• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічне обслуговування установок пожежної сигналізації, установок оповіщення людей при пожежі

Завершена

199 975.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 999.75 UAH
Період оскарження: 31.01.2022 14:33 - 04.02.2022 14:29
Вимога
Відхилено

Невідповідність вимог назві закупівлі

Номер: c6170841ab6f4c488212022c5b892e3d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-31-001910-a.c2
Назва: Невідповідність вимог назві закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику, назва предмета закупівлі “Технічне обслуговування установок пожежної сигналізації, установок оповіщення людей при пожежі”, Ви ж у Додатку №2 до тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), у Розділі “Послуга з питань технічного обслуговування обладнання систем пожежної сигналізації складається з:” (пункти 20,21 таблиці) вказуєте “Перевірка засувок та вузлів дренчерної системи пожежогасіння” та “Перевірка спрацювання вогнезахисних клапанів”. Поясніть, як виконання таких вимог відноситься до вказаного Вами предмета закупівлі? Вимагаємо привести у відповідність вимоги по технічному обслуговуванню наявних систем протипожежного захисту з назвою процедури закупівлі. Також у п.14. таблиці “Послуга з питань технічного обслуговування обладнання систем пожежної сигналізації складається з:” вказана вимога “Перевірка передачі сигналу ПОЖЕЖА в центр приймання тривожних сповіщень”. Що мається на увазі? Якщо це перевірка виводу сигналу спрацювання системи пожежної сигналізації на пульт централізованого спостереження, то це окремий вид послуги. Адже в ліцензійних умовах провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 надано “Перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню”, у п. 4 якого вказано “Спостерігання за системами протипожежного захисту”. Отже, спостерігання за системами протипожежного захисту — це окремий вид робіт, і ніяким чином не пов’язаний із оголошеною закупівлею та найменуванням самого предмета закупівлі. Враховуючи вище викладене ВИМАГАЄМО привести у відповідність вимоги по технічному обслуговуванню наявних систем протипожежного захисту з назвою процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1) Щодо «Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852” в загальних положеннях наведеної постанови вказано наступне: «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія)». 2) Щодо питання про невідповідність назви закупівлі та технічних вимог, повідомляємо наступне: Учасник повинен проводити технічне обслуговування установок пожежної сигналізації, установок оповіщення людей при пожежі. Замовник оголосив дану закупівлю, враховуючи що дані установки пов’язані з системами пожежогасіння, та спрацьовують синхронно в момент виявлення задимлення чи пожежі. Отже, виконавець повинен проводити технічне обслуговування комплексно, оскільки системи сповіщення та пожежогасіння що встановленні в приміщеннях замовника невідривно пов’язані, що унеможливлює їх розділення під час технічного огляду та ставить під загрозу пожежну безпеку на об’єктах Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги ТД

Номер: d33daa779e3e40099a561064588621df
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-31-001910-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги ТД
Вимога:
Шановний Замовник! Вами було оголошено тендерну закупівлю "Технічне обслуговування установок пожежної сигналізації, установок оповіщення людей при пожежі", унікальний номер конкуретної процедури UA-2022-01-31-001910-a. Наше підприємство має багаторічний досвід при наданні послуг які є аналогічними предмету закупівлі на ринку України та має намір прийняти участь у зазначених торгах. Разом з тим, ознайомившись з вимогами тендерної документації нами було встановлено, що положення документації містять дискримінаційний характер, що порушує наші права та законні інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі та в подальшому може призвести до відхилення нашої тендерної пропозиції. Обґрунтування незаконності Тендерної документації, внаслідок наявності у ній дискримінаційних вимог, що є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.1.Про надання Акту огляду об’єкту завірених уповноваженою особою Замовника в період уточнень.Дана вимога є дискримінаційною для нас, оскільки Замовник на власний розсуд та не залежно від Учасника може не підписати даний акт про огляд об’єкту. Крім того, Замовник бажає завчасно знати про потенційних учасників тендеру та можливість корупційного зловживання (маніпуляції) з боку Замовника до Учасника. Замовник може вирішувати підписувати чи не підписувати даний акт у необхідні терміни. Це суперечить меті Закону та принципам проведення закупівель, зокрема, що інформація про учасників розкривається лише після аукціону. Наше підприємство повідомляє, що порядок звернення до Замовника стосовно роз’яснень щодо тендерної документації процедури, визначено у статті 24 Закону. (Додається Закон).Так, Закон зокрема визначає, що усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника процедури торгів. Звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру є можливим виключно через електронну систему закупівель..Є очевидним, що вимога підписанням акту обстеження (огляду) об’єкту про підтвердження виїзду учасника на місце проведення робіт, за закупівлею, для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи, за підписом представника Замовника, дозволяє встановити особу учасника (у.т.ч. Скаржника) та є такою, що порушує положення даної статті.Вважаємо, що оскільки обсяги виконання робіт, технічні вимоги до предмету закупівлі є визначеними, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги. Просимо видалити даний пункт. 2. Наступна дискримінаційна вимога, це надання медичних книжок працівників Учасника, наше підприємство зазначає, що має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які потрібні для надання послуг, проте працівники не надають згоди на надання копій їх трудових книжок та медичних книжок. Даний факт підтверджується заявою про відмову від обробки персональних даних працівника. Тому просимо прибрати дану дискримінаційну вимогу, що суперечить Конституції України ст.32 визначено, що не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. 3. Вимога стосовно надання не менше 2-х одиниць автотранспорту, надання тех. паспорту на автотранспорт та підтвердження справності зазначеного автотраноспорту. В нашому підприємстві є 1 автотратранспортрний засіб, що відповідає даній вимозі, наше підприємство надає послуги аналогічні предмету закупівлі з одним автотранспортним засобом та це ніяк не заважає, а тим паче відповадає всім умовам, визначеним в Поставнові КАБМІНу від 23.11.2016 року №852. Просимо прибрати дану вимогу.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1) Щодо огляду об'єкту. Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час навчального закладу. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оцінити об’єм та специфіку робіт, оглянути обладнання, що встановлене на об’єктах Замовника, визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, визначитись з обсягом робіт, до подачі тендерної пропозиції та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити безпідставної відмови від підписання Договору і надання послуг(в разі перемоги в торгах), а Замовник, в свою чергу, має можливість в період уточнень внести зміни( в разі необхідності) в оголошення до періоду подачі пропозицій Учасником(-ми). Без огляду об’єкту обсяги виконання робіт не можливо визначити. Звертаємо увагу, що Замовник вимагає завірити Акт огляду об’єкту лише(!) печаткою Замовника. Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників і Замовник не може завчасно знати про потенційних Учасників тендеру. Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги стосовно надання Акту огляду об’єкту завірених уповноваженою особою Замовника в період уточнень. Наголошуємо, що тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"). 2) Щодо надання медичних книжок працівників Учасника відповідаємо, що згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Встановлена Замовником вимога щодо надання медичних книжок працівників Учасника не є дискримінаційною, оскільки медична книжка на працівників не відноситься до тих документів, що не передбачені чинним законодавством. Відповідно до Постанови від 23 травня 2001 р. № 559 Кабінету Міністрів України "Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам та повинні мати особисту медичну книжку (форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої Наказом МОЗ України від 21.02.2013 р. №150) з відміткою про відсутність протипоказань для виконання обов’язків. Затверджена Наказом МОЗ України від 21.02.2013 р. №150 форма медичної книжки не містить, окрім Ф.І.П., відсутність протипоказань для виконання обов’язків, ніяких інших персональних даних особи. 3)Щодо наявності 2-х авто. Надаємо пояснення щодо Вашої вимоги стосовно підтвердження наявності не менше 2-х одиниць автотранспорту, надання тех. паспорту на автотранспорт та підтвердження справності зазначеного автотраноспорту. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Зазначені Вами кваліфікаційні критерії в жодному випадку не є дискримінуючими, а покликані забезпечити своєчасне, безперебійне та належне виконання послуг, оскільки повинно обслуговуватись дванадцять об'єктів Замовника і в разі виходу з ладу обладнання одночасно на декількох об'єктах, Учасник має забезпечити ліквідацію неполадок в короткий термін і Замовник хоче бути впевнений в можливості матеріально-технічної бази Учасника забезпечити належне виконання умов Договору. З метою підтвердження можливості виконання умов Договору і додатковою гарантією належного виконання Договору встановлена дана вимога.
Статус вимоги: Відхилено