-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт вул. Є. Гребінки в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою)
Торги відмінено
6 879 255.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 396.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 34 396.28 UAH
Період оскарження:
31.01.2022 13:37 - 16.04.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга Неправомірна дискваліфікація Учасника - ТОВ "ЛК Машинері"
Номер:
228a74f8db8140acaebd8fe95b7650d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-31-006053-b.b4
Назва:
Скарга
Неправомірна дискваліфікація Учасника - ТОВ "ЛК Машинері"
Скарга:
Оскарження рішення Замовника - Департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради щодо неправомірної дискваліфікації ТОВ "ЛК Машинері" у закупівлі "Капітальний ремонт вул. Є. Гребінки в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою)"
Пов'язані документи:
Учасник
- 8. Вимога Старицького.pdf 15.07.2022 15:02
- 7. Вимога Ризька.pdf 15.07.2022 15:02
- 1. Протокол від 06.07.2022 року.pdf 15.07.2022 15:02
- 5. Протокол від 07.06.22.pdf 15.07.2022 15:02
- 6. Рішення АМК від 30.06.2022.pdf 15.07.2022 15:02
- 3. Лист від 02.06.21, поштова квитанція, опис, відстеження.PDF 15.07.2022 15:02
- Скарза 15.07..docx 15.07.2022 15:02
- Скарга 15.07. 2022.pdf 15.07.2022 15:02
- 4. Повідомлення про розірвання договору,нарахування штрафу та пені.pdf 15.07.2022 15:02
- 2. Роздруківка з майданчика zakupki prom.PDF 15.07.2022 15:02
- 3.1. КБ-3, КБ-2 до Листа від 02.06.21.pdf 15.07.2022 18:48
- Додаткові пояснення.PDF 25.07.2022 17:03
- відстеження Укрпошта 1 .png 25.07.2022 17:03
- Додаткові пояснення.docx 25.07.2022 17:03
- відстеження Укрпошта 2.png 25.07.2022 17:03
- Лист від 01.08.2022 року.PDF 01.08.2022 10:27
- Лист від 01.08.2022 року.PDF 01.08.2022 10:27
- Супровідний від 01.08.2022 року.PDF 01.08.2022 10:28
- рішення від 19.07.2022 №5117.pdf 19.07.2022 15:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.07.2022 №5236.pdf 29.07.2022 14:00
- рішення від 28.07.2022 №5236.pdf 02.08.2022 14:20
- ДД № 11 від 30.06.2021.pdf 22.07.2022 15:52
- Договір підряду №98_18.pdf 22.07.2022 15:52
- Пояснення АМКУ - відповідь на скаргу від 19.07.2022р.doc 22.07.2022 15:52
- лист -претензія ТОВ _ЛК Машинері_.pdf 22.07.2022 15:52
- Повідомлення про розірвання дого.ЛК Машинері.pdf 22.07.2022 15:52
- лист-звернення від 21.12.20р.pdf 22.07.2022 15:52
- 20220721_УКРПОШТА фіскальний чек.pdf 22.07.2022 15:52
- лист за результатами розгляду актів виконаних робіт.pdf 22.07.2022 15:52
- пояснення АМКУ скарга ЛК Машинері.pdf 22.07.2022 15:58
- Скасування рішення про відхилення ЛК Машинері.pdf 15.08.2022 11:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.07.2022 16:25
Дата розгляду скарги:
28.07.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.07.2022 15:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.08.2022 14:20
Дата виконання рішення Замовником:
15.08.2022 11:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано
Скарга
Виконана замовником
Неправомірна дискваліфікація Учасника - ТОВ "ЛК Машинері"
Номер:
ad7ffdfec368450aa2f977a1f354d6b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-31-006053-b.b3
Назва:
Неправомірна дискваліфікація Учасника - ТОВ "ЛК Машинері"
Скарга:
Деталі у файлі з текстом скарги
Пов'язані документи:
Учасник
- 11. Гарантійний лист від 15.02.2022 .pdf 17.06.2022 17:03
- 12.Вимога про усунення порушень 31.05.2022.pdf 17.06.2022 17:03
- 10. Додаток Скроін4 (НОРМА .pdf 17.06.2022 17:03
- 13. Кошторисні документи ФОП Боднарашек_.pdf 17.06.2022 17:03
- Скарга .pdf 17.06.2022 17:03
- 1. Протокол щодо прийняття рішення упов.pdf 17.06.2022 17:03
- 14. Нова редакція - Додаток 3 до ТД - КР вул.Є.Гребінки.pdf 17.06.2022 17:04
- 7. Додаток Скрін 1.pdf 17.06.2022 17:04
- 9. Додаток Скрін3 .pdf 17.06.2022 17:04
- 6. Таблиця 2-1. Розрахункова вартість експл. 1маш-год.pdf 17.06.2022 17:04
- 2. Інформаційна довідка про наявність техніки.pdf 17.06.2022 17:04
- 3. Ціни енергоносіїв та маст .pdf 17.06.2022 17:04
- 5. Підсумкова відомість ресурсів .pdf 17.06.2022 17:04
- 8. Додаток Скірн 2 (норма.pdf 17.06.2022 17:04
- 4. Витяги з УКТ ЗЕД .pdf 17.06.2022 17:04
- Рішення від 21.06.2022 № 4901.pdf 21.06.2022 13:10
- інформація про перенесення розгляду скарги від 28.06.2022 № 1214.pdf 28.06.2022 13:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.06.2022 № 4994.pdf 30.06.2022 14:12
- Рішення від 30.06.2022 № 4994.pdf 01.07.2022 11:36
- Пояснення - АМКУ - Гребінки.pdf 24.06.2022 17:02
- Сертифікат і свідоцтво Шустров.pdf 24.06.2022 17:02
- Висновок.pdf 24.06.2022 17:02
- Пояснення АМКУ - скарга ЛК Машинері - Гребінки.doc 24.06.2022 17:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.06.2022 17:06
Дата розгляду скарги:
28.06.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.06.2022 13:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.07.2022 11:36
Дата виконання рішення Замовником:
04.07.2022 15:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано
Скарга
Виконана замовником
Оскарження дискримінаційних умов.
Номер:
d0ab2f63ef5d4f6693b00a16d554d342
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-31-006053-b.b2
Назва:
Оскарження дискримінаційних умов.
Скарга:
Деталі у файлі з текстом скарги
Пов'язані документи:
Учасник
- 9. ЦПД №2-28-01-2022.pdf 11.02.2022 16:46
- 8. ЦПД №1-28-01-2022.pdf 11.02.2022 16:46
- 3. Лист - запит на відгук.PDF 11.02.2022 16:46
- 1. Відгук 13.03.2018.PDF 11.02.2022 16:46
- 6. Договір 481-2016.pdf 11.02.2022 16:46
- 2. Відгук_ 13.03.18.PDF 11.02.2022 16:46
- 4. Договір 107 .pdf 11.02.2022 16:46
- 12. Витяг з довідника Випуск 64.pdf 11.02.2022 16:46
- 13 Диплом .pdf 11.02.2022 16:46
- 11. Додаток 1 до ТД - Технічне завдання - КР вул.Є.Гребінки.pdf 11.02.2022 16:46
- 10. ЦПД №3-28-01-2022.pdf 11.02.2022 16:46
- 7. КБ-2, КБ-3 , ДЦ Дод1 до дог.481.pdf 11.02.2022 16:46
- Скарга Гребінки.pdf 11.02.2022 16:46
- 14 Наказ 13.pdf 11.02.2022 16:47
- 5. КБ-2, КБ-3 ДЦ до дог. 107.pdf 11.02.2022 16:47
- Рішення від 15.02.2022№3118.pdf 15.02.2022 19:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.02.2022 №3771.pdf 04.04.2022 16:17
- рішення від 23.02.2022№3771.pdf 07.04.2022 12:35
- Довідник кваліфікаційних характе... _ від 13.10.1999 № 249 (Текст для друку).pdf 18.02.2022 10:15
- Кодекс законів про працю Ук... _ від 10.12.1971 № 322-VIII (Текст для друку).pdf 18.02.2022 10:15
- Податковий кодекс України _ від 02.12.2010 № 2755-VI (Текст для друку).pdf 18.02.2022 10:15
- Про затвердження ДБН А.3.1-5_201... _ від 05.05.2016 № 115 (Текст для друку).pdf 18.02.2022 10:15
- Пояснення АМКУ - скарга ЛК Машинері - Гребінки.doc 18.02.2022 10:15
- Про затвердження Загальних умов ... _ від 01.08.2005 № 668 (Текст для друку).pdf 18.02.2022 10:15
- Пояснення АМКУ.pdf 18.02.2022 10:15
- Звіт про виконання договору 13_18.pdf 18.02.2022 10:15
- Протокол виконання рішення АМКУ - КР Гребінки.pdf 12.04.2022 17:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.02.2022 16:49
Дата розгляду скарги:
23.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.02.2022 19:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.04.2022 12:35
Дата виконання рішення Замовником:
12.04.2022 17:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано, до тендерної документації внесено відповідні зміни
Вимога
Відхилено
Оскарження вимог тендерної документації, які мають дискримінаційний характер, та не відповідають ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
45a0ef9ba2854eea9c832f8fd36d7f5b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-31-006053-b.b1
Назва:
Оскарження вимог тендерної документації, які мають дискримінаційний характер, та не відповідають ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Оскарження вимог тендерної документації, які обмежують участь потенційних Учасників в тендерній закупівлі, порушують норми ЗУ "Про публічні закупівлі" та є дискримінаційними
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Гребінки.pdf 04.02.2022 17:32
Дата подачі:
04.02.2022 17:32
Вирішення:
Відповідь на вимогу, подану учасником закупівлі за предметом «Капітальний ремонт вул. Є. Гребінки в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою)»
1. Стосовно пункту 1 вимоги:
Вимога замовника стосовно наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також спосіб документального підтвердження наявності таких працівників чітко кореспондується з положеннями Кодексу законів про працю України, Податкового кодексу України, Цивільного кодексу України, Закону України «Про охорону праці», а тому не містить ознак дискримінаційності.
2. Стосовно пункту 2 вимоги:
Замовником буде вивчено дане питання та, при необхідності, внесено зміни до тендерної документації в цій частині.
3. Стосовно пункту 3 вимоги:
Замовник вважає, що вимога тендерної документації стосовно надання відгуку із стислим перелік робіт, що виконувались, не є дискримінаційною та абсолютним чином не порушує права та законні інтереси учасників процедури закупівлі.
4. Стосовно пункту 4 вимоги:
Відповідно до пункту 47 загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005р. № 668 (зі змінами) (далі – загальні умови) забезпечення робіт (будівництва об’єкта) проектною документацією та проведення в установленому порядку експертизи цієї документації здійснюється замовником. Договором підряду такі зобов'язання повністю або частково можуть покладатися на підрядника. Пунктом 50 загальних умов передбачено наступне: «У разі коли забезпечення робіт (будівництва об'єкта) проектною документацією здійснюється замовником, підрядник зобов'язаний до початку виконання робіт перевірити її комплектність та відповідність установленим вимогам. У разі виявлення невідповідності проектної документації установленим вимогам підрядник протягом визначеного договором підряду строку повідомляє про це замовника». Отже, експертиза проектної документації може здійснюватись як силами замовника, так і силами підрядника. У разі відсутності в підрядника експертного звіту, йому необхідно звернутись до замовника за отриманням його копії.
5. Стосовно пункту 5 вимоги:
Твердження учасника стосовно того, що Замовник і субпідрядник фактично «не перетинаються» є абсолютно хибним з наступних підстав. Відповідно до частини 2 статті 319 Господарського кодексу України підрядник має право за згодою замовника залучати до виконання договору як третіх осіб субпідрядників, на умовах укладених з ними субпідрядних договорів, відповідаючи перед замовником за результати їх роботи. У цьому випадку підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядниками - як замовник.
Частиною 4 статті 320 Господарського кодексу України передбачено, що недоліки виконання робіт чи матеріалів, що використовуються для робіт, допущені з вини підрядника або субпідрядника, повинні бути усунені підрядником за свій рахунок. Отже, у разі допущення субпідрядником недоліків при виконанні будівельних робіт, генеральний підрядник може вимагати від субпідрядника їх усунення, а може усунути їх самостійно і вимагати від субпідрядника відшкодування збитків, завданих субпідрядником внаслідок неякісного виконання робіт. В будь якому випадку неякісне виконання будівельних робіт фіксується особою (особами), що здійснюють технічний нагляд. Технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта (відповідно до пункту 2 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою КМУ від 11.07.2007 р. N 903). У випадку усунення недоліків генеральним підрядником замовник приймає такі роботи і, відповідно, надасть позитивний відгук генеральному підряднику, однак, знаючи про той факт, що субпідрядником роботи виконувались неякісно, і допущені порушення ним не усунуто, відповідно і позитивний відгук про виконані субпідрядником роботи замовник не надасть.
6. Стосовно пункту 6 вимоги:
Замовником вимагається не менше двох інженерно-технічних працівників, оскільки кожен інженерно-технічний працівник виконує покладені на нього функції, що не дублюються з функціями інших інженерно-технічних працівників, наприклад, відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» (категорія «Керівники») майстер будівельних та монтажних робіт виконує наступні завдання та обов’язки: забезпечує виконання будівельно-монтажних робіт відповідно до робочих креслень, проекту організації робіт, виробничого плану та нормативних документів. Контролює додержання технологічної послідовності виробництва та забезпечує належну якість робіт. У разі потреби здійснює розбивні роботи, геодезичний контроль під час виконання технологічних операцій, заміри обсягів будівельно-монтажних робіт. Організовує приймання матеріалів, конструкцій, виробів, їх складування та облік. Вносить пропозиції щодо комплектування кількісного та професійно-кваліфікаційного складу бригад, присвоєння розрядів робітникам, їх матеріального стимулювання. Здійснює розміщення бригад, ланок, окремих робітників на дільниці, видає виробничі завдання робітникам і контролює їх виконання; проводить виробничий інструктаж, про що робить запис у спеціальному журналі обліку інструктажів. Оформляє наряди, документи обліку робочого часу, простоїв. Приймає виконані роботи. Організовує оперативний облік виконання виробничих завдань. Стежить за своєчасним забезпеченням бригад і робітників інструментом, пристроями, засобами малої механізації, транспортом, спецодягом, захисними засобами. Створює безпечні умови праці. Бере участь у роботі з атестації робочих місць. Забезпечує економне витрачання матеріалів, застосування за призначенням технологічної оснастки, будівельних машин, енергетичного устаткування, транспортних засобів і засобів захисту працюючих. Контролює дотримання норм перенесення ваги, забезпечення робочих місць знаками безпеки, попереджувальними написами та плакатами. Щодня до початку роботи перевіряє стан охорони праці і вживає заходів для усування виявлених недоліків, контролює виконання робітниками інструкцій з питань охорони праці, виробничої та трудової дисципліни. Організовує впровадження у виробництво передових методів і прийомів праці. Бере участь у розробленні колективного договору та виконанні його заходів. В свою чергу, виконавець робіт, відповідно до даного довідника виконує наступні завдання та обов’язки: здійснює безпосереднє керівництво будівництвом. Забезпечує виконання виробничих завдань відповідно до графіків і проектів виконання будівельних, монтажних, ремонтно-будівельних, дорожньо-будівельних робіт *, введення об'єктів у дію у встановлені строки. Забезпечує додержання технологічної послідовності під час виконання будівельно-монтажних робіт. Організовує виконання будівельно-монтажних робіт згідно з проектною та технологічною документацією, будівельними нормами та правилами, технічними умовами й іншими нормативними документами. Складає заявки на будівельні машини, транспорт, засоби механізації, матеріали, конструкції, деталі, інструмент, інвентар і забезпечує їх ефективне використання. Здійснює заходи щодо удосконалення організації виробництва та праці, механізації й автоматизації виробничих процесів, раціоналізації робочих місць. Веде журнал виконання робіт, документацію з обліку виконаних робіт і робочого часу, виконавчу технічну документацію. Затверджує наряди та іншу документацію на оплату праці робітників. Бере участь у показі приймальній комісії об'єктів, етапів і окремих комплексів робіт, будівництво яких завершено. Готує фронт робіт для субпідрядних організацій, бере участь у прийманні у них виконаних робіт. Оформляє допуски на право виконання будівельно-монтажних робіт у охоронних зонах; складає акти на сховані роботи, акти на виконані роботи. Організовує приоб'єктне складське господарство й охорону матеріальних цінностей. Встановлює виробничі завдання майстрам та контролює їх виконання. Координує діяльність майстрів та дільничних служб. Бере участь у роботі комісії з атестації робочих місць. Подає пропозиції щодо матеріального стимулювання робітників.
Отже, кожен з цих інженерно-технічних працівників виконує різні функції, а тому їх наявність є необхідною для забезпечення діяльності будівельної організації, в тому числі в частині забезпечення виконання робіт за даним предметом закупівлі.
7. Стосовно пункту 7 вимоги:
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до пункту 4 розділу 1 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301 Предметом даної закупівлі є роботи. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації серед всіх видів робіт ключовими роботами є улаштування покриттів з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення (ФЕМ). Саме ці роботи і становлять предмет закупівлі, тому замовник вимагає наявність в учасника закупівлі досвіду виконання даних видів робіт саме в обсягах, не менших, ніж передбачено технічним завданням.
Статус вимоги:
Відхилено