• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Міські електричні автобуси в комплекті з зарядними станціями, код 34120000-4 за ДК 021:2015 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб»

Розрахунки за Товар здійснюються наступним чином: 1. Розрахунок за Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в м. Києві. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають між сторонами в межах відповідних бюджетних призначень. 2. Попередня оплата (аванс) у розмірі до 30 % від суми цього договору здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, протягом 5 банківських днів, з подальшим використанням зазначених коштів Продавцем виключно з таких рахунків на цілі зазначені в п. 1.1. цього Договору у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Місце, кількість, обсяг поставки товарів: м. Київ - адреса філії надається після повідомлення Переможця закупівлі про готовність партії до відвантаження; поставка здійснюється окремими партіями за замовленнями Покупця; 30 найменувань. Забезпечення тендерної пропозиції: 3 196 100,00 грн. без ПДВ. Забезпечення виконання умов договору - 0,5%. Вартість закупівлі: 319 610 099,37 гривень з ПДВ.

Торги не відбулися

319 610 099.37 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 228 062.00 UAH
Період оскарження: 31.01.2022 17:18 - 12.03.2022 00:00
Вимога
Відхилено

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

Номер: 3e4229ce49ee42c389a48530813eb296
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-31-011460-b.a13
Назва: ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Вимога:
У пункті 13 таблиці «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» Додатку 5 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вказано: «Ведучий міст - портальний, двоступеневий, з гіпоїдною головною передачею або ZF AV – 133/83, або еквівалент». Пропонуємо викласти даний пункт в такій редакції: «Ведучий міст - портальний, двоступеневий, з гіпоїдною головною передачею ZF AV – 133 або еквівалент або електропортальний з вбудованими електричними двигунами ZF AVЕ – 130 або еквівалент». На сайті фірми ZF, Німеччина вказано, що дана компанія виготовляє серійно такі модифікації ведучого, портального, двоступеневого, з гіпоїдною головною передачею моста моделі ZF AV – 133: ZF AV – 133/80°, ZF AV – 133/87°, ZF AV – 133/90°. Модифікація ZF AV – 133/83° є ексклюзивною розробкою для компанії Мерседес і за ціною є суттєво дорожчою в порівнянні з серійними модифікаціями. Тому вважаємо вказання конкретної модифікації ведучого моста суттєвим обмеженням конкуренції і вважаємо, що для цілей даної закупівлі достатньо вказати модель моста ZF AV – 133. Компанія ZF спеціально для електробусів створила ведучий, електропортальний, з вбудованими електричними двигунами міст моделі ZF AVЕ – 130, який широко використовується провідними виробниками електричних автобусів в світі і має ряд суттєвих переваг над застосуванням звичайних ведучих мостів з механічною передачею крутного моменту від двигуна через карданний вал. Зокрема має меншу масу, кращі показники електроспоживання та потребує значно менших витрат на технічне обслуговування. Тому пропонуємо з метою збільшення конкуренції дозволити учасникам пропонувати до поставки електробуси в яких застосовано електропортальні мости з вбудованими в електричними двигунами. У пункті 14 таблиці «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» Додатку 5 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вказано: «Передаточне відношення головної передачі – в межах 5-10». Пропонуємо вилучити даний пункт. В електропортальних з вбудованими електричними двигунами мостах відсутня головна передача. Крутний момент передається безпосередньо з двигуна на колесо. У пункті 17 таблиці «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» Додатку 5 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вказано: «Тип двигуна -електричний, синхронний або асинхронний». Пропонуємо викласти даний пункт в такій редакції: «Тип двигуна - електричний, асинхронний або синхронний двигун, або привідний міст з інтегрованими в колеса асинхронними чи синхронними двигунами». Таке формулювання буде краще відповідати зміненому пункту 13 і суттєво розширить конкуренцію в даній закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Інформаційно-аналітичне управління «КП Київпастранс»/Директор комерційний (ініціатор процедури закупівлі) листом від 23.02.2022 № 04/08-18, повідомлено наступне. Ведучі осі ZF AVE 130 мають вбудовані у моточини (ступиці) тягові двигуни. Нажаль, умови експлуатації Замовника не дозволяють виконувати належним чином технічне обслуговування двигунів даної конструкції. Тому, замовник встановлює вимогу стосовно двигуна окремого розташування або його аналога. Вимоги у п.13, п.14 та п.17 залишити без змін. Уповноважена особа розглянула Вимогу до замовника по Закупівлі: Міські електричні автобуси в комплекті з зарядними станціями, код 34120000-4 за ДК 021:2015 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» City electric buses complete with charging stations, code 34120000-4 according to DK 021: 2015 "Motor vehicles for transportation of 10 and more persons" та повідомляє наступне: Таким чином, прийнято рішення відхилити вимогу звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Терміни поставки

Номер: e185b8a514df4c71bde7b6978eb45c0a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-31-011460-b.c12
Назва: Терміни поставки
Вимога:
В пункті 4.4 розділу 1. Загальні положення тендерної документації зазначено, що строк поставки Товарів - до 31.12.2022 р. включно. У п. 5.5. Додатку 3 «Проєкт Договору №___________ купівлі-продажу» вказано: «Поставка партії Товару здійснюється не пізніше 12 (дванадцяти) місяців з дати отримання Продавцем попередньої оплати або протягом строку, визначеного в письмовій заявці Покупця. Порядок приймання-передачі Товару наведений у Додатку № 3, що є невід’ємною частиною Договору.» Отже, в п.4.4. тендерної документації та в п. 5.5. Додатку 3 вказуються різні строки поставки. Крім того в пункті 5.5. додатка №3 міститься умова про те, що строк поставки може бути визначений в письмовій заявці Покупця, тобто такий строк є невизначеним та залежить від змісту заявки Покупця. Відповідно до чинного законодавства істотні умови договору повинні бути викладені однозначно. Також визначення строку поставки до 31.12.2022 р. є дискримінаційною умовою, оскільки електробус є складним виробом, а термін поставки запчастин та його виготовлення складає до 10 місяців, а тому строк поставки до 31.12.2022 р. надає можливість взяти участь у закупівлі учасникам, які мають вже виготовлені електробуси, та дискримінує інших учасників. Крім того, п. 1 Технічної специфікації передбачає, що електробуси повинні бути нові, виготовлені не раніше 2022 р. і такі, що підлягають першій реєстрації, категорія М3, клас І. У зв’язку з наведеним пропонуємо викласти пункт 4.4 розділу 1. Загальні положення тендерної документації та пункт 5.5. Додатку 3 «Проєкт Договору №___________ купівлі-продажу» в наступній редакції: «Поставка партії Товару здійснюється не пізніше 12 (дванадцяти) місяців з дати отримання Продавцем попередньої оплати.»
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Таким чином, необхідно надати роз’яснення на Звернення наступного змісту: Інформаційно-аналітичне управління «КП Київпастранс»/Директор комерційний (ініціатор процедури закупівлі) листом від 23.02.2022 № 04/08-18, повідомлено наступне. Відповідно до статті 3 Бюджетного кодексу України, «бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року». Відповідно до статті 48 Бюджетного кодексу України розміщення замовлення, укладання договору, придбання товару, послуги чи інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, за якими розпорядником бюджетний коштів взято зобов’язання без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), є недійсними. Вимогу залишити без змін. Уповноважена особа розглянула Вимогу до замовника по Закупівлі: Міські електричні автобуси в комплекті з зарядними станціями, код 34120000-4 за ДК 021:2015 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» City electric buses complete with charging stations, code 34120000-4 according to DK 021: 2015 "Motor vehicles for transportation of 10 and more persons" та повідомляє наступне: Таким чином, прийнято рішення відхилити вимогу звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Умови договору

Номер: d8da63a35f654b0f8d94debc81123d18
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-31-011460-b.c11
Назва: Умови договору
Вимога:
3. В пункті 5.3. Додатку № 3 «Проєкт Договору №___________ купівлі-продажу» зазначено: «Поставка Товару здійснюється окремими партіями за окремою письмовою заявкою Покупця із зазначенням необхідних найменувань та кількості Товару в межах Специфікації (Додаток № 1 до Договору). Вказане положення договору суперечить чинному законодавству. Відповідно до ч. 1 ст. 212 ЦКУ особи, які здійснюють правочин, мають право обумовити настання або зміну прав та обов'язків обставиною, щодо якої невідомо, настане вона чи ні (відкладальна обставина). Так само стаття 530 ЦКУ передбачає не тільки безпосереднє встановлення у зобов'язанні строку (терміну) його виконання, але й визначення цього строку вказівкою на певну подію, яка неминуче має настати, у цьому випадку зобов'язання підлягає виконанню з настанням цієї події. При цьому подія, яка має неминуче настати, повинна мати ознаки абсолютної невідворотності та неминучості. Наприклад, такою подією може бути закінчення перебігу певного терміну. Водночас надання Покупцем письмової заявки із зазначенням необхідних найменувань та кількості Товару не є обставиною, яка має неминуче настати, а тому вона прямо суперечить статтям 212, 530 ЦКУ. Якщо зміст правочину суперечить ЦКУ та іншим актам цивільного законодавства, то це є підставою недійсності правочину. Недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин) (стаття 215 ЦКУ). Таким чином, умови пункті 5.3. Додатку № 3 про те, що Поставка Товару здійснюється окремими партіями за окремою письмовою заявкою Покупця із зазначенням необхідних найменувань та кількості Товару в межах Специфікації (Додаток № 1 до Договору), суперечать ЦКУ. У зв’язку з наведеним просимо викласти пункт 5.3. Додатку № 3 в наступній редакції: «Поставка Товару здійснюється окремими партіями.»
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Таким чином, необхідно надати роз’яснення на Звернення наступного змісту: Інформаційно-аналітичне управління «КП Київпастранс»/Директор комерційний (ініціатор процедури закупівлі) листом від 23.02.2022 № 04/08-18, повідомлено наступне. Окрема письмова заявка Покупця, із зазначенням необхідних найменувань та кількості Товару, в межах Специфікації, буде направлятися Постачальнику після визначення головним розпорядником суми бюджетних асигнувань та строків можливих поставок певної кількості автобусів на суму наданого авансового платежу. Вимогу залишити без змін. Уповноважена особа розглянула Вимогу до замовника по Закупівлі: Міські електричні автобуси в комплекті з зарядними станціями, код 34120000-4 за ДК 021:2015 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» City electric buses complete with charging stations, code 34120000-4 according to DK 021: 2015 "Motor vehicles for transportation of 10 and more persons" та повідомляє наступне: Таким чином, прийнято рішення відхилити вимогу звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Умови оплати

Номер: a6b452a5b13d4ae096b366d5be717a18
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-31-011460-b.c10
Назва: Умови оплати
Вимога:
2. У п. 4.4. Додатку 3 «Проєкт Договору №___________ купівлі-продажу» написано: «Попередня оплата (аванс) у розмірі до 30 % від суми цього договору здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, протягом 5 банківських днів, з подальшим використанням зазначених коштів Продавцем виключно з таких рахунків на цілі зазначені в п. 1.1. цього Договору у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Пропонуємо викласти даний пункт в такій редакції: «Попередня оплата (аванс) у розмірі до 50 % від суми цього договору здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, протягом 5 банківських днів, з подальшим використанням зазначених коштів Продавцем виключно з таких рахунків на цілі зазначені в п. 1.1. цього Договору у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Пропонуємо збільшити попередню оплату до 50 % від суми цього договору, оскільки збільшення попередньої оплати зменшує ціну пропозиції учасників, оскільки зменшується сума залучених кредитів для виконання договору, що є вигідним для покупця. В попередній закупівлі електробусів, яка не відбулася, розмір попередньої оплати становив 50 % від суми цього договору.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Таким чином, необхідно надати роз’яснення на Звернення наступного змісту: Інформаційно-аналітичне управління «КП Київпастранс»/Директор комерційний (ініціатор процедури закупівлі) листом від 23.02.2022 № 04/08-18, повідомлено наступне. Відповідно до п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», розмір та строк попередньої оплати в межах строків, визначених у абзацах другому — четвертому цього пункту, кількість платежів з попередньої оплати в межах строку, а також положення щодо здійснення в поточному бюджетному періоді попередньої оплати тих товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду, визначаються головним розпорядником бюджетних коштів виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, виконання робіт, надання послуг, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, циклом виробництва. Відповідно до п. 15-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», заборонити на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, а Державній казначейській службі здійснення відповідних платежів, крім … «інші товари, роботи і послуги, якщо розмір такої оплати не перевищує 30 відсотків вартості їх річного обсягу на строк не більше трьох місяців». Вимогу залишити без змін. Уповноважена особа розглянула Вимогу до замовника по Закупівлі: Міські електричні автобуси в комплекті з зарядними станціями, код 34120000-4 за ДК 021:2015 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» City electric buses complete with charging stations, code 34120000-4 according to DK 021: 2015 "Motor vehicles for transportation of 10 and more persons" та повідомляє наступне: Таким чином, прийнято рішення відхилити вимогу звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Умови оцінки

Номер: da7cf178b14341119ef92002142a55aa
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-31-011460-b.c9
Назва: Умови оцінки
Вимога:
1. У Додатку 5 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» написано: «Цінова пропозиція учасників, в тому числі і нерезидентів, включає вартість автобусів, вартість зарядних станцій двох типів, вартість транспортування, митних послуг та інших податків і зборів, необхідних для поставки товару в пункт призначення на умовах DDP (DAP – для нерезидентів) за Incoterms 2010.». Пропонуємо викласти даний пункт в такій редакції: «Цінова пропозиція учасників, в тому числі і нерезидентів, включає вартість автобусів, вартість зарядних станцій двох типів, вартість транспортування, митних послуг та інших податків і зборів, необхідних для поставки товару в пункт призначення на умовах DDP за Incoterms 2010». Написання в дужках (DAP – для нерезидентів) може ввести в оману учасників нерезидентів і вони можуть подати пропозицію на умовах DAP. База постачання DAP Інкотермс 2010 покладає на продавця обов'язок по виконанню експортних митних процедур для вивезення товару, однак продавець не зобов'язаний виконувати митні формальності для ввезення товару, сплачувати імпортні мита або виконувати інші імпортні митні процедури при ввезенні. Таким чином може бути двояке трактування даної вимоги, що можливо приведе до оскарження рішення про визнання переможця або можуть виникнути непорозуміння при укладанні договору. Термін DAP – для нерезидентів можна використовувати при укладанні договору на закупівлю, але не для проведення оцінки цінових пропозицій учасників. Для об’єктивної оцінки цінових пропозицій учасників слід використовувати термін DDP як для резидентів так і нерезидентів. Таким чином Покупець буде бачити реальну вартість товару яку він сплатить при закупівлі, оскільки при застосуванні терміну DAP Інкотермс 2010 сплачувати імпортні мита та ПДВ буде сам Покупець.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Інформаційно-аналітичне управління «КП Київпастранс»/Директор комерційний (ініціатор процедури закупівлі) листом від 23.02.2022 № 04/08-18, повідомлено наступне. Пропозиція встановити умови поставки DDP Incoterms 2010 передбачає доставку в місце поставки повністю очищеного від податків і зборів Товару. Таким чином Постачальник – нерезидент повинен декларувати Товар при його розмитненні. Відповідно до ч. 2 статті 265 Митного кодексу України, декларантами можуть бути тільки резиденти, крім випадків переміщення через митний кордон України. Тобто, нерезидент, за законами України, не має можливості виконати умову DDP. Таким чином порушуються права нерезидентів. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція учасника з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків і зборів, в тому числі мита і податку на додану вартість, якщо учасник є платником ПДВ. Вимогу залишити без змін. Уповноважена особа розглянула Вимогу до замовника по Закупівлі: Міські електричні автобуси в комплекті з зарядними станціями, код 34120000-4 за ДК 021:2015 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» City electric buses complete with charging stations, code 34120000-4 according to DK 021: 2015 "Motor vehicles for transportation of 10 and more persons" та повідомляє наступне: Таким чином, прийнято рішення відхилити вимогу звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

additionally

Номер: f06640b0d19340028f99531ddcfcf7a6
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-31-011460-b.b8
Назва: additionally
Вимога:
Below is a formula, used by one of major Ukrainian State Buyers - example: "4.1 Розрахунки за товар здійснюються шляхом проведення 30 % вартості попередньої оплати згідно Постанови Кабінету Міністрів України №1070 від 04.12.2019 р. протягом 10-ти робочих днів з дати виставлення рахунку на попередню оплату. 4.2 Попередня оплата розпорядниками бюджетних коштів за капітальними видатками здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Учасника (крім нерезидентів), відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Учасником виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. 4.3 Для зарахування попередньої оплати Учасник (крім нерезидентів) повинен мати небюджетний рахунок у Державній казначейській службі. 4.4 Остаточний розрахунок за Товар проводиться протягом 10-ти робочих днів з моменту його отримання, підтвердженого відповідними документами – видатковою накладною. ...." Please read referred Decree of KMU carefully at https://www.kmu.gov.ua/npas/deyaki-pitannya-zdijsnennya-rozporyadnikami-oderzhuvachami-byudzhetnih-koshtiv-poperednoyi-t041219 Especially Sec. 2: "2. Установити, що: попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів;" WE STRICTLY DEMAND THAT YOU CORRECT YOUR TERMS TO BE IN COMPLIANCE WITH UKRAINIAN LEGISLATION!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Інформаційно-аналітичне управління «КП Київпастранс»/Директор комерційний (ініціатор процедури закупівлі) листом від 15.02.2022 № 04/08-13, повідомлено наступне. Тендерна документація сформована відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства про бюджетне фінансування.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 28fba42ce6a84d0f93fe72d90485196b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-31-011460-b.c7
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний замовнику на нашу вимогу надати графік поставки електричних автобусів ви надали не зовсім чітку відповідь, просимо повторно, надати графік поставки електричних автобусів із конкретним зазначенням дати поставки електроавтобусів?
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Інформаційно-аналітичне управління «КП Київпастранс»/Директор комерційний (ініціатор процедури закупівлі) листом від 11.02.2022 № 04/08-12, повідомлено наступне. Відповідно п. 5.1. Проекту договору купівлі-продажу, строк поставки Товару: протягом строку дії договору. Граничні строки поставки партій товару, у разі отримання попередньої оплати, будуть визначатися головним розпорядником коштів відповідно до чинного законодавства у сфері бюджетного фінансування закупівель. Уповноважена особа розглянула Вимогу до замовника по Закупівлі: Міські електричні автобуси в комплекті з зарядними станціями, код 34120000-4 за ДК 021:2015 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» City electric buses complete with charging stations, code 34120000-4 according to DK 021: 2015 "Motor vehicles for transportation of 10 and more persons" та повідомляє наступне: Таким чином, прийнято рішення задовольнити вимогу звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

your answer

Номер: eafad4832be3409d8207679168659fa8
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-31-011460-b.b6
Назва: your answer
Вимога:
Opening of non-budget accounts in State Treasury is possible ONLY for residents. For non-residents is used Advance Payment Bank Guarantee of standard URDG 758 form, guaranteeing refund of advance payment in case of non-delivery. Talk with your bank. As you insist on opening account in State Treasury - it cuts non-residents from tender off. And it is firstly not legal and secondly not in your interest. I believe you know quality of vehicles, made by your local manufacturers. If you stuck on this term, as alternative we may accept no advance payment at all, but security of 100% goods value with same URDG 758 Bank Guarantee or with Stand-By or documentary Letter of Credit. ========================================= Відкриття небюджетних рахунків у Державному казначействі можливе ТІЛЬКИ для резидентів. Для нерезидентів використовується Банківська гарантія передоплати стандартної форми URDG 758, що гарантує повернення передоплати в разі недоставки. Поговоріть зі своїм банком. Як ви наполягаєте на відкритті рахунку в Держказначействі - це відсікає нерезидентів від тендеру. І це, по-перше, не законно, а по-друге, не у ваших інтересах. Я вважаю, що ви знаєте якість транспортних засобів, виготовлених вашими місцевими виробниками. Якщо ви затрималися на цьому терміні, в якості альтернативи ми можемо прийняти не передоплату взагалі, але гарантію 100% вартості товару з такою ж банківською гарантією URDG 758 або за допомогою резервного або документарного акредитива.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Інформаційно-аналітичне управління «КП Київпастранс»/Директор комерційний (ініціатор процедури закупівлі) листом від 11.02.2022 № 04/08-11, повідомлено наступне. Відповідно до пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Відповідно п. *4.5 Проекту договору купівлі-продажу, у разі закупівлі Товару у нерезидентів п. 4.5 Договору може бути викладений в редакції: розрахунки за Товар здійснюється Покупцем у ________ (назва валюти), у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Продавця у порядку обумовленому п. 4.2. з коригуванням строків оплати на час закупівлі валюти. Уповноважена особа розглянула Вимогу до замовника по Закупівлі: Міські електричні автобуси в комплекті з зарядними станціями, код 34120000-4 за ДК 021:2015 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» City electric buses complete with charging stations, code 34120000-4 according to DK 021: 2015 "Motor vehicles for transportation of 10 and more persons" та повідомляє наступне: Таким чином, прийнято рішення задовольнити вимогу звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 510c4de93806423ba477387f75e9ad66
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-31-011460-b.c5
Назва: Вимога
Вимога:
Чому Полежаєв Євген не відповідає на дзвінки? Жодного разу не відповів
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Інформаційно-аналітичне управління «КП Київпастранс»/Директор комерційний (ініціатор процедури закупівлі) листом від 08.02.2022 № 04/08-10, повідомлено наступне. Комунікація посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, також може здійснюватися через електронну пошту, що вказана в п.2.3 розділу І тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю. Уповноважена особа розглянула Вимогу до замовника по Закупівлі: Міські електричні автобуси в комплекті з зарядними станціями, код 34120000-4 за ДК 021:2015 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» City electric buses complete with charging stations, code 34120000-4 according to DK 021: 2015 "Motor vehicles for transportation of 10 and more persons" та повідомляє наступне: Таким чином, прийнято рішення задовольнити вимогу звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: d26bb3ac550f4a1ba4698b0c0f355bf6
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-31-011460-b.c4
Назва: Вимога
Вимога:
Який графік поставок електричних автобусів?
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Інформаційно-аналітичне управління «КП Київпастранс»/Директор комерційний (ініціатор процедури закупівлі) листом від 08.02.2022 № 04/08-09, повідомлено наступне. Поставка товарів здійснюється окремими партіями за замовленнями Покупця. Строк поставки товарів - до 31.12. 2022 року включно. Уповноважена особа розглянула Вимогу до замовника по Закупівлі: Міські електричні автобуси в комплекті з зарядними станціями, код 34120000-4 за ДК 021:2015 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» City electric buses complete with charging stations, code 34120000-4 according to DK 021: 2015 "Motor vehicles for transportation of 10 and more persons" та повідомляє наступне: Таким чином, прийнято рішення задовольнити вимогу звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Статус вимоги: Задоволено