закупівлі №922-VIII» від 25.12.2015 року і відповідальність за недотримання законодавства України ще ніхто не відміняв» - є хибною.
Окрім того, Відповідно до Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" та Закону України "Про правовий режим воєнного стану" Антимонопольний комітет України прийняв рішення до припинення воєнного стану зупинити:
1. Розгляд скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, поданих до Комітету, як органу оскарження, та рішення по яких не були прийняті станом на 25 лютого 2022 року;
2. Розміщення в електронній системі рішень щодо скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, поданих до Комітету, як органу оскарження, інформація щодо яких не була розміщена в електронній системі закупівель станом на 25 лютого 2022 року.
Це стосується:
– рішень про прийняття скарги до розгляду,
– рішень про залишення скарги без розгляду,
– рішень за результатами розгляду скарги,
– інформації про резолютивну частину рішення за результатами розгляду скарги. Таким чином, в замовника відсутня фізична можливість вносити корективи щодо кваліфікації учасників без рішення органу оскарження у зв’язку із специфікою функціоналу майданчика.
Враховуючи вищезазначене, вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено