-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний аварійний ремонт корпусу №2 Позаміського закладу оздоровлення та відпочинку "Оздоровчий табір для дітей "Лісний" Санаторію "Ворзель" СБУ
Торги відмінено
568 332.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 841.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 841.66 UAH
Період оскарження:
31.01.2022 15:56 - 04.02.2022 16:00
Вимога
Відхилено
Скасування рішення про визнання переможця
Номер:
d61e54e92da54febaa87e67e08f065a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-31-009644-b.b2
Назва:
Скасування рішення про визнання переможця
Вимога:
ФОП Глущенко Олександр Миколайович вважає, що визначення переможцем процедури закупівлі ПП «УКРЕМБУД» було проведено з грубим порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що Замовник повинен був відхилити пропозицію ПП «УКРЕМБУД» на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, як таку, що не відповідає описаним нижче вимогам, викладеним в тендерній документації Замовника (далі – тендерна документація).
Відповідно до вимог пункту 9,10,11 Додатку1 до Оголошення
Перелік документів (інформації), які учасник повинен подати у складі пропозиції
Учасник мав надати тендерну пропозицію згідно з Додатком 1 та пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником у закупівлі та тендерній документації.
Отже, ПП«УКРЕМБУД» не виконав вимоги пункту 9, 10,11. В складі пропозиції не надав:
9. Лист (у довільній формі) з інформацією про наявність/відсутність факту відмови учасника від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника).
10. Гарантійний лист про виконання робіт у встановлений термін;
11. Календарний план виконання робіт.
Та порушив тим самим вимоги до закупівлі.
На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо:
1. Скасувати Протокол №45 від 17 лютого 2022року про визнання переможцем ПП «УКРЕМБУД»
2. Визнати пропозицію ПП «УКРЕМБУД» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
3. Завершити процедуру закупівлі у встановленому порядку.
Також, нагадуємо, що, згідно чинного законодавства, на членів тендерного комітету може бути накладений штраф від 25 500 грн до 51 000 грн за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню.
У разі ігнорування даної вимоги ми вимушені будемо звернутися за захистом своїх прав до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та інших органів що розглядають справи, пов’язані з корупцією.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2022 15:09
Вирішення:
Доброго дня, вимога щодо скасування рішення визначення переможцем процедури закупівлі ПП «УКРЕМБУД» Протокол №45 від 17 лютого 2022року, не має законних підстав. Згідно вимог пункту 9,10,11 Додатку1 до Оголошення Перелік документів (інформації), які учасник повинен подати у складі пропозиції Учасник надав у своїй пропозиції:
Пункт Лист (у довільній формі) з інформацією про наявність/відсутність факту відмови учасника від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника). №9 від 9 лютого 2022 року Довідка щодо відсутності підстав у відмові учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у статті 17 закону;
Стосовно гарантійного листа про виконання робіт у встановлений термін. Учасник надав документ №10 від 9 лютого 2022 року де вказано гарантія щодо виконання робіт після підписання договору у встановлені строки.
Стосовно Календарний план виконання робіт учасником в проекті договору надано Додаток №7 Календарний графік виконання робіт, де учасником було вказано виконання робіт протягом 5 тижнів, це також підтверджує виконання робіт у строки визначені замовником. Відповідно рішення про визначення переможцем ПП «УКРРЕМБУД» правомірне і пропозиція учасника відповідає вимогам замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
акт про огляд об'єкта
Номер:
587c93c020f44fc48a68863c515577e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-31-009644-b.b1
Назва:
акт про огляд об'єкта
Вимога:
Шановний Замовник!
Пунктом 4 Оголошення передбачено: можуть бути уточнені за результатами інженерних вишукувань об’єкта, та під час обов’язкового огляду в період оскарження та подачі пропозиції, зі складанням акту про огляд об'єкта.
Вважаємо, що що така вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на
наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на
конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики,
адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника.
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні
принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним
діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення
Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об'єктів є
необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав,
незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не підписати наведений вище
акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною
відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до
учасників.
Звертаємо увагу, що огляд об'єкту потенційним учасником разом із
Замовником до подання Пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми
чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні
учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення)
лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та
погодженням документу з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника
щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо
огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту
розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на
кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання
учасником документу з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та
Замовником до подання пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні
ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота
тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а
напряму від самого Замовника.
За таких умов, прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники,
які зможуть надати документ з результатами обстеження об’єкта, завірений підписом
уповноваженої особи Замовника, при цьому, з підстав, незалежних від учасників,
Замовником може бути не наданий зазначений документ, що в подальшому може стати
підставою для відхилення таких суб’єктів господарювання, що є дискримінацією по
відношенню до інших учасників.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими
принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права
встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище
невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині та видалити дану вимогу.
Аналогічної правової позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель .
Пов'язані документи:
Замовник
- Дефектний акт (1).rtf 01.02.2022 18:25
- оголошення 2 корп.docx 01.02.2022 18:25
Дата подачі:
01.02.2022 11:46
Вирішення:
Доброго дня Шановний учасник, Нами було вказано надання акту огляду обєкта, але вимоги щодо підпису вищезазначеного акту з нашої сторони (акт надається тільки за підписом з Вашого боку,тому дана вимога не є дискримінаційною ознакою . Акт огляду був зазначений для розуміння учасника в об"ємах робіт, та стану самого обекта.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні