-
Переговорна процедура
-
Однолотова
-
КЕП
-
Без аукціону
послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку на об’єкті замовника за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36
послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку на об’єкті замовника за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36
Торги відмінено
14 497 104.00
UAH з ПДВ
Скарга
Виконана замовником
Про оскарження рішення Замовника
Номер:
a9b39c9449ba49e4b6b31d4c98205b7f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-31-002522-a.a2
Назва:
Про оскарження рішення Замовника
Скарга:
21 січня 2022 року Київською міською радою було проведено переговорну процедуру на закупівлю послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку на об’єкті замовника за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36 (код ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку).
Протоколом розкриття тендерних пропозицій /пропозицій UA-2022-01-31-002522-a (дата відсутня) Замовником визначено учасником переговорної процедури Військову частину 3030 Національної гвардії України 03049, м. Київ, пр-т. Повітрофлотський, 24, код ЄДРПОУ 23313859, та зазначено про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації.
31.01.2021 Замовником оприлюднено Повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2022-01-31-002522-a з Учасником.
Управління поліції охорони в м. Києві не погоджується з даним Протоколом розкриття тендерних пропозицій та, відповідно, Повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2022-01-31-002522-a від 31.01.2022 з Учасником, оскільки вважає, що Замовником було порушено вимоги статті 5 та 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) під час організації та проведення переговорної процедури, що призвело до порушення прав та інтересів Скаржника, як учасника ринку охоронних послуг особливо-важливих об’єктів.
Так, Замовником оголошено переговорну процедуру з підстав, визначених підпунктом 1 пунктом 2 статті 40 Закону, а саме «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації»
При цьому, відповідно пункту 1 статті 40 Закону «Переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі».
Зазначена норма Закону Замовником проігнорована.
Постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975 було затверджено Категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах (далі – Категорії).
Статтею 117 Конституції України визначено, що «Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов’язковими до виконання».
Відповідно до пункту 3 Категорій до числа об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах включено - «Об’єкти, де розміщуються органи місцевого самоврядування (за пропозиціями/зверненнями керівництва)».
Відповідність Управління поліції охорони в м. Києві кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації, підтверджується фактом наявності діючого на момент проведення переговорної процедури з Учасником договору на надання послуг з охорони, укладеного між Замовником та Скаржником.
Однак, не зважаючи на вимоги постанови Кабінету міністрів України від 21.11.2018 № 975, Замовником до участі у переговорній процедурі Управління поліції охорони в м. Києві, як того вимагає Закон, не запросило, що є грубим порушенням пункту 1 статті 40 Закону.
Згідно із підпунктом 2 пункту 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, така публічна закупівля підлягає скасуванню.
Ураховуючи викладене вище, Управління поліції охорони в м. Києві просить:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2022-01-31-002522-a (переговорна процедура) та повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2022-01-31-002522-a.
3. Зобов’язати Замовника переговорну процедура UA-2022-01-31-002522-a) скасувати.
Додатки:
1. Копія Протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2022-01-31-002522-a (переговорна процедура) на ___ арк.
2. Копія Повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2022-01-31-002522-a від 31.01.2022 на ___ арк.
3. Копія Постанови Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 № 975 на ___ арк.
4. Копія Договору від 28.04.2021 № 82/29/2/ФО-2021 на ___ арк.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМК08022022.pdf 09.02.2022 10:54
- Скарга Антимонопольний - КМДА - 2022.doc 09.02.2022 10:54
- Протокол розкриття тендерних пропозицій UA-2022-01-31-002522-a 08022022.pdf 09.02.2022 10:54
- Постанова КМУ № 975 - 201808022022.pdf 09.02.2022 10:55
- Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури UA-2022-01-31-008022022.pdf 09.02.2022 10:55
- Копия договору на охорону КМР 08022022.pdf 09.02.2022 10:55
- Платіжне доручення.pdf 09.02.2022 12:37
- рішення від 11.02.2022 № 2862.pdf 11.02.2022 17:41
- інформація про резолютивну частину рішення від 23.02.2022 № 3726.pdf 04.04.2022 15:52
- рішення від 23.02.2022 № 3726.pdf 06.04.2022 12:07
- 225-СК-586.pdf 15.02.2022 15:10
- 225-СК-586.docx 15.02.2022 15:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.02.2022 12:33
Дата розгляду скарги:
23.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.02.2022 17:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.04.2022 12:07
Дата виконання рішення Замовником:
13.07.2022 15:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення №3726-р/пк-пз від 23.02.2022 вирішив відмінити процедуру закупівлі.
Скарга
Скасована
Про оскарження протоколу розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір
Номер:
0d75283336064928807c0f66b6da30d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-31-002522-a.b1
Назва:
Про оскарження протоколу розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір
Скарга:
Шановний Замовнику! 21 січня 2022 року Київською міською радою було проведено переговорну процедуру на закупівлю послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку на об’єкті замовника за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36 (код ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку).
Протоколом розкриття тендерних пропозицій /пропозицій UA-2022-01-31-002522-a (дата відсутня) Замовником визначено учасником переговорної процедури Військову частину 3030 Національної гвардії України 03049, м. Київ, пр-т. Повітрофлотський, 24, код ЄДРПОУ 23313859, та зазначено про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації.
31.01.2021 Замовником оприлюднено Повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2022-01-31-002522-a з Учасником.
Управління поліції охорони в м. Києві не погоджується з даним Протоколом розкриття тендерних пропозицій та, відповідно, Повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2022-01-31-002522-a від 31.01.2022 з Учасником, оскільки вважає, що Замовником було порушено вимоги статті 5 та 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) під час організації та проведення переговорної процедури, що призвело до порушення прав та інтересів Скаржника, як учасника ринку охоронних послуг особливо-важливих об’єктів.
Так, Замовником оголошено переговорну процедуру з підстав, визначених підпунктом 1 пунктом 2 статті 40 Закону, а саме «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації»
При цьому, відповідно пункту 1 статті 40 Закону «Переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі».
Зазначена норма Закону Замовником проігнорована.
Постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975 було затверджено Категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах (далі – Категорії).
Статтею 117 Конституції України визначено, що «Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов’язковими до виконання».
Відповідно до пункту 3 Категорій до числа об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах включено - «Об’єкти, де розміщуються органи місцевого самоврядування (за пропозиціями/зверненнями керівництва)».
Однак, не зважаючи на вимоги постанови Кабінету міністрів України від 21.11.2018 № 975, Замовником до участі у переговорній процедурі Управління поліції охорони в м. Києві, як того вимагає Закон, не запросило.
Відповідність Управління поліції охорони в м. Києві кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації, підтверджується фактом наявності діючого на момент проведення переговорної процедури з Учасником договору на надання послуг з охорони, укладеного між Замовником та Скаржником.
Ураховуючи викладене вище, просимо:
1. Скасувати Протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2022-01-31-002522-a (переговорна процедура) та повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2022-01-31-002522-a.
2. Запросити Управління поліції охорони в м. Києві до участі в переговорній процедурі UA-2022-01-31-002522-a.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
09.02.2022 10:48