• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний)

Торги не відбулися

136 850.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 684.25 UAH
Період оскарження: 07.11.2017 15:14 - 26.11.2017 00:00
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: 1e71c83a554e45f39d743e4599171cb9
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-07-002240-c.b1
Назва: вимога
Вимога:
Координаційний центр з надання правової допомоги Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2017-11-07-002240-с на закупівлю «офісного устаткування та приладдя різного», де Замовником виступає Координаційний центр з надання правової допомоги. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів № UA-2017-11-07-002240-с нами було встановлено, нами було встановлено, що технічні вимоги до деяких позицій «офісного устаткування та приладдя різного», відповідають технічним характеристикам паперу виробництва компанії «Stora Enso» або вказані невірно. На сьогоднішній день, у звязку з аварією на заводі «Stora Enso», припинені всі поставки вищезгаданого виробника паперу в Україну, більш того, постачання буде відсутнє до кінця 2017 року. Папір, виробництва інших компаній, який може бути запропонований Вам не буде відповідати одному або декільком встановленим Вами параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. ТОВ «Український папір» просить Вас змінити деякі параметри до паперу офісного формату А4 (номер 1 в таблиці технічної специфікації Товару) на непрозорість – не менше 91, товщина – не менше 103; до паперу підвищеної щільності формату А3 Color Copy (номер 2 в таблиці) змінити на щільність- не менше 160 ±6; до паперу підвищеної щільності формату А4 Color Copy (номер 4 в таблиці) змінити на щільність- не менше 160 ±6; для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно вивчивши Ваше звернення (вимогу) повідомляємо, що рішенням тендерного комітету Координаційного центру з надання правової допомоги від 10.11.2017 (протокол № 18) було внесено зміни до тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний)». Перелік яких розміщено в електронній системі закупівель. Згідно таких змін, пункт 1 «Папір офісний формату А4» Таблиці 1 розділу 2. Технічна специфікація Товару Додатку 3 викладено у новій редакції, з урахування Вашої вимоги. Стосовно змін до технічних характеристик у пунктах 2 «Папір офісний підвищеної щільності формату А3 Color Copy або еквівалент» та 4 «Папір офісний підвищеної щільності формату А4 Color Copy або еквівалент» Таблиці 1 розділу 2. Технічна специфікація Товару Додатку 3. Координаційному центру з надання правової допомоги необхідно закупити Папір офісний підвищеної щільності формату А3 та А4 щільністю не менше ніж 200 г/м2. Зменшення цих показників призведе до закупівлі іншого ніж потрібно Товару.
Статус вимоги: Задоволено