• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)

Перелік , кількість, технічні вимоги до Товару зазначені в Додатку 1 до оголошення

Завершена

55 210.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 280.00 UAH
Період оскарження: 28.01.2022 14:49 - 03.02.2022 00:00
Вимога
Вирішена

внесення змін

Номер: 82d71b8662094e06897142efd9986ebd
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-28-009405-b.b2
Назва: внесення змін
Вимога:
Аналоги або еквіваленти не пропонувати. Шановний Замовнику, при проведенні закупівлі за державні кошти необхідно дотримуватись Законів цієї держави, а саме Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. У відповідності до абзацу 2 пункту 4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Закон дійсно вказує на можливість замовника самостійно обрати засоби , тобто зазначити не конкретно один засіб, а декілька, через « або», не створюючи обмеження одним засобом чи виробником. Не розгляд еквівалентів, а тим більше заборона є порушенням Закону. Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Згідно оголошення та Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі викладені Вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі: Предмет закупівлі: 24450000-3 Агрохімічна продукції із переліком заявлених засобів та їх характеристиками, при цьому зазначені конкретні назви засобів без додавання виразу «або еквівалент». Крім того в кожній позиції зазначений конкретний склад засобів з обмеженням діючих речовин та їх кількості, що вказує на дискримінаційні вимоги до складу.Такі вимоги можна трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, а також з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель в цій закупівлі вимагаємо внести відповідні зміни в МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ , яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів, отже видалити дискримінаційні вимоги до складу засобів, які обмежують кількість діючих речовин та заборону інших діючих, що не входять до складу заявлених засобів та додати вираз «або еквівалент». Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до розпорядників коштів, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються в пропозиціях учасників. Тим самим дана норма не зобов’язує замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це. Аналогічний висновок простежується і в Таблиці 2 до листа Мінекономіки від 05.05.2020 р. № 3304-04/28729-06 в описі етапу «Оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі». Замовник повідомляє, що під час підготовки оголошення про проведення спрощеної закупівлі керувався виключно нормами чинного законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі принципами закріпленими у статті 5 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

дискримінаційні вимоги, внесення змін

Номер: de88d5b2a20c453e9f00d06532e87886
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-28-009405-b.b1
Назва: дискримінаційні вимоги, внесення змін
Вимога:
Такі вимоги можна трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, а також з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель в цій закупівлі вимагаємо внести відповідні зміни в МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ , яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів, отже видалити дискримінаційні вимоги до складу засобів, які обмежують кількість діючих речовин та заборону інших діючих, що не входять до складу заявлених засобів та додати вираз «або еквівалент». Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до розпорядників коштів, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: помилково
Дата скасування: 31.01.2022 11:39