• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт їдальні із заміною обладнання Лохвицької ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 по вул. Українська, 43 в м. Лохвиця Полтавська область

Торги відмінено

3 977 568.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 39 775.68 UAH
Період оскарження: 31.01.2022 16:30 - 12.02.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Обмеження, Дискримінація

Номер: e028823fee9a4969aa812c2845a50293
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-31-010501-b.b2
Назва: Обмеження, Дискримінація
Вимога:
Замовнику, зрозуміло, що Ви прописували під якогось Учасника, але Встановлена Вимога в розділі 2 Додатку 3"2. Для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію фінансового звіту за 2021 рік, в якому в графі «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)» буде відображена сума, що становить не менше 2 000 000,00 гривень або копію податкової декларації про майновий стан і доходи за 2021 рік, в якій в додатку Ф2 розділу 1 «Доходи від провадження господарської діяльності, а саме: сума одержаного доходу становить не менше 2 000 000,00 гривень або копію податкової декларації платника єдиного податку за 2021 рік, в якій у графі «обсяг доходу за звітний період» розділу «Показники господарської діяльності для платників єдиного податку» відображена сума не менше 2 000 000 грн." є недопустимою, яка обмежує коло учасників, адже Річна фінзвітність (в у Вас зазанчено виключно фінансовий звіту за 2021 рік) подається усіма підприємствами не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком (п. 5 Порядку № 419). За 2021 рік — не пізніше 28 лютого 2022 року. Тобто законодавчого обовязку наявності звітності за весь 2021 рік не має. Вимагаємо внести зміни й викласти в наступній редакції, а саме "за останій звітній період".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник ваші здогадки щодо прописування під якогось учасника є безпідставними. Замовником встановлено кваліфікаційні критерії згідно ст. 16. Згідно ст. 22 п.3 « Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замоник вважає за необхідне включити до тендерної документації». У додатку 3 Документації містяться кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону № 922, інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям, зокрема, наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до частини 2 статті 14. Закону України " Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" визначено, що фінансова звітність підприємств не становить комерційної таємниці, не є конфіденційною інформацією та не належить до інформації з обмеженим доступом, крім випадків, передбачених законом. На фінансову звітність не розповсюджується заборона щодо поширення статистичної інформації. Підприємства зобов’язані надавати копії фінансової звітності та консолідованої фінансової звітності за запитом юридичних та фізичних осіб у порядку, передбаченому Законом України "Про доступ до публічної інформації". Статтею 13. Закону України " Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" визначено, що Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди. Проміжна звітність складається щоквартально наростаючим підсумком з початку звітного року в складі балансу та звіту про фінансові результати. Отже, останнім звітним періодом є 2021 рік. Так, подання річної звітності підприємцями допустимо не пізніше 28 лютого, тобто дозволено подавати раніше, Учасник цілком може подати фінансову звітність.З огляду на викладене, вважаємо за необхідне, відхилити Вашу вимогу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Незаконна Вимога, огляд обєкту в період уточнення. Встановлена з метою обмеження потенційних Учасників, адже Замовник матиме можливість вибирати кому підписувати, кому ні. Зазначемо, що у Вас наявне технічне завдання, цього більш ніж достатньо для прорахунку ціни.

Номер: cb87396568d8462693dfd93e1708a9d3
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-31-010501-b.b1
Назва: Незаконна Вимога, огляд обєкту в період уточнення. Встановлена з метою обмеження потенційних Учасників, адже Замовник матиме можливість вибирати кому підписувати, кому ні. Зазначемо, що у Вас наявне технічне завдання, цього більш ніж достатньо для прорахунку ціни.
Вимога:
Замовнику, Вами передбачена Вимога " Довідка про огляд об’єкту " *З метою інформування підрядника з об’єктом будівництва, можливістю ознайомлення з проектними рішеннями (кресленнями, схемами, вихідними даними) учасником проводиться огляд об’єкту. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування обєкту робіт (Обєкт надання послуг- є заклади дошкільної освіти ). Доводимо до Вашого відома, що на даний період часу, відвідування навчальних закладів постороніми особами (крім осіб які в них навчаються й педагогічного колективу) заборонено у звязку з COVID-19. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фін. Моніторинг.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: До тендерної документації внесені зміни і видалено «Довідку про огляд об’єкту»
Статус вимоги: Задоволено