• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Папір офісний А4 білий

Завершена

173 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 865.00 UAH
Період оскарження: 31.01.2022 17:34 - 04.02.2022 17:39
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 86782901f3f14f91bda041918844b780
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-31-011645-b.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2022-01-31-011645-b на закупівлю «Папір офісний А4 білий» де Замовником виступає КНП "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 3" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2022-01-31-011645-b нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: В технічних вимогах до предмета закупівлі згідно оголошення не зазначено посилання на конкретну марку та виробника паперу. Учасники можуть скористатися правом згідно Закону України «Про публічні закупівлі» подати свої тендерні пропозиції на «еквівалент» до предмета закупівлі, але не з гіршими характеристиками, перелік яких зазначений в Додатку 1 до тендерної документації. Технічні вимоги до предмета закупівлі були сформовані Замовником у відповідності до експлуатаційних можливостей офісної техніки, яку він використовує повсякденно
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.02.2022 16:02