• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти

Торги не відбулися

950 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.9% або 18 000.00 UAH
Період оскарження: 30.01.2022 19:34 - 11.02.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Приведення умов тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства України

Номер: f2c6e430f12541eaaaebc355af48417d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-30-000179-c.a2
Назва: Приведення умов тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства України
Вимога:
З метою приведення умов тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства України (в тому числі до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного: 1.1. Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»: Також просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору про зміну ціни на предмет закупівлі (товар), згідно п. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: ˗ збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії; ˗ покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; ˗ погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; ˗ зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; ˗ зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Пунктом 29 частини першої статті 1 Закону визначено, що тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Згідно з частиною другою статті 22 Закону тендерна документація повинна містити зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Поряд з цим тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (пункт 30 частини першої статті 1 Закону). У свою чергу, відповідно до пункту 5 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю – договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Згідно з частиною першою статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) та Господарського кодексу України (далі – ГК України) з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. При цьому відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених у цій статті Закону. Таким чином, замовник укладає договір про закупівлю з учасником-переможцем відповідно до тих вимог, які визначені у тендерній документації. Відповідно до частини третьої статті 180 ГК України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Поряд з цим, статтею 638 ЦК України встановлено, що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. У свою чергу, підстави для зміни або розірвання договору зазначені в статті 651 ЦК України. Порядок зміни та розірвання господарських договорів передбачений статтею 188 ГК України. Таким чином, статтею 36 Закону встановлено імперативну норму щодо можливості зміни істотних умов договору про закупівлю виключно у випадках, передбачених цією статтею Закону. Водночас у випадку зміни умов договору про закупівлю, які не є істотними, сторони керуються Цивільним та Господарським кодексами України.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.02.2022 23:07
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги ТД

Номер: 887a782bc859481e849d2fd4fa9ddc00
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-30-000179-c.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги ТД
Вимога:
Згідно Додатку 1 ТД Замовника У разі юридичного місцезнаходження Учасника не на території Чернівецької області, Учасник надає довідку про наявність на території Чернівецької області представництва (управління) із зазначенням фактичної адреси його місцезнаходження, ПІБ представника та контактів. Вимагаючи від учасників наявність офіційного представництва на території Чернівецької області – Замовник обмежує учасників, які здійснюють свою діяльність по всій території України, проте не мають офіційного представництва на території Чернівецької області, що жодним чином не заважає таким учасникам здійснювати відпуск палива для потреб Замовника. Вказана вимога суттєво обмежує та унеможливлює участь значного кола учасників, які, незважаючи на те, що здатні виконати умови ТД по термінам поставки та якості товару та мають великий досвід виконання аналогічних договорів у різних містах України – не зможуть взяти участь у торгах. Також зазначаємо, що наявність офіційного представництва на території Чернівецької області вимагає безпосередньо наявності офісу в цьому місті, що в свою чергу зумовлює для Учасників виникнення додаткових витрат на його утримання, а отже і збільшення ціни на поставку товару, що є нераціональним використанням коштів зі сторони, як Замовника, так і Учасника. Тому вказана вимога суперечить, насамперед, принципу максимальної економії здійснення публічних закупівель (ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»). Тому просимо вилучити вимогу щодо наявності офіційного представництва на території Чернівецької області.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесені зміни до Тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено