• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт вул. Ризької в м. Чернівці (з тротуарами) (відновлення елементів благоустрою)

Завершена

2 812 369.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 061.85 UAH
Період оскарження: 31.01.2022 13:47 - 15.02.2022 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації.

Номер: 97ee613c450a4ba3bb4f53a24e567f31
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-31-006249-b.b2
Назва: Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації.
Скарга:
Деталі у файлі з текстом скарги
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.02.2022 15:09
Автор: ТОВ "ЛК МАШИНЕРІ", Ігор Стариков +380503735389 lk3917@ukr.net
Вимога
Відхилено

Оскарження вимог тендерної документації, які мають дискримінаційний характер, та не відповідають ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 07288eebbce94317bc3cb4b25a1ecf47
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-31-006249-b.b1
Назва: Оскарження вимог тендерної документації, які мають дискримінаційний характер, та не відповідають ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Оскарження вимог тендерної документації, які обмежують участь потенційних Учасників в тендерній закупівлі, порушують норми ЗУ "Про публічні закупівлі" та є дискримінаційними
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу, подану учасником закупівлі за предметом «Капітальний ремонт вул. Ризької в м. Чернівці (з тротуарами) (відновлення елементів благоустрою)» 1. Стосовно пункту 1 вимоги: Вимога замовника стосовно наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також спосіб документального підтвердження наявності таких працівників чітко кореспондується з положеннями Кодексу законів про працю України, Податкового кодексу України, Цивільного кодексу України, Закону України «Про охорону праці», а тому не містить ознак дискримінаційності. 2. Стосовно пункту 2 вимоги: Замовником буде вивчено дане питання та, при необхідності, внесено зміни до тендерної документації в цій частині. 3. Стосовно пункту 3 вимоги: Замовник вважає, що вимога тендерної документації стосовно надання відгуку із стислим перелік робіт, що виконувались, не є дискримінаційною та абсолютним чином не порушує права та законні інтереси учасників процедури закупівлі. 4. Стосовно пункту 4 вимоги: Відповідно до пункту 47 загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005р. № 668 (зі змінами) (далі – загальні умови) забезпечення робіт (будівництва об’єкта) проектною документацією та проведення в установленому порядку експертизи цієї документації здійснюється замовником. Договором підряду такі зобов'язання повністю або частково можуть покладатися на підрядника. Пунктом 50 загальних умов передбачено наступне: «У разі коли забезпечення робіт (будівництва об'єкта) проектною документацією здійснюється замовником, підрядник зобов'язаний до початку виконання робіт перевірити її комплектність та відповідність установленим вимогам. У разі виявлення невідповідності проектної документації установленим вимогам підрядник протягом визначеного договором підряду строку повідомляє про це замовника». Отже, експертиза проектної документації може здійснюватись як силами замовника, так і силами підрядника. У разі відсутності в підрядника експертного звіту, йому необхідно звернутись до замовника за отриманням його копії. 5. Стосовно пункту 5 вимоги: Твердження учасника стосовно того, що Замовник і субпідрядник фактично «не перетинаються» є абсолютно хибним з наступних підстав. Відповідно до частини 2 статті 319 Господарського кодексу України підрядник має право за згодою замовника залучати до виконання договору як третіх осіб субпідрядників, на умовах укладених з ними субпідрядних договорів, відповідаючи перед замовником за результати їх роботи. У цьому випадку підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядниками - як замовник. Частиною 4 статті 320 Господарського кодексу України передбачено, що недоліки виконання робіт чи матеріалів, що використовуються для робіт, допущені з вини підрядника або субпідрядника, повинні бути усунені підрядником за свій рахунок. Отже, у разі допущення субпідрядником недоліків при виконанні будівельних робіт, генеральний підрядник може вимагати від субпідрядника їх усунення, а може усунути їх самостійно і вимагати від субпідрядника відшкодування збитків, завданих субпідрядником внаслідок неякісного виконання робіт. В будь якому випадку неякісне виконання будівельних робіт фіксується особою (особами), що здійснюють технічний нагляд. Технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта (відповідно до пункту 2 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою КМУ від 11.07.2007 р. N 903). У випадку усунення недоліків генеральним підрядником замовник приймає такі роботи і, відповідно, надасть позитивний відгук генеральному підряднику, однак, знаючи про той факт, що субпідрядником роботи виконувались неякісно, і допущені порушення ним не усунуто, відповідно і позитивний відгук про виконані субпідрядником роботи замовник не надасть. 6. Стосовно пункту 6 вимоги: Замовником вимагається не менше двох інженерно-технічних працівників, оскільки кожен інженерно-технічний працівник виконує покладені на нього функції, що не дублюються з функціями інших інженерно-технічних працівників, наприклад, відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» (категорія «Керівники») майстер будівельних та монтажних робіт виконує наступні завдання та обов’язки: забезпечує виконання будівельно-монтажних робіт відповідно до робочих креслень, проекту організації робіт, виробничого плану та нормативних документів. Контролює додержання технологічної послідовності виробництва та забезпечує належну якість робіт. У разі потреби здійснює розбивні роботи, геодезичний контроль під час виконання технологічних операцій, заміри обсягів будівельно-монтажних робіт. Організовує приймання матеріалів, конструкцій, виробів, їх складування та облік. Вносить пропозиції щодо комплектування кількісного та професійно-кваліфікаційного складу бригад, присвоєння розрядів робітникам, їх матеріального стимулювання. Здійснює розміщення бригад, ланок, окремих робітників на дільниці, видає виробничі завдання робітникам і контролює їх виконання; проводить виробничий інструктаж, про що робить запис у спеціальному журналі обліку інструктажів. Оформляє наряди, документи обліку робочого часу, простоїв. Приймає виконані роботи. Організовує оперативний облік виконання виробничих завдань. Стежить за своєчасним забезпеченням бригад і робітників інструментом, пристроями, засобами малої механізації, транспортом, спецодягом, захисними засобами. Створює безпечні умови праці. Бере участь у роботі з атестації робочих місць. Забезпечує економне витрачання матеріалів, застосування за призначенням технологічної оснастки, будівельних машин, енергетичного устаткування, транспортних засобів і засобів захисту працюючих. Контролює дотримання норм перенесення ваги, забезпечення робочих місць знаками безпеки, попереджувальними написами та плакатами. Щодня до початку роботи перевіряє стан охорони праці і вживає заходів для усування виявлених недоліків, контролює виконання робітниками інструкцій з питань охорони праці, виробничої та трудової дисципліни. Організовує впровадження у виробництво передових методів і прийомів праці. Бере участь у розробленні колективного договору та виконанні його заходів. В свою чергу, виконавець робіт, відповідно до даного довідника виконує наступні завдання та обов’язки: здійснює безпосереднє керівництво будівництвом. Забезпечує виконання виробничих завдань відповідно до графіків і проектів виконання будівельних, монтажних, ремонтно-будівельних, дорожньо-будівельних робіт *, введення об'єктів у дію у встановлені строки. Забезпечує додержання технологічної послідовності під час виконання будівельно-монтажних робіт. Організовує виконання будівельно-монтажних робіт згідно з проектною та технологічною документацією, будівельними нормами та правилами, технічними умовами й іншими нормативними документами. Складає заявки на будівельні машини, транспорт, засоби механізації, матеріали, конструкції, деталі, інструмент, інвентар і забезпечує їх ефективне використання. Здійснює заходи щодо удосконалення організації виробництва та праці, механізації й автоматизації виробничих процесів, раціоналізації робочих місць. Веде журнал виконання робіт, документацію з обліку виконаних робіт і робочого часу, виконавчу технічну документацію. Затверджує наряди та іншу документацію на оплату праці робітників. Бере участь у показі приймальній комісії об'єктів, етапів і окремих комплексів робіт, будівництво яких завершено. Готує фронт робіт для субпідрядних організацій, бере участь у прийманні у них виконаних робіт. Оформляє допуски на право виконання будівельно-монтажних робіт у охоронних зонах; складає акти на сховані роботи, акти на виконані роботи. Організовує приоб'єктне складське господарство й охорону матеріальних цінностей. Встановлює виробничі завдання майстрам та контролює їх виконання. Координує діяльність майстрів та дільничних служб. Бере участь у роботі комісії з атестації робочих місць. Подає пропозиції щодо матеріального стимулювання робітників. Отже, кожен з цих інженерно-технічних працівників виконує різні функції, а тому їх наявність є необхідною для забезпечення діяльності будівельної організації, в тому числі в частині забезпечення виконання робіт за даним предметом закупівлі. 7. Стосовно пункту 7 вимоги: Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до пункту 4 розділу 1 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301 Предметом даної закупівлі є роботи. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації серед всіх видів робіт ключовими роботами є улаштування покриттів з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення (ФЕМ). Саме ці роботи і становлять предмет закупівлі, тому замовник вимагає наявність в учасника закупівлі досвіду виконання даних видів робіт саме в обсягах, не менших, ніж передбачено технічним завданням.
Статус вимоги: Відхилено