• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

"Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт по об’єкту: "Будівництво водопостачання та водовідведення с. Соломоново Ужгородського району Закарпатської області. Коригування робочого проекту (ІІІ черга будівництва "Мережі водовідведення")" (за кодом CPV ДК 021:2015 -71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)

Завершена

232 911.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 164.56 UAH
Період оскарження: 31.01.2022 14:26 - 04.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: aa041e175e68437cbd797608a22b794a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-31-007165-b.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Скарга на дії Чопської міської ради Закарпатської області по закупівлі №UA-2022-01-31-007165-b "Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт по об’єкту: "Будівництво водопостачання та водовідведення с. Соломоново Ужгородського району Закарпатської області. Коригування робочого проекту (ІІІ черга будівництва "Мережі водовідведення")" Відповідно до абзацу 1 ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Після безпідставного відхилення Учасника Закупівлі Управління капітального будівництва Івано-Франківської міської ради (код ЄДРПОУ 05397574) рішенням Уповноваженої особи Чопської міської ради Закарпатської області Оксаною Островською, оформленим протоколом від 16.02.2022 року по закупівлі № UA-2022-01-31-007165- b "Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт по об’єкту: "Будівництво водопостачання та водовідведення с. Соломоново Ужгородського району Закарпатської області. Коригування робочого проекту (ІІІ черга будівництва "Мережі водовідведення")" (далі - Закупівля), Учасника ФОП Ісака Юрія Юрійовича визначено неправомірно Переможцем Закупівлі. Вважаємо дії Замовника незаконними, такими, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, оскільки пропозиція Учасника ФОП Ісак Ю.Ю. не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі з наступних причин: І. У Додатку 9 до документації Закупівлі Замовником встановлено наступну вимогу «…Документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю, зокрема: - скановане рішення (або його завірена копія) засновника (засновників) учасника закупівлі про призначення особи, яка має право підпису договорів про закупівлю, а також сканованим документом, що посвідчує його особу (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника закупівлі). - скановане рішення (або його завірена копія) засновника (засновників) учасника закупівлі щодо підписання пропозиції та укладання угоди по даній закупівлі. У разі відсутності необхідності надання рішення засновників про вчинення значних правочинів надати довідку в довільній формі із обґрунтуванням недоцільності надання такого рішення засновника (засновників)». Проте, Учасник ФОП Ісак Ю.Ю., що визначений Переможцем Закупівлі, не виконав дану встановлену Замовником вимогу і НЕ надав скановане рішення (або його завірена копія) засновника (засновників) учасника закупівлі про призначення особи, яка має право підпису договорів про закупівлю, а також сканованим документом, що посвідчує його особу (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника закупівлі); скановане рішення (або його завірена копія) засновника (засновників) учасника закупівлі щодо підписання пропозиції та укладання угоди по даній закупівлі ЧИ довідку в довільній формі із обґрунтуванням недоцільності надання такого рішення. Перелічені документи відсутні у пропозиції Учасника Закупівлі ФОП ІСАК Ю.Ю. Отже, пропозиція Учасника Закупівлі ФОП ІСАК Ю.Ю. повинна була б бути відхиленою на підставі п.1ч.13 ст.14 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі». ІІ. Відповідо до Додатку 1 документації Закупівлі (сторінка 2) «…Аналогічним договором є договір, предмет якого включає технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд із класом наслідків не нижче СС2, укладений (укладені) протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Під аналогічним розуміється договір (договори) співставний за складом та характером робіт, тобто включають в себе будівництво мережі водовідведення». Склад та характер робіт по веденню технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту: "Будівництво водопостачання та водовідведення с. Соломоново Ужгородського району Закарпатської області. Коригування робочого проекту (ІІІ черга будівництва "Мережі водовідведення")" передбачає ведення технічного нагляду як за новим будівництвом водопостачання, так і за новим будівництвом водовідведення. Учасник ФОП Ісак Ю.Ю. не підтвердив досвід за веденням технічного нагляду за новим будівництвом мереж водовідведення, оскільки не надав інформації та договір на ведення технічного нагляду за новим будівництвом мереж водовідведення. В довідці від 07.02.2022 року №9 про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в п.3 вказаний договір №16-19 від 15.08.2019 року «Здійснення технічного нагляду з виконанням робіт з РЕКОНСТРУКЦІЇ!!! мереж водовідведення вул.Баттяні в м.Берегове», також надано сканокопію вказаного договору, додаткову угоду №1 від 24.10.2019 р. до даного договору та два акти здачі–приймання робіт. ПРОТЕ, даний договір не може вважатися аналогічним, оскільки відповідно до Додатку 1 до документації Закупівлі, під аналогічним розуміється договір (договори) співставний за складом та характером робіт, тобто включають в себе будівництво мережі водовідведення, а НЕ РЕКОНСТРУКЦІЯ!! існуючих мереж. В довідці від 07.02.2022 року №9 в п.3 зазначено, що обсяг коштів за виконані на об’єкті роботи згідно з договором №16-19 від 15.08.2019 року становить 32 тис. 176 грн. Відповідно до п.3.1. договору №16-19 від 15.08.2019 року, загальна вартість договору становить 39 591, 58 грн. Проте, Учасником ФОП Ісак Ю.Ю. надано Акт здачі–приймання №22 2019 року (без зазначення місяця), в якому зазначено виконання договору 15 840,00 грн та Акт здачі–приймання №5 2020 року (без зазначення місяця), в якому зазначено виконання договору в сумі 7 041,00 грн, що разом становить 23 751,58 грн. Отже, договір №16-19 від 15.08.2019 року «Здійснення технічного нагляду з виконанням робіт з РЕКОНСТРУКЦІЇ!!! мереж водовідведення вул.Баттяні в м.Берегове» НЕ виконаний в повному обсязі, як це встановлено у вимозі Замовника в Додатку 1 до документації Закупівлі . Тому, відповідно, Учасник ФОП Ісак Ю.Ю. НЕ підтвердив наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Отже, пропозиція Учасника Закупівлі ФОП ІСАК Ю.Ю. повинна була б бути відхиленою на підставі п.1ч.13 ст.14 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі». Враховуючи все вище викладене, керуючись ст.ст.1, 5, 14 Закону України «Про публічні закупівлі», П Р О С И М О: 1. Скасувати рішення Уповноваженої особи (протокол від 15.02.2022 року) про відхилення пропозиції УКБ Івано-Франківської міської ради Закупівлі № UA-2022-01-31-007165- b "Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт по об’єкту: "Будівництво водопостачання та водовідведення с. Соломоново Ужгородського району Закарпатської області. Коригування робочого проекту (ІІІ черга будівництва "Мережі водовідведення") . 2. Скасувати рішення Уповноваженої особи (протокол від 16.02.2022 року) про визначення Переможцем закупівлі № UA-2022-01-31-007165- b Учасника ФОП Ісака Юрія Юрійовича. 3. Прийняти рішення про визначення Управління капітального будівництва Івано-Франківської міської ради Переможцем Закупівлі № UA-2022-01-31-007165- b "Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт по об’єкту: "Будівництво водопостачання та водовідведення с. Соломоново Ужгородського району Закарпатської області. Коригування робочого проекту (ІІІ черга будівництва "Мережі водовідведення") . У разі не виконання законних вимог Учасника Закупівлі Управління капітального будівництва Івано-Франківської міської ради та не усунення Замовником порушень Закону України «Про публічні закупівлі», УКБ Івано-Франківської міської ради змушене буде звернутися до суду з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Керуючись вимогами частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи відсутність у вимозі УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ідентифікаційний код 05397574) інформації визначеної частиною 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, Уповноваженою особою Замовника, прийнято рішення: 1. Відхилити вимогу – УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ідентифікаційний код 05397574) поданої у спрощеній закупівлі робіт - «Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт по об’єкту: "Будівництво водопостачання та водовідведення с. Соломоново Ужгородського району Закарпатської області. Коригування робочого проекту (ІІІ черга будівництва "Мережі водовідведення")" (за кодом CPV ДК 021:2015 -71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) (UA-2022-01-31-007165-b.c2). Уповноважена особа Замовника, Оксана ОСТРОВСЬКА начальник Відділу публічних закупівель апарату Чопської міської ради Ужгородського району Закарпатської області та її виконавчого комітету
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога-скарга

Номер: f1592419064d4a60abe5b98763b299e4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-31-007165-b.b1
Назва: Вимога-скарга
Вимога:
Скарга на дії Чопської міської ради Закарпатської області по закупівлі №UA-2022-01-31-007165-b "Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт по об’єкту: "Будівництво водопостачання та водовідведення с. Соломоново Ужгородського району Закарпатської області. Коригування робочого проекту (ІІІ черга будівництва "Мережі водовідведення")" Відповідно до абзацу 1 ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішенням Уповноваженої особи Чопської міської ради Закарпатської області Оксаною Островською, оформленим протоколом від 15.02.2022 року по закупівлі № UA-2022-01-31-007165- b "Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт по об’єкту: "Будівництво водопостачання та водовідведення с. Соломоново Ужгородського району Закарпатської області. Коригування робочого проекту (ІІІ черга будівництва "Мережі водовідведення")" (далі - Закупівля), пропозицію Учасника Закупівлі Управління капітального будівництва Івано-Франківської міської ради (код ЄДРПОУ 05397574) було безпідставно відхилено у зв’язку із невідповідністю, на думку Уповноваженої особи, пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення Закупівлі (без зазначення в протоколі конкретної пункту, частини, статті Закону України «Про публічні закупівлі»). Учасник Закупівлі УКБ Івано-Франківської міської ради вважає таке рішення Уповноваженої особи Замовника упередженим, незаконним та необгрунтованим, таким що не відповідає Закону та принципам здійснення публічних закупівель, оскільки пропозиція даного Учасника Закупівлі повністю відповідає вимогам, зазначеним в Оголошенні про проведення Закупівлі. І. Першою підставою відхилення пропозиції, поданої Управлінням капітального будівництва Івано-Франківської міської ради, зазначеною в протоколі Уповноваженої особи від 15.02.2022 року, є, на думку Уповноваженої особи: «…подання Учасником документу файл «Довідка щодо вчинення значних правочинів.docx» без дотримання вимог ч.1 розділу 3 документації до спрощеної закупівлі, затвердженої протоколом від 31.01.2022 року, а саме без дотримання формату PDF. Проте, згідно з п.1 Розділу 3 Оголошення про проведення Закупівлі Замовником передбачено «… Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів у форматі PDF (Portable Document Format) або електронних документів в електронну систему закупівель. Скановані в PDF документи, які подаються у складі тендерної пропозиції, не повинні містити різні накладення, малюнки (наприклад, накладених підписів, печаток). Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями тощо). Управлінням капітального будівництва Івано-Франківської міської ради у складі своєї пропозиції подана довідка щодо вчинення значних правочинів, яка є електронним документом і на неї окремо накладений КЕП начальника управління, котрий і підписував пропозицію про участь в Закупівлі. Отже, в Уповноваженої особи Замовника Закупівлі були відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника Закупівлі УКБ Івано-Франківської міської ради з вище зазначеної підстави. II. Другою підставою відхилення пропозиції, поданої Управлінням капітального будівництва Івано-Франківської міської ради, зазначеною в протоколі Уповноваженої особи від 15.02.2022 року, є, на думку Уповноваженої особи: «….відсутність інформації про термін виконання робіт (місяць, рік початку) у довідці учасника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 08.02.2022 року №26/25-26/18в». Проте, довідка від 08.02.2022 року №26/25-26/18в складена у відповідності до вимог, встановлених Замовником Закупівлі, в тому числі в довідці міститься чітка інформація про те, що роботи по веденню технічного нагляду за об’єктом “Нове будівництво зовнішніх мереж каналізації на вул.Шевченка, вул.Живописній, провулку Перекопському у с.Вовчинець Івано-Франіквської міської ради» здійснювалися на підставі договору 06/06-21т в період з липня 2021 р. по жовтень 2021 р. Отже, в Уповноваженої особи Замовника Закупівлі були відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника Закупівлі УКБ Івано-Франківської міської ради з вище зазначеної підстави. III. Третьою підставою відхилення пропозиції, поданої Управлінням капітального будівництва Івано-Франківської міської ради, зазначеною в протоколі Уповноваженої особи від 15.02.2022 року, є, на думку Уповноваженої особи: «…відсутність записів у трудових книжках Галіпчака Романа Богдановича – начальника управління, Ковальчука Володимира Григоровича – першого заступника начальника управління – головного інженера, про перейменування Управління капітального будівництва міськвиконкому Івано-Франківської міської ради на Управлінням капітального будівництва Івано-Франківської міської ради.» У Додатку 1 до Оголошення Закупівлі Замовником визначено, що для підтвердження наявності працівників (працівника) відповідної кваліфікації, які (який) мають (має) необхідні знання та досвід, Учасник подає документи, які підтверджують наявність працівника/працівників або інші документи, окремо надати: скановані (або копії) документів, що підтверджують наявність трудових відносин, договірних відносин між учасником та працівником/всіма працівниками, зазначеним (-ими) в довідці про наявність працівників (-ка) відповідної кваліфікації, який/які мають необхідні знання та досвід, а саме скановані (-на) трудові (-ва) книжки (-ка) (або витяги з трудових книжок) таких працівників (-ка) із записами про прийом на роботу, АБО! скановані (-ний) накази (- аз) про прийняття на роботу таких (-ого) працівників (-ка). Тобто Учасник повинен був надати АБО саме скановані (-на) трудові (-ва) книжки (-ка) (або витяги з трудових книжок) працівників АБО скановані (-ний) накази (- аз) про прийняття на роботу таких (-ого) працівників (-ка). Учасником УКБ Івано-Франківської міської ради у складі пропозиції було надано як сканокопії трудових книжок Галіпчака Романа Богдановича – начальника управління, Ковальчука Володимира Григоровича – першого заступника начальника управління – головного інженера, так і розпорядження міського голови м.Івано-Франківська від 02.12.2016р. №1067-с «Про призначення на посаду Галіпчака Р.Б., і розпорядження міського голови м.Івано-Франківська від 02.12.2016 р. № 1065-с «Про переведення на іншу посаду Ковальчука В.Г.». Тобто, УКБ Івано-Франківської міської ради належно, в повній мірі виконало встановлену Замовником у Додатку 1 вимогу щодо підтвердження наявності працівників (працівника) відповідної кваліфікації, які (який) мають (має) необхідні знання та досвід. Отже, в Уповноваженої особи Замовника Закупівлі були відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника Закупівлі УКБ Івано-Франківської міської ради з вище зазначеної підстави. Враховуючи все вище викладене, керуючись ст.ст.1, 5, 14 Закону України «Про публічні закупівлі», П Р О С И М О: 1. Скасувати рішення Уповноваженої особи (протокол від 15.02.2022 року) про відхилення пропозиції УКБ Івано-Франківської міської ради Закупівлі № UA-2022-01-31-007165- b "Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт по об’єкту: "Будівництво водопостачання та водовідведення с. Соломоново Ужгородського району Закарпатської області. Коригування робочого проекту (ІІІ черга будівництва "Мережі водовідведення") . 2. Скасувати рішення Уповноваженої особи (протокол від 16.02.2022 року) про визначення Переможцем закупівлі № UA-2022-01-31-007165- b Учасника ФОП Ісака Юрія Юрійовича. 3. Прийняти рішення про визначення Управління капітального будівництва Івано-Франківської міської ради Переможцем Закупівлі № UA-2022-01-31-007165- b "Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт по об’єкту: "Будівництво водопостачання та водовідведення с. Соломоново Ужгородського району Закарпатської області. Коригування робочого проекту (ІІІ черга будівництва "Мережі водовідведення") . У разі не виконання законних вимог Учасника Закупівлі Управління капітального будівництва Івано-Франківської міської ради та не усунення Замовником порушень Закону України «Про публічні закупівлі», УКБ Івано-Франківської міської ради змушене буде звернутися до суду з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Керуючись вимогами частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи відсутність у вимозі УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ідентифікаційний код 05397574) інформації визначеної частиною 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, Уповноваженою особою Замовника прийнято рішення: 1. Відхилити вимогу-скаргу – УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ідентифікаційний код 05397574) поданої у спрощеній закупівлі робіт - «Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт по об’єкту: "Будівництво водопостачання та водовідведення с. Соломоново Ужгородського району Закарпатської області. Коригування робочого проекту (ІІІ черга будівництва "Мережі водовідведення")" (за кодом CPV ДК 021:2015 -71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) (UA-2022-01-31-007165-b.b1). Уповноважена особа Замовника, Оксана ОСТРОВСЬКА начальник Відділу публічних закупівель апарату Чопської міської ради Ужгородського району Закарпатської області та її виконавчого комітету
Статус вимоги: Відхилено