• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

вогнезахисні матеріали в асортименті

вогнезахисні матеріали в асортименті (детально згідно з Додатком 6 Технічні, якісні, кількісні вимоги )

Завершена

1 866 581.25 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 300.00 UAH
Період оскарження: 29.06.2016 13:36 - 11.07.2016 14:00
Скарга
Розгляд припинено

Скарга на проведення процедури закупівлі тендерного комітету ВП «Хмельницька АЕС». Номер оголошення 202731

Номер: 5fd698caf5264e4c8edcd3cc6ff43efa
Ідентифікатор запиту: UA-2016-06-29-000323-c.b1
Назва: Скарга на проведення процедури закупівлі тендерного комітету ВП «Хмельницька АЕС». Номер оголошення 202731
Скарга:
Скарга на проведення процедури закупівлі тендерного комітету ВП «Хмельницька АЕС». Номер оголошення 202731. Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженерно – проектно – виробнича компанія «Спецзахист» приймало участь в процедурі відкритих торгів на закупівлю вогнезахисних матеріалів в асортименті (Код 23.99.1 згiдно дк 016-2010 I Код 24950000-8 дк 021 :2015 - Спецiалiзована хiмiчна продукцiя) в кількості 2300 кг., які проводилися замовником - Державне підприємство «Національна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» ВП «Хмельницька АЕС». В процесі проведення електронного аукціону, який відбувся 18 липня 2016 року, ціна, яку пропонувало ТОВ «ІПВК «Спецзахист» була визнана найкращою серед інших. У відповідності до умов тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», замовник після проведення аукціону розглядав документацію, яка була подана ТОВ «ІПВК «Спецзахист» на предмет відповідності її кваліфікаційним критеріям. При цьому, 26 липня 2016 року, ТОВ «ІПВК «Спецзахист» отримало витяг з протоколу № 110 засідання тендерного комітету від 25.07.2016 року, в якому було зазначено, що тендерна пропозиція нашого підприємства відхилена на пiдставi частини 1 статтi 30 Закону України N. 922-VШ «Про публiчнi закупiвлi», як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до ч.2. статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу. Вважаємо, що таке рішення тендерної комісії ВП «Хмельницька АЕС» є незаконним, направленим на дискримінацію учасників торгів, антиконкурентні дії в частині спотворення результатів торгів, бажання закуповувати матеріали у учасника, який не переміг в електронному аукціоні внаслідок наступного. Перш за все, у вказаному протоколі тендерного комітету не вказано аргументованих причин відхилення пропозиції ТОВ «ІПВК «Спецзахист», а саме не зазначено, яким саме тендерним умовам та який документ не відповідає. При цьому, відповідно до ч. 2 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Звертаємо увагу, що згідно ч.2. ст. 29 Закону України «Про здійснення державних закупівель», учасник, пропозиція конкурсних торгів якого відхилена, повідомляється про це із зазначенням аргументованих підстав протягом трьох робочих днів з дати прийняття такого рішення. Інформація про відхилення пропозиції оприлюднюється відповідно до статті 10 цього Закону. При цьому, ще раз повідомляємо, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ІПВК Спецзахист» впевнено у відповідності своєї документації тендерним вимогам, які були встановлені тендерним комітетом ВП «Хмельницька АЕС». Вважаємо, що підтвердженням даного факту, є відсутність аргументованих підстав для відхилення пропозиції, окрім посилання на ч.1. ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». На підтвердження відповідності документації надаємо відповідні документи. Підсумовуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник торгів – ВП «Хмельницька АЕС» порушило процедуру проведення закупівлі в частині порушення ч.4. статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 29 Закону України «Про здійснення державних закупівель» порушення принципів проведення процедури закупівлі, які визначені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме додержання добросовісної конкуренції між учасниками, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, були допущені антиконкуренті дії посадових осіб тендерного комітету ВП «Хмельницька АЕС» у вигляді спотворення результатів торгів відповідно до Закону України «Про захист економічної конкуренції». І дані факти є підставою для скасування рішення тендерного комітету. Відповідно до ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду скарги органом оскарження становить 15 робочих днів з дати початку розгляду скарги. У разі прийняття скарги до розгляду електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює договір про закупівлю і звіт про результати проведення процедури закупівлі. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. Відповідно до ст. 4 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», Антимонопольний комітет України будує свою діяльність на принципах: законності, гласності, захисту конкуренції на засадах рівності фізичних та юридичних осіб перед законом та пріоритету прав споживачів. Відповідно до п.9 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи вищевикладене, та керуючись ст. 18, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 29 Закону України «Про здійснення державних закупівель» Законом України «Про захист економічної конкуренції», ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати тендерний комітет Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» ВП «Хмельницька АЕС» скасувати рішення, викладене у витязі до протоколу № 110 засідання тендерного комітету ВП «Хмельницька АЕС» від 25.07.2016р. 3. Зобов’язати тендерний комітет ДП «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» ВП «Хмельницька АЕС» прийняти нове рішення, яким визнати переможцем електронного аукціону із закупівлі вогнезахисних матеріалів в асортименті (Код 23.99.1 згiдно дк 016-2010 I Код 24950000-8 дк 021 :2015 - Спецiалiзована хiмiчна продукцiя) в кількості 2300 кг., який проводився 18 липня 2016 року, Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженерно – проектно – виробнича компанія «Спецзахист»
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: Сбір додаткової документації
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 28.07.2016 12:05
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 29.07.2016 17:53
Автор: ООО "ИППК "СПЕЦЗАЩИТА", Глотова Марина +380612124570 speczashita@meta.ua