• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

електична енергія

м.Вінниця, вул. Келецька, 63

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 1 155 днів назад

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження: 28.01.2022 14:56 - 10.02.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника

Номер: f4d9cad1bbee4179a36b0d125ca7d682
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-28-009642-b.c4
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА «Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель» 28 січня 2022 року Замовником торгів, ДП Вінницьким науково-дослідним та проектним інститутом землеустрою (далі- Замовник), було розпочато конкурентну процедуру закупівлі: відкриті торги , ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-28-009642-b, за предметом: Код ДК 021: 09310000-5 Електрична енергія (далі – Процедура закупівлі/Закупівля), на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон). 11 лютого 2022 року Товариство з обмеженою відповідальністю ЕНЕРА ВІННИЦЯ (далі – Учасник) виявило бажання взяти участь у Закупівлі шляхом подання тендерної пропозиції, оформленої відповідно до вимог тендерної документації та усіх додатків до неї (далі – Тендерна документація). 14 лютого 2022 року відбувся електронний аукціон, після якого електронною системою закупівель було автоматично проведено оцінку тендерних пропозицій учасників на основі критеріїв та методики оцінки, передбачених Замовником у Тендерній документації, та визначено учасників у порядку від найбільш економічно вигідної пропозиції. В результаті своїм протиправним, незаконним рішенням, Замовник здійснив безпідставне відхилення тендерної пропозиції ТОВ ЕНЕРА ВІННИЦЯ, зокрема в рішенні уповноваженої особи від 14.02.2022 року зазначено, що тендерна пропозиція учасника відкритих торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. ТОВ ЕНЕРА ВІННИЦЯ, як учасник закупівлі, вважає таке рішення незаконне, необґрунтоване, безпідставне, дискримінаційне по відношенню до учасників та таке яке підлягає скасуванню повністю. Доводи та обґрунтування наступні. Відповідно до вимоги розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині 1 «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію: «М – маржа (вартість послуг Учасника) запропонована Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції (Р), %». Маржа, що визначається учасником у ціні своєї тендерної пропозиції (в тому числі у ціні за результатами аукціону), не може бути величиною від’ємною та нульовою». Учасник процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» подало вчасно тендерну пропозицію перед аукціоном із сумою – 1 445 032,80 грн. з ПДВ, а під час аукціону зменшив її до – 1 240 430,40 грн. з ПДВ. Враховуючи вимоги розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, що наведені вище, Замовник бере до уваги відсоток МАРЖІ в тому числі у ціні за результатами аукціону. В результаті Замовником було відхилено пропозицію Учасника ТОВ Енера Вінниця» на підставі вимог абз. 3 п. 1 ч. 1 (не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) та абзацу другого п. 2 ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації щодо предмета закупівлі). Такі твердження Замовника є хибні. Разом з тим, не можна погодитись із тим, що величина маржі є величиною від’ємною. Так, первинна пропозиція Учасника становила 1 445 032,80 грн. з ПДВ, остаточна пропозиція переможця становить 1 240 430,40 грн. з ПДВ. Відповідно до статті 26 Закону, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, встановлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у Тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)). Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції, а саме: 1) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 2) найменування та ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; 3) дата та час подання тендерної пропозиції/пропозиції. Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Інформація про ціну, запропоновану учасником після аукціону, з дня проведення аукціону не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, отже її ненадання або невідповідність умовам Тендерної документації не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» має намір зауважити, що аналогічна інформація відображається у рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, у рішенні Колегії № 21230-р/пк-пз від 17.09.2021, рішенні Колегії № 8315-р/пк-пз від 19.04.2021, рішенні Колегії № 8166-р/пк-пз від 16.04.2021, рішенні Колегії № 4110-р/пк-пз від 03.03.2021., рішенні Колегії № 817-р/пк-пз від 14.01.2022 року. Відповідно до рішення Колегії №817-р/пк-пз від 14.01.2022 року зазначено наступне: «Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції. Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Відповідно до статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; - зазначив у ТП недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п'ятнадцятою статті 29 Закону; - не надав забезпечення ТП, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення ТП не відповідає умовам, що визначені замовником у ТД до такого забезпечення ТП; - не виправив виявлені замовником після розкриття ТП невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй ТП, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в Системі повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - не надав обґрунтування аномально низької ціни ТП протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону; - визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД; - викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається ТД; - є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог ТД або укладення договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений в ТД, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; - не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону; - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Враховуючи викладене, документи, надані після кінцевого строку подання Пропозицій, не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих документів чи їх ненадання не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.12.2021, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону, та, як наслідок, неправомірно визначивши переможця Процедури закупівлі, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону». Згідно Тендерної документації, визначено, що Ціною пропозиції є ціна електричної енергії, що включає передачу електричної енергії, маржу Учасника, витрати на сплату податків. Розрахунок ціни повинен здійснюватися наступним чином: Р = ∑ (Ni план * Ц прогн.рдн. * (1+М/100) + Ni план * Тпер.)* 1,2, грн з ПДВ де , Р – ціна тендерної пропозиції у гривні (UAH), із зазначенням двох цифр після коми. Ni план – плановий обсяг закупівлі електричної енергії для відповідного об’єкта Замовника, ,,,,,,, кВт*год. Ц прогн.рдн. – прогнозована ціна РДН, яка для даної закупівлі становить – 3,668339 грн. за 1 кВт*год без ПДВ, (визначена як середньозважена ціна на РДН за місяць – 10 січня 2022 року – 3,18986 грн за 1 кВт*год без ПДВ за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua з врахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання (Замовник встановлює величину цього індикатора однакову для всіх Учасників в розмірі 15%). Т пер. - тариф на послуги з передачі електричної енергії затверджений регулятором для оператора системи передачі у встановленому порядку відповідно до постанови НКРЕКП від 01.12.2021 № 2454 – 0,34564 грн за 1 кВт*год без ПДВ. 1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ - 20 %); М – маржа (вартість послуг Учасника) запропонована Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції (Р), %. Маржа, що визначається учасником у ціні своєї тендерної пропозиції (в тому числі у ціні за результатами аукціону), не може бути величиною від’ємною та нульовою. Якщо вирахувати маржу за формулою, наведеною в частині 1 «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію», то отримаємо наступний результат: 1. 300 000*3,668339(1+М/100) + 300 000*0,34564= 1 445 032,80/1,2 2. (300000*3,668339)*(1+М/100)= (1 445 032,80/1,2) –(300000*0,34564) 3. 1+М/100= ((1 445 032,80/1,2) –(300000*0,34564))/ (300000*3,668339) 4. М/100=(((1 445 032,80/1,2) –(300000*0,34564))/ (300000*3,668339))-1 5. М= ( (((1 445 032,80/1,2) –(300000*0,34564))/ (300000*3,668339))-1)*100 6. М= (((1 204 194,00-(300000*0,34564))/ (300000*3,668339))-1)*100 7. М= (( 1 204 194,00 – 103 692,00) / (300000*3,668339))-1)*100 8. М = (( 1 204 194,00 – 103 692,00) / 1 100 501,70) – 1) *100 9. М = ((1 100 502,00 / 1 100 501,70) – 1)*100 10. М = (1,0000002726 – 1) * 100 11. М = 0,0000002726*100 М = 0,00002726 Як вбачається з проведеного розрахунку, коефіцієнт прибутковості (маржа), запропонована ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» на початку аукціону, не є від’ємною величиною. Тому вимоги тендерної документації замовника повністю були дотримані, а сама тендерна пропозиція ТОВ ЕНЕРА ВІННИЦЯ була неправомірно, незаконно відхилена Замовником. Згідно з частиною першою статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. До початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. У разі якщо Учасники подали пропозиції з однаковим значенням ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати Учасник, який подав свою пропозицію пізніше, ніж інші Учасники з аналогічним значенням ціни пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника Ціна, запропонована учасником в пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ), обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом. Учасник не включає до розрахунку ціни пропозиції та самостійно несе всі витрати, понесені ним у процесі проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю, витрати, пов’язані із оформленням забезпечення тендерної пропозиції чи забезпечення виконання договору, у тому числі і ті, що пов’язані із його нотаріальним посвідченням. Отже, приймаючи до уваги, що вищевикладені порушення встановленого порядку проведення Процедури закупівлі та оцінки тендерної пропозиції Учасника, в тому числі її неправомірне та необґрунтоване відхилення, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, впливають на об’єктивність визначення Переможця процедури закупівлі, призводять до порушення прав та охорони законом інтересів Учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА ВІННИЦЯ». На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 3, 5, 17, 18, 29, 31 Закону України ПРОСИМО: 1. Прийняти зазначену скаргу до розгляду; 2. Призупинити процедуру закупівлі UA-2022-01-28-009642-b на строк, до винесення рішення по скарзі; 3. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення уповноваженої особи від 14.02.2022, щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ»; 4. Зобов’язати Державне підприємство «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» повторно провести оцінку конкурсних торгів у встановленому Законом порядку.
Дата розгляду скарги: 12.05.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.05.2022 17:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.05.2022 11:42
Дата виконання рішення Замовником: 06.06.2022 14:42
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Постійно діючої адиміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 12.05 2022 року № 4568-р/пк-пз виконано: - відмінено рішення про визнання переможцем торгів по закупівлі UA-2022-01-28-009642-b ТОВ "Пром електро Сервіс", що було опубліковано 15.02.2022 року; - відмінено рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Енера Вінниця" від 14.02.2022 року по закупівлі UA-2022-01-28-009642-b.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ", Обертюх Тетяна Степанівна 380952869110 INFO@VIN.ENERA.UA http://vin.enera.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо неправомірної дискваліфікації Учасника

Номер: 0a83f082e6944798b0438c60e9712a96
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-28-009642-b.b3
Назва: Вимога щодо неправомірної дискваліфікації Учасника
Вимога:
28 січня 2022 року Замовником торгів, ДП Вінницьким науково-дослідним та проектним інститутом землеустрою (далі- Замовник), було розпочаток конкурентну процедуру закупівлі: відкриті торги , ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-28-009642-b, за предметом: Код ДК021: 09310000-5 Електрична енергія (далі – Процедура закупівлі/Закупівля), на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон). 11 лютого 2022 року ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» (далі – Учасник) виявило бажання взяти участь у Закупівлі шляхом подання тендерної пропозиції, оформленої відповідно до вимог тендерної документації та усіх додатків до неї (далі – Тендерна документація) 14 лютого 2022 року відбувся електронний аукціон, після якого електронною системою закупівель було автоматично проведено оцінку тендерних пропозицій учасників на основі критеріїв та методики оцінки, передбачених Замовником у Тендерній документації, та визначено учасників у порядку від найбільш економічно вигідної пропозиції, а саме: Учасник Первинна пропозиція, гривень, з ПДВ Остаточна пропозиція, гривень, з ПДВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" (Учасник) 1 445 032,80 1 240 430,40 Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ" 1 458 238,46 1 450 738,00 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" 1 458 000 1 450 500,00 ТОВ "ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС" 1 445 032,45 1 445 032,45 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОГАЗ ЛТД" 1 445 032,44 1 445 032,44 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО" 1 445 032,44 1 437 000,00 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД" 1 275 000,00 1 275 000,00 Після оголошення результатів, Замовник перейшов до розгляду тендерної пропозиції Учасника. Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Учасника 15 лютого 2022 року Замовником було опубліковано Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.02.2022, у якому зазначено рішення відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів UA-2022-01-28-009642-b – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» відповідно до вимог абз. 2 та 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. У Протоколі Замовник, зокрема, вказав: Тендерна пропозиція учасника відкритих торгів ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до вимоги розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині 1 «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію: «М – маржа (вартість послуг Учасника) запропонована Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції (Р), %. Маржа, що визначається учасником у ціні своєї тендерної пропозиції (в тому числі у ціні за результатами аукціону), не може бути величиною від’ємною та нульовою.» Учасник процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» подав тендерну пропозицію перед аукціоном із сумою – 1445032,80 грн. з ПДВ, під час аукціону зменшив її до – 1240430,40 Враховуючи вимоги розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, що наведені вище, Замовник бере до уваги відсоток МАРЖІ в тому числі у ціні за результатами аукціону, Відповідно до розрахунку наведеному нижче, маржа Учасника є від'ємною (протокол Замовника з повним розрахунком надається додатково): М = -15,49308828873230000000000% . Ухвалено: Відхилити пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» на підставі вимог абз. 3 п. 1 ч. 1 ( не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) та абзацу другого п. 2 ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами ( тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації щодо предмета закупівлі). Однак із викладеною у Протоколі позицією Замовника не можна погодитись, виходячи з наступного. Не можна погодитись із тим, що величина маржі є величиною від’ємною. Так, первинна пропозиція Учасника становила 1 445 032,80 грн., остаточна пропозиція переможця становить 1 240 430,40 грн. Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у Тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію [у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)]. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції, а саме: 1) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 2) найменування та ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; 3) дата та час подання тендерної пропозиції/пропозиції. Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Інформація про ціну, запропоновану учасником після аукціону, з дня проведення аукціону не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, отже її ненадання або невідповідність умовам Тендерної документації не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. Аналогічний підхід наводиться у рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, у рішенні Колегії № 21230-р/пк-пз від 17.09.2021, рішенні Колегії № 8315-р/пк-пз від 19.04.2021, рішенні Колегії № 8166-р/пк-пз від 16.04.2021, рішенні Колегії № 4110-р/пк-пз від 03.03.2021., рішенні Колегії № 817-р/пк-пз від 14.01.2022 року. Відповідно до рішення Колегії №817-р/пк-пз від 14.01.2022 року зазначено наступне: «Щодо остаточної Пропозиції. Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції. Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Відповідно до статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; - зазначив у ТП недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п'ятнадцятою статті 29 Закону; - не надав забезпечення ТП, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення ТП не відповідає умовам, що визначені замовником у ТД до такого забезпечення ТП; - не виправив виявлені замовником після розкриття ТП невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй ТП, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в Системі повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - не надав обґрунтування аномально низької ціни ТП протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону; - визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі ТД; - викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається ТД; - є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог ТД або укладення договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений в ТД, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; - не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону; - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Враховуючи викладене, документи, надані після кінцевого строку подання Пропозицій, не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих документів чи їх ненадання не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. Враховуючи викладене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.12.2021 №188. Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.12.2021 №188, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону, та, як наслідок, неправомірно визначивши переможця Процедури закупівлі, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону.» Якщо вирахувати маржу за формулою, наведеною в частині 1 «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію, то отримаємо наступний результат: 1. 300 000*3,668339(1+М/100) + 300 000*0,34564= 1 445 032,80/1,2 2. (300000*3,668339)*(1+М/100)= (1 445 032,80/1,2) –(300000*0,34564) 3. 1+М/100= ((1 445 032,80/1,2) –(300000*0,34564))/ (300000*3,668339) 4. М/100=(((1 445 032,80/1,2) –(300000*0,34564))/ (300000*3,668339))-1 5. М= ( (((1 445 032,80/1,2) –(300000*0,34564))/ (300000*3,668339))-1)*100 6. М= (((1 204 194,00-(300000*0,34564))/ (300000*3,668339))-1)*100 7. М= (( 1 204 194,00 – 103 692,00) / (300000*3,668339))-1)*100 8. М = (( 1 204 194,00 – 103 692,00) / 1 100 501,70) – 1) *100 9. М = ((1 100 502,00 / 1 100 501,70) – 1)*100 10. М = (1,0000002726 – 1) * 100 11. М = 0,0000002726*100 М = 0,00002726 Отже, маржа не є від’ємною величиною, а є плюсовою. Тому вимоги Тендерної документації були дотримані, а сама тендерна пропозиція Учасника була неправомірно відхилена Замовником. Виходячи з вищенаведеного, тендерна пропозиція Учасника була неправомірно відхилена Замовником з вищевказаної підстави. Отже, приймаючи до уваги, що вищевикладені порушення встановленого порядку проведення Процедури закупівлі та оцінки тендерної пропозиції Учасника, в тому числі її неправомірне та необґрунтоване відхилення, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, впливають на об’єктивність визначення переможця Процедури закупівлі, призводять до порушення прав та охоронюваних законом інтересів Учасника – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ", – керуючись статтями 40 та 55 Конституції України, статтями 5, 17, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо: 1. Прийняти цю Вимогу до розгляду 2. Відмінити рішення стосовно дискваліфікації ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» та визнати переможцем даних торгів. В іншому випадку дана вимога буде скорегована в скаргу до АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Ваша вимога щодо відміни рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» у торгах UA02022-01-28-009642-b не може бути задоволена Замовником, оскільки є необґрунтованою т а безпідставною. Наданий Вами розрахунок маржі (що не є від’ємним) не може братись до уваги як доказ невід’ємного значення маржі, оскільки розрахунок вами здійснено з помилками. Так, маржа має розраховуватися від значення цінової пропозиції за результатом аукціону. Ваша цінова пропозиція становить 1240430,40 грн. Але в формулі по визначенню маржі ви помилково та безпідставно використовуєте цінову пропозицію зі значенням 1445032,80 грн.. Підміна значення цінової пропозиції з 1240430,40 грн. на 1445032,80 грн. спричинила помилкове визначення Вами маржі. Правильний розрахунок маржі свідчить, що маржа вашої цінової пропозиції за результатами аукціону від’ємна. 1 240 430,40 = (300 000 * 3,668339 *(1+М/100) + 300 000 * 0,34564 ) * 1,2 1 240 430,40 = 1100501,70 *(1+М/100) + 103692,00 * 1,2 1100501,70 * (1+М/100) + 103692,00 = 1033692,00 1100501,70 * (1+М/100) = 1033692,00 - 103692,00 1100501,70 * (1+М/100) = 930000,00 (1+М/100) = 930000,00 / 1100501,70 (1+М/100) = 0,85 М/100 = 0,85 - 1,00 М/100 = - 0,15 М = - 0,15 * 100,00 М = - 15,493088288732300000000000 %
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: b5a988f62b104ea391bff25fc5707e8b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-28-009642-b.c2
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовник! Вами було оприлюднено Рішення уповноваженої особи Державного підприємства «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» про визнання переможцем процедури закупівлі UA-2022-01-28-009642-b Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС» (ЄДРПОУ 41987461). Проте хочемо зазначити, що при прийнятті рішення про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС» порушено вимоги тендерної документації, а саме: 1. Відповідно до п.13 Розділу 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа про те, що закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з іноземної держави, та у осіб, до яких застосовані санкції згідно із законодавством, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України; Відповідний гарантійний лист в складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС» відсутній. 2. Відповідно до Розділу 6 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник у складі пропозиції зобов’язаний надати сертифікат якості (відповідності) на електричну енергію, а у випадку, якщо електрична енергія не підлягає обов’язковій сертифікації, надати у складі пропозиції чинний документ про таке, виданий такому учаснику від державного підприємства, що належить до сфери управління Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Відповідний документ, що електрична енергія не підлягає обов’язковій сертифікації, в складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС» відсутній. 3. Відповідно до Розділу 1 «Оцінка тендерної пропозиції» Учасник повинен гарантувати письмово у складі тендерної пропозиції, відповідним окремим документом, про не вчинення свідомих дій стосовно спотворення конкуренції в торгах шляхом заниження вартості предмету закупівлі. Відповідний документ в складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС» відсутній Взявши до уваги дані зауваження, просимо переглянути рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС» переможцем та відхилити його пропозицію як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу Ваша вимога щодо перегляду рішення про визначення ТОВ «ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС» переможцем відхиляється , оскільки є необґрунтованою. Учасник ТОВ «ПРОМ ЕЛЕКТРО СЕРВІС» в складі тендерної пропозиції надав: 1)гарантійний лист про те, що закупівля не буде здійснюватися у юридичних осіб – резидентів… (дивитися файл «Господарські санкції» УВАГА! 2-3 аркуш) 2) сертифікат якості, яким є сертифікат якості ISO 9001 2018/ (дивитися файл «Сертифікат якості ISO 9001 2018»; 3) Гарантійний лист щодо не спотворення конкуренції (дивитися файл»Про цінову пропозицію» УВАГА: 2-й аркуш).
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

щодо проеєкту Договору

Номер: c05665179ce04617bd4df8aad2e4bf0b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-28-009642-b.b1
Назва: щодо проеєкту Договору
Вимога:
п.4.12. Правил роздрібного ринку електричної енергії встановлено, що розрахунки між споживачем та електропостачальником (іншими учасниками роздрібного ринку, якщо вони беруть участь у розрахунках) здійснюються згідно з даними, отриманими від адміністратора комерційного обліку в порядку, передбаченому Кодексом комерційного обліку, про обсяги поставленої, розподіленої (переданої) та купленої електричної енергії. Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну. Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується: протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем; протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунка побутовим споживачем; в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду. При цьому в проекті договору термін для проведення розрахунків є невизначеним. Необхідно викласти п.5.6. проекту договору з урахуванням вищевказаного положення Правил роздрібного ринку електричної енергії
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Умови публічної закупівлі, в тому числі і редакцію проекту договору відповідно до наявних потреб та вимог складає Замовник.Тому враховувати чи не враховувати Вашу пропозицію також вирішує Замовник. Подана редакція проекту договору відповідає вимогам Замовника до процедури проведення закупівлі. Скарга не задовільняється.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 01.02.2022 09:19
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Неправомірні дії Замовника щодо відміни закупівлі

Номер: 116c53df163347b985ed66432fb39edd
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-28-009642-b.b5
Назва: Неправомірні дії Замовника щодо відміни закупівлі
Скарга:
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА «Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель» Замовником торгів, Державним підприємством Вінницьким науково-дослідним та проектним інститутом землеустрою (далі- Замовник) було розпочато конкурентну процедуру закупівлі: відкриті торги , ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-28-009642-b, за предметом: Код ДК 021: 09310000-5 Електрична енергія (далі – Процедура закупівлі/Закупівля), на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон). 14 лютого 2022 року відбувся електронний аукціон, після якого електронною системою закупівель було автоматично проведено оцінку тендерних пропозицій учасників на основі критеріїв та методики оцінки, передбачених Замовником у Тендерній документації, та визначено учасників у порядку від найбільш економічно вигідної пропозиції. В результаті своїм протиправним, незаконним рішенням, Замовник здійснив безпідставне відхилення тендерної пропозиції ТОВ ЕНЕРА ВІННИЦЯ, зокрема в рішенні уповноваженої особи від 14.02.2022 року зазначено, що тендерна пропозиція учасника відкритих торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. ТОВ ЕНЕРА ВІННИЦЯ, як учасник закупівлі, не погодився з таким рішенням Замовника та подав скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету. Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету № 4568-р/пк-пз від 12.05.2022 скарга була задоволена на користь Скаржника. Відповідно до п. 22 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.». В свою чергу Замовником було виконано повністю рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету № 4568-р/пк-пз від 12.05.2022 лише 06.06.2022 року й оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 06.06.2022 о 14:33, а отже період розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» був розпочатий з цього моменту. Пізніше, о 15:37 06.06.2022р. Замовником, ДП «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» було оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою, за яким було вирішено відмінити Закупівлю на підставі пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі». Скаржник вважає, що зазначений протокол від 15:37 06.06.2022 року Замовником прийнято з порушення норм діючого законодавства України, а тому скаржник ТОВ ЕНЕРА ВІННИЦЯ просить зобов’язати Державне підприємство «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15:37 06.06.2022 року , як такий який прийнято з грубим порушенням норм законодавства України. Доводи та обґрунтування наступні. Пунктом 1 мотивувальної частини рішення, зазначено Замовником, що у зв’язку з поданням та розглядом скарги ТОВ ЕНЕРА ВІНИЦЯ на рішення Замовника про відхилення його пропозиції до АМКУ під час проведення Закупівлі встановлено порушення строків розгляду тендерних пропозицій учасників, передбачених ч.10 ст. 29 Закону. Разом з тим, відповідно до вищезазначеної частини Закону, зазначено: Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Також по тексту рішення, Замовник посилається на перебіг зазначених строків. Посилання Замовника на п.2. частини 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» це вверх цинізму, адже зазначена норма Закону чітко передбачає, саме відміну тендера у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Звертаємо увагу колегії АМКУ про той факт, що попереднє рішення АМКУ №4568-р/пк-пз від 12.05.2022 року Замовником повністю було виконано лише о 14:33 06.06.2022року, а отже і будь яких передумов щодо посилання Замовником на зазначену норму у своєму протоколі – пряме порушення законодавства та нехтування ним, і вбачається виключно те, що державне підприємство шукаючи формальні причини не бажає укладати договір про постачання електричної енергії з найбільш вигідною пропозицією. Скаржник звертає увагу, що відповідно до п.17 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі передбачено, що після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює рішення замовника про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це орган оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель. Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частинами десятою та дванадцятою статті 29, частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього Закону. Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Додатково зазначаємо, що відповідно до п. 22 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.» А тому не зрозуміло стає той факт, яким чином Замовник прямо посилається на строки, які фактично діяли, а тому як наслідок відміна публічної закупівлі є неправомірна і обмежує право учасника на укладення відповідного договору та здійснення зі сторони Замовника дискредитаційних умов по відношенню до учасника з найбільш економічно вигідною ціною. В такому разі дії Замовника в частині відміни процедури Закупівлі – є абсолютно незаконними. Порушення строків на оцінку тендерних пропозицій зі сторони Замовника, на думку Скаржника, не є підставою, що визначена Законом в пп.2. п.1 ст.32 Закону для відміни процедури закупівлі. Діючи таким чином, Замовником було порушено наші права, як учасника, що реально претендує на укладання договору про закупівлю, а також порушено принципи, що визначені в статті 5 Закону, зокрема: - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Такі дії Замовника порушують наші законні права та інтереси, та позбавляють можливості заключити договір та здійснити постачання електричної енергії. Враховуючи вищевикладене Замовник не мав права відміняти закупівлю із зазначенням такої підстави, тому його дії є такими що порушують чинне законодавство, є неправомірними та порушують наші законні права та інтереси. На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 3, 5, 17, 18, 29, 31 Закону України ПРОСИМО: 1. Прийняти зазначену скаргу до розгляду; 2. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі за номером UA-2022-01-28-009642-b в частині відміни процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника Державне підприємство «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» скасувати своє рішення про відміну закупівлі за номером UA-2022-01-28-009642-b. 4. Зобов'язати Замовника Державне підприємство «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» розглянути тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ». 5. Зобов’язати Замовника Державне підприємство «Вінницький науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» завершити процедуру закупівлі відповідно до чинного законодавства. Додатки: 1. Протоколи щодо прийняття рішень уповноваженої особи від 14:33 06.06.2022 року на 02 арк. 2. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 15:37 06.06.2022 року на 01 арк. 3. Копія рішення АМКУ № 4868-р/пк-пз від 12.05.2022 року на 04 арк.
Дата розгляду скарги: 23.06.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.06.2022 13:23
Дата прийняття рішення по скарзі: 24.06.2022 12:10
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ", Обертюх Тетяна Степанівна 380952869110 INFO@VIN.ENERA.UA http://vin.enera.ua