• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 33741300-9 - Антисептичні засоби для рук

Засіб дезінфікуючий «Мікросепт» (Mikrosept) 1000 мл з дозуючим пристроєм (еквівалентів не пропонувати, єдиний аналог який буде розглядатися – «Септосепт» фасування 1 л)

Завершена

14 890.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 149.00 UAH
Період оскарження: 06.11.2017 14:49 - 08.11.2017 12:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо відповіді Замовника!

Номер: 111f45eaffd8492ea9de52ef269505d6
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-06-001787-c.a2
Назва: Щодо відповіді Замовника!
Вимога:
Замовнику-корупціонер! Саме так, і ніяк інакше, бо відповідь, яку надали на нашу вимогу Вам люб"язно надав учасник-переможць. Таке формулювання відповіді слово-до-слова рекомендує писати своїм замовникам представники компанії ТОВ "Бланідас", чиї засоби Ви теж так любите. Жодного законного аргументу ми не почули, тому вирішили звертатися до вказаних контролюючих органів з метою перешкоджання корупційного дерібану бюджету України та притягнення посадавих осіб-корупціонерів до кримінальної відповідальності в час, коли в країні йде війна!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: 14088b491e5143b08c63ef03c2b814f9
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-06-001787-c.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нащої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Акцентуємо увагу на тому, що учасник, пропозиція якого була акцептована, не конкурував по ціні в процесі редукціону, бо був впевнений у своїй перемозі. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо розгляду вимоги! Жодних дискримінаційних вимог щодо продукції нашим закладом не зазначено, тем більш наші дії ні яким чином не суперечать Наказу №35 Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 р. Якщо взяти та проаналізувати наказ №35 Зовнішторгвидав України від 13.04.2016р., то вбачається наступне: Наш заклад при проведенні закупівлі застосовує норми наведені в Наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35, п.6.4. згідно до якого "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". Згідно до положень наведених в наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 наш медичний заклад має право сам визначати певну торгівельну марку або виробника тої продукції (товарів) які йому потрібні. Також має право сам визначати (в даному випадку) потрібні чи непотрібні аналоги або еквіваленти, може вказати (на свій розсуд) які еквіваленти або аналоги приймаються у пропозиціях. Право на отримання саме тієї продукції яка потрібна Замовнику надано законодавством України! Далі, Вами зазначено, що «П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати, які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця!» Відповідно до вашої логіки та вашого трактування п. 6.4. Наказу Зовнішторгвидав № 35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати, які саме еквіваленти він буде розглядати, тобто які йому потрібні. Добре, але якщо такі еквіваленти не вказані (тобто закладу вони не потрібні) то заклад повинен розглядати всі інші еквіваленти (тобто тоді закладу мають бути потрібні всі інші еквіваленти). Вам не здається це трохи дивним? І взагалі тоді навіщо надане таке право Замовнику вказувати еквіваленти, якщо він все одно зобов’язаний (на Вашу думку) розглядати усі інші еквіваленти, це якось дивно. В пункті п. 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 все чітко і зрозуміло зазначено. Наш заклад вважає, що всі пропозиції були розглянуті неупереджено, та відповідно до норм діючого законодавства України. Також хочемо Вам зазначити, якщо у вас є докази порушення нашим закладом законодавства України, то ваш обов’язок звернутися до контролюючих та правоохоронних органів України. Ви ж своїми діями, а саме безпідставним обвинуваченням нашого закладу та надання недостовірної інформації, відомостей, що не відповідають дійсності - наклепом, ствердженнями, що ми грубо порушуємо чинне законодавство України, грубо порушуєте наші права, принижує честь, гідність, репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є недопустимо, та виходячи з вищевикладеного порушуєте Законодавство України, тому у цьому випадку ми будемо змушені скористатися своїм правом на захист. Право на захист честі, гідності і ділової репутації закріплено Конституцією України (ч. 4 ст. 32), Цивільним кодексом України (ст. 277). Питання процедури захисту честі, гідності і ділової репутації також роз'яснив Верховний Суд України у своїй постанові пленуму № 1 "Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи" від 27 лютого 2009р. З огляду на вищевикладене, закликаємо Вас надалі дотримуватися норм Законодавства, ділової репутації та гідності, діяти виключно в рамках чинного законодавства України.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні