-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-95 у талонах та паливних картках
Торги відмінено
199 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 997.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 997.50 UAH
Період оскарження:
31.01.2022 16:53 - 04.02.2022 16:58
Вимога
Вирішена
дискримінаційна вимога
Номер:
2191519a4c3b4a50adb86bef815ff329
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-31-011034-b.c2
Назва:
дискримінаційна вимога
Вимога:
Вимога Оголощення щодо наявності в учасника саме власної або орендованої матеріально-технічної бази (АЗС, пально-мастильних складів тощо) звужує коло потенційних учасників аукціону та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які можуть надавати відповідні послуги із залученням партнерської матеріально-технічної бази, що встановлено ( п.29) рекомендованим листом АМКУ №17-рк від 09,04,2020 року , та РІШЕННЯМ № 17920-р/пк-пз від 23.09.2020 р. ПОСТІЙНО ДІЮЧІЙ АДМІНІСТРАТИВНОЙ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Вимагаємо вилучити вищезазначені вимоги з Оголощення.Надати можливість участі в торгах учасникам, які мають партнерські договори з АЗС
У разі не задоволення вищезазначенних вимог будемо вимушені звернутися зі скаргою/інформацією до відповідного управління министерства юстиції України та до вищстоящого органу
Пов'язані документи:
Учасник
- АМКУ 17-рк по власним АЗС роздріб ліц.pdf 03.02.2022 17:17
- рішення від 23.09.2020 № 17920 (1) (1).pdf 03.02.2022 17:17
Дата подачі:
03.02.2022 17:17
Вирішення:
Зважаючи на Ваші зауваження внесено зміни до вимог учасника в частині "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі".
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення порушень умов тендеру
Номер:
56b1e50681e244c78067f169128780d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-31-011034-b.a1
Назва:
Вимога щодо усунення порушень умов тендеру
Вимога:
Вимога щодо усунення порушень умов тендеру про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-01-31-011034-b
1. Вимагаємо внести зміни до тендерних документацій торгів UA-2021-11-25-007283-b , у зв’язку з внесенням до їх складу дискримінаційних вимог. Зазначаємо, більшість нафтотрейдерів на території України не користується АЗС на правах власності або оренди.. Оператори ринку нафтопродуктів, які мають розгалужені мережі АЗС по всій території України та в Харківській області ( Авіас, AMIC, ОККО, WOG тощо) та зарекомендували себе, як надійні постачальники на ринку нафтопродуктів, використовують АЗС на підставі договорів, що мають відмінні назви від «Договір оренди». Проте це жодним чином не свідчить про їх ненадійність, адже для відпуску товару на своїх та партнерських АЗК використовують талони та смарт-карти єдиного зразка та бренду, емітентом яких являється Учасник. Договори оренди, як і будь-які інші можуть також бути розірвані чи змінені після проведення торгів, що не дає жодних гарантій щодо безперервного постачання товарів на 2022 календарному році. Таким чином вимога згідно Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
, де вимагається надання Учасниками: «Учасник повинен надати інформацію про мережу АЗС (власна або орендована) в межах областей, на яких буде здійснюватися заправка за талонами (вказати адреси АЗС). Ця довідка повинна містити інформацію про наявність у учасника не менше 10-ти АЗС, розташованих в м. Харкові. Ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним щодо власних/орендованих АЗС мають бути видані на ім'я учасника.
» являється явно дискримінаційною та виступає інструментом для обмеження чесної конкуренції, який використовує Замовником для проведення торгів явно не за ринковими цінами. Підкреслюємо, що міжемітентські та партнерські договори на обслуговування бланків дозволів, штрих-карток, паливних карток тощо, які емітовані Учасниками є гарантією безперебійності постачання нафтопродуктів на рівні з договорами оренди, тим паче, якщо бренд на картці повністю співпадає з назвою АЗС, де відбувається відпуск паливно-мастильних матеріалів. Таким чином вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги стосовно власних або орендованих АЗС, адже відповідно до Господарського кодексу України кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності. У стислі строки, які надані для підготовки участі у торгах, нафтотрейдери не мають змогу змінити спосіб господарювання, аби виконати ці дискримінаційні вимоги. Просимо замінити вимогу щодо мережі власних або орендованих АЗС на АЗС у користуванні з наданням відповідних договорів, що це підтверджують. Також видалити вимогу стосовно інформації видачі на ім’я учасника ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним щодо власних/орендованих АЗС, оскільки учасник не повинен мати ліцензію на роздрібну торгівлю пальним. Нормами підпунктів 14.1.6, 14.1.61, 14.1.224 та 14.1.2241 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, визначають поняття акцизних складів, акцизних складів пересувних та їх розпорядників. Акцизний склад – це приміщення або територія на митній території України, де розпорядник акцизного складу провадить свою господарську діяльність шляхом вироблення, оброблення (перероблення), змішування, розливу, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізації пального. Відповідно до підпункту 14.1.224. пункту 14.1. статті 14 Податкового кодексу України, розпорядник акцизного складу - суб’єкт господарювання, який одержав ліцензію, зокрема, платник акцизного податку, який здійснює виробництво, оброблення (перероблення), змішування, розлив, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізацію пального на акцизному складі та має документи, що підтверджують право власності або користування приміщеннями та/або територією, що відносяться до акцизного складу.
Отже, у розумінні визначень статті 1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» - Учасник є юридичною особою, яка здійснює оптову продажу пального, що підтверджується відповідною Ліцензією на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі та не здійснює роздрібну торгівлю на АЗС.
2. Звертаємо Вашу увагу на ще один фактор, що виступає інструментом для допуску до аукціону лише одного учасника, що міститься у підпункті Додатку 2 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
: «Радіус/відстань від адреси Замовника (м. Харків, проспект Науки, 40) до АЗС повинна становити до 2 км..». Цю вимогу у комплексі з попередньою зможе виконати лише «заздалегідь визначений переможець» під якого і прописані вимоги торгів.
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити ще один інструмент для недопущення Учасників до торгів, що призводить до зменшення економії державного бюджету за рахунок аукціону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.02.2022 12:00
Вирішення:
Шановний учасник!
Державна установа «Харківська обласна фітосанітарна лабораторія» розглянула Вашу вимогу.
Повідомляємо наступне, що врахувавши Ваші зауваження, ми будемо розглядати наявність АЗС партнерів. Всі інші зауваження без змін.
Також повідомляємо, що на відстані до 2-х км розташовано більш ніж три АЗС різних торгових марок.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.02.2022 15:57