50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (50312000-5 Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання, 50313000-2 Заправка картриджів);
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою
Перелік критеріїв оцінки пропозицій:
- у разі якщо Учасник є платником ПДВ єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага 100%);
- у разі якщо Учасник не є платником ПДВ критерієм оцінки є приведена ціна, яка розраховується за формулою:
Ціна прив..= Ціна пропоз.*1,2
Де:
Ціна прив. – приведена ціна;
Ціна пропоз. – ціна пропозиція Учасника;
1,2 – коефіцієнт розрахунку ціни з ПДВ.
Учасник визначає ціни на товар з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також усіх видів послуг, у тому числі й тих, які доручаються для виконання третім особами.
Ціна пропозиції Учасника – це загальна вартість товару з податком на додану вартість (далі – ПДВ) (без ПДВ – у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України), за якою учасник передбачає постачати товар замовнику.
Замовник відхиляє пропозицію переможця якщо його приведена ціна є більшою ніж очікувана вартість закупівлі, та/або ніж цінова пропозиція інших учасників.
Період оскарження:31.01.2022 11:31 - 04.02.2022 11:04
Вимога
Вирішена
Для замовника
Номер:ed5c05d7ef814315abbecf127f462edf
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-01-31-001700-c.c3
Назва:Для замовника
Вимога:
Доброго дня. Шановний замовнику - ми розуміємо все. Але Ви не розумієте слова дискримінація. Навіть своєю відповіддю Ви уже підтверджуєте правопорушення.
Приклад: пряма дискримінація - ситуація, за якої з особою та/або групою осіб за їх певними ознаками поводяться менш прихильно, ніж з іншою особою та/або групою осіб. Тобто Ви обмежили коло 30 км., а якщо 40 км? то,що? Те, що Ви прихильно ставитесь до усіх сервісних центрів на відстані 30 км ми уже зрозуміли. А от те, що Ви свідомо порушуєте права усіх інших сервісних центрів котрі розміщені на території України котрі за 30 км зоною? Ви ж їх обмежили?
Отож бо. Таких як Ви потрібно наказувати по закону.
Дякуємо - більше запитань немає. Усе зрозуміло
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:03.02.2022 14:58
Вирішення:Доброго дня! Ми вас почули та зрозуміли!
Статус вимоги:Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:03.02.2022 18:33
Підтвердження вирішення:Доброго дня! Ми вас почули та зрозуміли!
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
Розташування сервісного центру
Номер:ef460081adce48b2bb35d29af440c9cc
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-01-31-001700-c.b2
Назва:Розташування сервісного центру
Вимога:
У Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Код за ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (50312000-5 Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання, 50313000-2 Заправка картриджів) зазначено, що "Учасник повинен мати приміщення (своє або орендоване) обладнане під заправку картриджів та ремонт техніки на відстані не більше ніж 30 (тридцяти) кілометрів від Замовника (крім території ОРЛО), розташованого за адресою: 93310, Луганська обл., Сєвєродонецький район, смт. Білогорівка, вул. Водопровідна, яке може показати на вимогу Замовника. Також необхідно надати довідку в довільній формі, що підтверджує місцезнаходження такого приміщення (Сервісного центру) в Луганській області з обов’язковим зазначенням графіку роботи де будуть надаватися послуги відповідно до даного Договору.". Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають власного/орендованого сервісного центру в Луганській області, на відстані 30 км від замовника, проте мають власний сервісний центр, матеріально технічну базу та склад запчастин в іншій області та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі, до місця вказаного Замовником та безперебійну роботу згідно вимог. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає місця розташування Учасника на території Замовника. Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу, котра дискримінує нас, як потенційного учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:03.02.2022 04:26
Вирішення:Доброго дня! Щодо вашої вимоги повідомляємо, що це не є дискримінайійними вимогами тому, що в зазначеному регіоні на відстані 30 км., від Замовника існує дуже багато сервісних центрів які мають змогу надавати данні послуги без залучення логістичних компаній. Як щоб у зазначеному регіонні на відстані 30 км., від Замовника був лише один сервісний центр який надавав би данні послуги тоді да це дискримінація. А так вибачте ні.
Статус вимоги:Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:03.02.2022 09:41
Підтвердження вирішення:Доброго дня! Щодо вашої вимоги повідомляємо, що це не є дискримінайійними вимогами тому, що в зазначеному регіоні на відстані 30 км., від Замовника існує дуже багато сервісних центрів які мають змогу надавати данні послуги без залучення логістичних компаній.
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
Територіальність
Номер:347a250c4b294533b961aaf936b940c3
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-01-31-001700-c.b1
Назва:Територіальність
Вимога:
У Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Код за ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (50312000-5 Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання, 50313000-2 Заправка картриджів) зазначено, що "Учасник повинен мати приміщення (своє або орендоване) обладнане під заправку картриджів та ремонт техніки на відстані не більше ніж 30 (тридцяти) кілометрів від Замовника (крім території ОРЛО), розташованого за адресою: 93310, Луганська обл., Сєвєродонецький район, смт. Білогорівка, вул. Водопровідна, яке може показати на вимогу Замовника. Також необхідно надати довідку в довільній формі, що підтверджує місцезнаходження такого приміщення (Сервісного центру) в Луганській області з обов’язковим зазначенням графіку роботи де будуть надаватися послуги відповідно до даного Договору.". Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають власного/орендованого сервісного центру в Луганській області, на відстані 30 км від замовника, проте мають власний сервісний центр, матеріально технічну базу та склад запчастин в іншій області та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі, до місця вказаного Замовником та безперебійну роботу згідно вимог. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає місця розташування Учасника на території Замовника. Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу, котра дискримінує нас, як потенційного учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:03.02.2022 04:25
Вирішення:Доброго дня! Щодо вашої вимоги повідомляємо, що це не є дискримінайійними вимогами тому, що в зазначеному регіоні на відстані 30 км., від Замовника існує дуже багато сервісних центрів які мають змогу надавати данні послуги без залучення логістичних компаній. Як щоб у зазначеному регіонні на відстані 30 км., від Замовника був лише один сервісний центр який надавав би данні послуги тоді да це дискримінація. А так вибачте ні.
Статус вимоги:Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:03.02.2022 09:42
Підтвердження вирішення:Доброго дня! Щодо вашої вимоги повідомляємо, що це не є дискримінайійними вимогами тому, що в зазначеному регіоні на відстані 30 км., від Замовника існує дуже багато сервісних центрів які мають змогу надавати данні послуги без залучення логістичних компаній. Як щоб у зазначеному регіонні на відстані 30 км., від Замовника був лише один сервісний центр який надавав би данні послуги тоді да це дискримінація. А так вибачте ні.