-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дипломи про вищу освіту
Завершена
16 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 162.00 UAH
мін. крок: 1% або 162.00 UAH
Період оскарження:
31.01.2022 09:37 - 04.02.2022 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Скарга
Номер:
5a1fbdd03e5a4e46a3c6529bf1a8440e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-31-000479-c.b2
Назва:
Скарга
Вимога:
С К А Р Г А
Державний університет інтелектуальних технологій і зв'язку (далі за текстом – Замовник) оголосив Спрощену/допорогову закупівлю за предметом закупівлі: Дипломи про вищу освіту (Класифікація за ДК 021:2015: 22450000-9 - Друкована продукція з елементами захисту), ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-31-000479-c.
Суб’єкт оскарження – Дочірнє підприємство «Поліграфічний комбінат» прийняв участь у вищезазначеній закупівлі.
Крім Скаржника участь у даній публічній закупівлі прийняв Фізична особа-підприємець ПОП ІВАН СТЕПАНОВИЧ (ІПН 2246814558), який був визнаний переможцем.
Ретельно розглянувши тендерну пропозицію ФОП ПОП ІВАН СТЕПАНОВИЧ, нами було встановлено, що тендерна пропозиція переможця не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних торгів, а тому відповідно до п.п.1 п.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повинна бути відхилена. Всупереч своїм же вимогам, Замовником було неправомірно прийнято рішення щодо визначення переможця, чим було грубо порушено вимоги Закону та принципи здійснення публічних закупівель. За таких обставин Замовник повинен був перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси учасника:
У Додатку №2 «Перелік документів, які вимагаються від Учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» Замовник встановив чіткі вимоги щодо надання Учасником у складі своєї тендерної пропозиції документів.
Пункт 11 Додатку №2 вимагав надання сертифікату якості на папір або паспорт якості на папір, видані Учаснику виробником або імпортером паперу, які підтверджують відповідність паперу, який буде використовуватися при виробництві запропонованого
учасником Товару.
Всупереч вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у складі тендерної пропозиції ФОП ПОП ІВАН СТЕПАНОВИЧ відсутній сертифікат якості на папір або паспорт якості на папір, виданий Учаснику виробником або імпортером паперу, який підтверджує відповідність паперу, який буде використовуватися при виробництві запропонованого учасником Товару.
Пунктом 12 Додатку був встановлений обов’язок для Учасника надати копію чинного сертифікату відповідності системи управління Учасника стосовно виготовлення захищених документів (документів з елементами захисту) вимогам міжнародного стандарту ISO 9001 (Системи управління якістю) чинної редакції. Сертифікат повинен бути виданий сертифікаційним органом, який акредитовано з відповідною сферою (поліграфічна діяльність/поліграфічні підприємства) в Національному агентстві з акредитації України (НААУ) або іншому органі акредитації, який є членом Європейського співробітництва з акредитації (ЕА) або Міжнародного Акредитаційного Форуму (IAF). Вищезазначений документ також відсутній у складі тендерної пропозиції ФОП ПОП ІВАН СТЕПАНОВИЧ.
Додатково звертаємо увагу, що технічні та якісні вимоги щодо предмета закупівлі, які самостійно встановлює Замовник, є обов’язковими і необхідними для виконання будь-яким Учасником. При цьому вимоги встановлюються для всіх учасників однакові та рівні, а документи та сертифікати можуть бути отримані будь-яким суб’єктом господарювання, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі. Аналогічна думка викладена у рішенні Антимонопольного комітету України №11184-р/пк-пз від 21.05.2021 року (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-26-014987-c). Правомірність встановлення вимог Замовниками щодо сертифікатів ISO у тендерних документаціях містяться у рішеннях Антимонопольного комітету України (наприклад, рішення АМКУ № 9047-р/пк-пз від 03.09.2018 року та № 4925-р/пк-пз від 23.05.2018 року).
Згідно з приписами п.11 ст.26 Закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Тлумачення цієї норми означає, що «документи не передбачені законодавством для учасників» - це документи не притаманні для особи-учасника та стосовно яких у законодавстві не встановлено прямих вимог обов’язкової наявності в учасника. Наприклад, фізична особа-підприємець не може мати витяг з Єдиного державного реєстру підприємств, організацій та установ, а юридична особа не може мати паспорт громадянина України тощо.
Довідку про сертифікацію, надану ФОП ПОП ІВАН СТЕПАНОВИЧ, не можна брати до уваги під час розгляду тендерної пропозиції, оскільки даний документ не підтверджує приписи п.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, у складі тендерної пропозиції відсутні два (!) документи з Переліку Додатку 2, а тому за таких обставин Замовник повинен був відхилити пропозицію ФОП ПОП ІВАН СТЕПАНОВИЧ як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника. Визнання ФОП ПОП ІВАН СТЕПАНОВИЧ переможцем порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення публічних закупівель на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, добросовісну конкуренцію серед учасників та безпосередньо порушують права Дочірнього підприємства «Поліграфічний комбінат «Зоря», гарантованих Законом.
На підставі вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Скасувати протокол №14 від 14.02.2022 року про прийняття рішення Уповноваженою особою щодо визначення переможцем ФОП ПОП ІВАН СТЕПАНОВИЧ, відхиливши його пропозицію.
2. Перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Директор Максим БИХОВЦОВ
15.02.2022
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 15.02.2022 15:44
Дата подачі:
15.02.2022 15:45
Вирішення:
Прийнято рішення задовольнити скаргу ДП Поліграфічний комбінат Зоря та скасувати переможця спрощеної закупівлі UA-2022-01-31-000479-c згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021-2015 -22450000-9 (Друкована продукція з елементами захисту) учасника торгів – ФОП "ПОП ІВАН СТЕПАНОВИЧ" в зв’язку із відсутністю повного пакету документів згідно Додатку 2.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
16.02.2022 12:33
Вимога
Відкликано скаржником
Скарга
Номер:
ffd09368d2784f989f46d17c2d094f96
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-31-000479-c.c1
Назва:
Скарга
Вимога:
Скаржник:
Державний університет інтелектуальних технологій і зв'язку
код ЄДРПОУ 43997335
65023, м. Одеса, вул. Кузнечна, будинок 1
Дочірнє підприємство
«Поліграфічний комбінат «Зоря»
код ЄДРПОУ 32068913
04074, м. Київ, вул. Лугова, буд. 1-А
Відомості про
процедуру закупівлі:
Спрощена/допорогова закупівля
Предмет закупівлі:
Дипломи про вищу освіту
Класифікація за ДК 021:2015: 22450000-9 - Друкована продукція з елементами захисту
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2022-01-31-000479-c
С К А Р Г А
Державний університет інтелектуальних технологій і зв'язку (далі за текстом – Замовник) оголосив Спрощену/допорогову закупівлю за предметом закупівлі: Дипломи про вищу освіту (Класифікація за ДК 021:2015: 22450000-9 - Друкована продукція з елементами захисту), ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-31-000479-c.
Суб’єкт оскарження – Дочірнє підприємство «Поліграфічний комбінат» прийняв участь у вищезазначеній закупівлі.
Крім Скаржника участь у даній публічній закупівлі прийняв Фізична особа-підприємець ПОП ІВАН СТЕПАНОВИЧ (ІПН 2246814558), який був визнаний переможцем.
Ретельно розглянувши тендерну пропозицію ФОП ПОП ІВАН СТЕПАНОВИЧ, нами було встановлено, що тендерна пропозиція переможця не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних торгів, а тому відповідно до п.п.1 п.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повинна бути відхилена. Всупереч своїм же вимогам, Замовником було неправомірно прийнято рішення щодо визначення переможця, чим було грубо порушено вимоги Закону та принципи здійснення публічних закупівель. За таких обставин Замовник повинен був перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси учасника:
У Додатку №2 «Перелік документів, які вимагаються від Учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» Замовник встановив чіткі вимоги щодо надання Учасником у складі своєї тендерної пропозиції документів.
Пункт 11 Додатку №2 вимагав надання сертифікату якості на папір або паспорт якості на папір, видані Учаснику виробником або імпортером паперу, які підтверджують відповідність паперу, який буде використовуватися при виробництві запропонованого
учасником Товару.
Всупереч вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у складі тендерної пропозиції ФОП ПОП ІВАН СТЕПАНОВИЧ відсутній сертифікат якості на папір або паспорт якості на папір, виданий Учаснику виробником або імпортером паперу, який підтверджує відповідність паперу, який буде використовуватися при виробництві запропонованого учасником Товару.
Пунктом 12 Додатку був встановлений обов’язок для Учасника надати копію чинного сертифікату відповідності системи управління Учасника стосовно виготовлення захищених документів (документів з елементами захисту) вимогам міжнародного стандарту ISO 9001 (Системи управління якістю) чинної редакції. Сертифікат повинен бути виданий сертифікаційним органом, який акредитовано з відповідною сферою (поліграфічна діяльність/поліграфічні підприємства) в Національному агентстві з акредитації України (НААУ) або іншому органі акредитації, який є членом Європейського співробітництва з акредитації (ЕА) або Міжнародного Акредитаційного Форуму (IAF). Вищезазначений документ також відсутній у складі тендерної пропозиції ФОП ПОП ІВАН СТЕПАНОВИЧ.
Додатково звертаємо увагу, що технічні та якісні вимоги щодо предмета закупівлі, які самостійно встановлює Замовник, є обов’язковими і необхідними для виконання будь-яким Учасником. При цьому вимоги встановлюються для всіх учасників однакові та рівні, а документи та сертифікати можуть бути отримані будь-яким суб’єктом господарювання, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі. Аналогічна думка викладена у рішенні Антимонопольного комітету України №11184-р/пк-пз від 21.05.2021 року (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-26-014987-c). Правомірність встановлення вимог Замовниками щодо сертифікатів ISO у тендерних документаціях містяться у рішеннях Антимонопольного комітету України (наприклад, рішення АМКУ № 9047-р/пк-пз від 03.09.2018 року та № 4925-р/пк-пз від 23.05.2018 року).
Згідно з приписами п.11 ст.26 Закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Тлумачення цієї норми означає, що «документи не передбачені законодавством для учасників» - це документи не притаманні для особи-учасника та стосовно яких у законодавстві не встановлено прямих вимог обов’язкової наявності в учасника. Наприклад, фізична особа-підприємець не може мати витяг з Єдиного державного реєстру підприємств, організацій та установ, а юридична особа не може мати паспорт громадянина України тощо.
Довідку про сертифікацію, надану ФОП ПОП ІВАН СТЕПАНОВИЧ, не можна брати до уваги під час розгляду тендерної пропозиції, оскільки даний документ не підтверджує приписи п.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, у складі тендерної пропозиції відсутні два (!) документи з Переліку Додатку 2, а тому за таких обставин Замовник повинен був відхилити пропозицію ФОП ПОП ІВАН СТЕПАНОВИЧ як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника. Визнання ФОП ПОП ІВАН СТЕПАНОВИЧ переможцем порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення публічних закупівель на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, добросовісну конкуренцію серед учасників та безпосередньо порушують права Дочірнього підприємства «Поліграфічний комбінат «Зоря», гарантованих Законом.
На підставі вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Скасувати протокол №14 від 14.02.2022 року про прийняття рішення Уповноваженою особою щодо визначення переможцем ФОП ПОП ІВАН СТЕПАНОВИЧ, відхиливши його пропозицію.
2. Перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Директор Максим БИХОВЦОВ
15.02.2022
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.02.2022 15:38
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
16.02.2022 12:33