-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
котли
Завершена
315 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 150.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 150.00 UAH
Період оскарження:
31.01.2022 15:53 - 12.02.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
50acdaa934a34639bdbf9205aa845ae3
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-31-004635-c.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
CКАРГА
НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ
Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту
Хмелівської сільської ради Роменського району Сумської області
Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Хмелівської сільської ради Роменського району Сумської області (далі – Замовник) проводить відкриті торги № у Prozorro: UA-2022-01-31-004635-c. Предмет закупівлі: Котел твердопаливний, потужністю 400 кВт кoд ДК 021:2015: 44621200-1 Котли.
Рішенням уповноваженої особи Замовника від 31.01.2022 затверджено Тендерну документацію Відкриті торги Предмет закупівлі: Котел твердопаливний, потужністю 400 кВт кoд ДК 021:2015: 44621200-1 Котли (далі – Тендерна документація).
«16» лютого 2022 р. проведено електронний аукціон. У аукціоні прийняли участь чотири учасника:
1. ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання» (далі – Учасник-1) – кінцева сума пропозиції 267 150,00 грн.
2. Фізична особа-підприємець Рудник Павло Володимирович (далі – Учасник-2/Скаржник) – кінцева сума пропозиції 277 999,00 грн.
3. ТОВ «Альянс-Енергія» (далі – Учасник-3) – кінцева сума пропозиції 278 000,00 грн.
4. ПП «АЛЬТЕП-ЦЕНТР» (далі – Учасник-4) - кінцева сума пропозиції 315 000,00 грн.
«18» лютого 2022 р. Замовник опублікував в електронній системі закупівель Протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 18.02.2022 р. (далі – Протокол відхилення-1).
Згідно Протоколу відхилення-1 Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника-1.
«21» лютого 2022 р. Замовник опублікував в електронній системі закупівель Протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 21.02.2022 р. (далі – Протокол відхилення-2).
Згідно Протоколу відхилення-2 Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника-2 (Скаржника).
«22» лютого 2022 р. Замовник опублікував в електронній системі закупівель Протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 22.02.2022 р. (далі – Протокол відхилення-3).
Згідно Протоколу відхилення-3 Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника-3.
«26» лютого 2022 р. Замовник опублікував в електронній системі закупівель Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами проведених відкритих торгів (UA-2021-08-17-004269-b) від 25.02.2022 р. (далі – Повідомлення про визначення переможця).
Згідно Повідомлення про визначення переможця Замовник прийняв рішення про визначення переможцем Учасника-4.
Скаржник (Учасник-2) за результатами ознайомлення з Протоколом відхилення-2 прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним.
Замовником в Протоколі відхилення-2 зазначено наступне:
У відповідь на вищезазначене повідомляю наступне:
По-перше Згідно ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон):
«2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.»
При цьому, Замовник на порушення умов ч. 2 ст. 31 Закону НЕ вказав в Протоколі відхилення-2 умови тендерної документації, яким тендерна пропозиція Скаржника та/або Скаржник не відповідають.
По-друге В Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону» в пунктах 1 та 2 таблиці містяться вимоги про надання в тому числі наступних документів:
«Довідка (ЗРАЗОК 1), затверджена не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Якщо власне майно-надати документ, що посвідчує право власності. Якщо майно орендоване, то учасник обов’язково повинен надати підтверджуючий документ про фактичне отримання такого майна від орендодавця (наприклад, копії договорів оренди приміщень та обладнання, чинний на момент укладання договору).
Довідка (ЗРАЗОК 2), затверджена не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару.
Для юридичних осіб:
Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками:
– наказ про призначення на посаду(виписка з наказу);
– трудові книжки (перша та остання сторінка).
Для фізичних осіб:
У разі наявності найманих працівників учасник надає документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками:
– наказ про призначення на посаду(виписка з наказу);
– трудові книжки перша та остання сторінка;
У разі відсутності найманих працівників у випадку, коли фізична особа-підприємець працює самостійно та не наймає працівників ним подається довідка із обгрунтуванням можливості здійснювати поставку товару особисто.»
Скаржник на виконання вищезазначених вимог надав у складі своєї тендерної пропозиції:
-Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (файл: «1. Довідка обладнання»);
-Договір оренди від «01» квітня 2021 р. (файл: «2.Договір оренди прімішення ФОП Рудник ТОВ Спецпромресурс»);
-Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл: «3. Довідка працівники»);
-Довідка про те, що Скаржник має можливості здійснювати поставку товару особисто (файл: «4. Довідка здійснення поставки особисто.»).
Отже, Скаржник повністю виконав вимоги Тендерної документації, в тому числі вимоги про підтвердження наявності у Скаржника працівників відповідної кваліфікації та матеріально-технічної бази.
Крім того, твердження Замовника про те, що в документах тендерної пропозиції Скаржника не підтверджено наявність котла – не відповідає дійсності. Факт наявності у Скаржника котла підтверджується нижченаведеними документами, які подано в складі тендерної пропозиції:
-Технічні вимоги до предмету закупівлі (файл: «18.Іінформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»);
-Технічний паспорт котла твердопаливного ТМ «УКРТЕРМО» (файл: «20.Паспорт котла УкрТермо 400кВт»);
-Авторизаційний лист ТОВ «ДЕСНА-АВТО» вих. № 1 від 14.02.2022 (файл: «21.Довідка Дилер»);
-Сертифікат відповідності котла твердопаливного ТМ «УКРТЕРМО», декларації про відповідність котла твердопаливного ТМ «УКРТЕРМО», висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на котли твердопаливні ТМ «УКРТЕРМО» (файл: «22.сертифікат виновок держпраця 2020 акредитація»);
-Технічні характеристики твердопаливних котлів ТМ «УКРТЕРМО» вих. № 2 від 14.02.2022 (файл: «23.1.Лист технічних характеристик котлів Укртермо»);
-Порівняльна таблиця технічних характеристик запропонованого товару Учасника та вимог Замовника зазначених в додатку 4 вих. № 23 від 14.02.2022 (файл: «23.Порівняльна таблиця»).
Також додатково звертаю увагу колегії на наступну обставину:
Згідно змісту Протоколу відхилення-2, Скаржник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
В частині 2 ст. 16 Закону зазначено наступне:
«2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
При цьому, відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, у тому разі, якщо Замовник вбачав невідповідність в інформації та/або документах, що подані Скаржником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією, Замовник повинен був розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Не розмістивши в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Замовник порушив вимоги частини 16 ст. 29 Закону.
У зв’язку з вищевикладеним, відхилення тендерної пропозиції Скаржника з тієї підстави, що Скаржник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель (зокрема, частині 16 ст. 29 Закону) та порушує права і законні інтереси Скаржника.
Неправомірне рішення Замовника порушило право Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них і об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. У випадку, якби Замовник розглянув тендерну пропозицію Скаржника з дотриманням норм чинного законодавства, Скаржника було б визнано переможцем торгів. А отже у Скаржника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено неправомірним рішенням Замовника.
Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них і об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 16, 18, 22, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти до розгляду дану скаргу.
2. Зобов’язати Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Хмелівської сільської ради Роменського району Сумської області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Рудника Павла Володимировича у процедурі закупівлі товару Котел твердопаливний, потужністю 400 кВт кoд ДК 021:2015: 44621200-1 Котли № у Prozorro: UA-2022-01-31-004635-c.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА В АМКУ.pdf 02.03.2022 16:58
- СКАРГА В АМКУ.docx 02.03.2022 16:58
- СКАРГА В АМКУ.pdf.p7s 03.03.2022 07:20
- рішення від 03.05.2022 №4205.pdf 03.05.2022 16:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.05.2022 №4661.pdf 20.05.2022 12:30
- рішення від 19.05.2022 №4661.pdf 23.05.2022 13:17
- Інформація В АМКУ.docx 11.05.2022 11:28
- інформація по скарзі.pdf 11.05.2022 11:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.03.2022 17:02
Дата розгляду скарги:
19.05.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.05.2022 16:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.05.2022 13:17
Дата виконання рішення Замовником:
10.06.2022 11:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
м. Ромни 10.06.2022 року
Керуючись статтями 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), «Положенням про уповноважену особу», що затверджене наказом начальника відділу, на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель N4661-р/пк-пз від 19.05.2022 року
ВИРІШИВ:
1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Рудника Павла Володимировича та рішення про визначення приватного підприємства "АЛЬТЕП-ЦЕНТР" переможцем за процедурою закупівлі — "котли", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за N UA-2022-01-31-004635-c.
2. Інформацію про скасування оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня прийняття такого рішення.
Уповноважена особа Олександр Юсов
Вимога
Вирішена
Прошу надати ТУ У 25.2-36823198-002-2013
Номер:
93202255fe1347e8b833725aa09c6727
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-31-004635-c.a1
Назва:
Прошу надати ТУ У 25.2-36823198-002-2013
Вимога:
В Додатку 4 до тендерної документації п.1.1 вказана вимога, що «товар повинен відповідати ТУ У 25.2-36823198-002-2013, Всі основні компоненти бути оригінальними, заміна компонентів на не неоригінальні забороняється».
Прошу надати для ознайомлення вказані ТУ , з метою розуміння, який саме котел планується до закупівлі та які мають бути в цього котла технічні характеристики.
Пов'язані документи:
Замовник
- ТУ У 25.2-36823198-002-2013.pdf 03.02.2022 13:39
Дата подачі:
03.02.2022 10:54
Вирішення:
ТУ У 25.2-36823198-002-2013 завантажено
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так