-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Науково-технічні послуги в галузі інженерії (виготовлення картографічної основи в М 1:10000 та М 1:2000 Авангардівської селищної територіальної громади)
Торги відмінено
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:
28.01.2022 14:10 - 09.02.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2022-01-28-008186-b, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
Номер:
82c5119ded514601a4aa821599ca5c73
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-28-008186-b.b1
Назва:
Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2022-01-28-008186-b, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником
дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
Скарга:
28.01.2022 року АВАНГАРДІВСЬКОЮ СЕЛИЩНОЮ РАДОЮ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) за ідентифікатором закупівлі UA-2022-01-28-008186-b предмет: за ДК 021:2015 код 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (виготовлення картографічної основи в М 1:10000 та М 1:2000 Авангардівської селищної територіальної громади) (далі – Предмет закупівлі), код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (далі – Закупівля).
Оприлюднена Замовником тендерна документація за закупівлею UA-2022-01-28-008186-b, затверджена Рішенням уповноваженої особи (Протокол №9 від 28.01.2022 року), до неї було внесено зміни, затверджені Рішенням уповноваженої особи (Протокол №9/2 від 02.02.2022 року), та оприлюднені 04.02.2022 року в електронній системі закупівель (далі – Тендерна документація), і положення якої оскаржуються цією Скаргою.
Тендерна документація містить вимоги, які суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; такі вимоги Замовника є дискримінаційними, і, відповідно, обмежують право участі у Закупівлі суб’єктів господарювання, що можуть успішно надавати послуги по вищевказаному Предмету закупівлі, чим, в тому числі, порушують законні права та інтереси Скаржника, зокрема:
- на участь у Закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками;
- на перемогу в аукціоні у Закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками;
- на отримання замовлення від Замовника;
- на отримання прибутку від проведення власної господарської діяльності.
Підставою подання Скаржником скарги є: порушення Замовником процедури Закупівлі у відповідності до норм чинного законодавства, неправомірні дії Замовника стосовно встановлення ним дискримінаційних та таких, що суперечать законодавству вимог до потенційних Учасників, порушення прав та законних інтересів Скаржника.
Опис порушень наведено у скарзі.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти до розгляду Скаргу, що стосується тендерної документації по предмету закупівлі: за ДК 021:2015 код 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (виготовлення картографічної основи в М 1:10000 та М 1:2000 Авангардівської селищної територіальної громади) ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-28-008186-b, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних Учасників.
2. Зобов’язати Замовника – АВАНГАРДІВСЬКУ СЕЛИЩНУ РАДУ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ усунути порушення тендерної документації по предмету закупівлі: за ДК 021:2015 код 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (виготовлення картографічної основи в М 1:10000 та М 1:2000 Авангардівської селищної територіальної громади), відповідно до викладеного у мотивувальній частині скарги.
Додатки:
Додаток 1 - Тендерна документація процедури закупівлі «відкриті торги» по предмету закупівлі: за ДК 021:2015 код 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (виготовлення картографічної основи в М 1:10000 та М 1:2000 Авангардівської селищної територіальної громади), затверджена 02.02.2022 року;
Додаток 2 - Договір купівлі-продажу товарів №01/03-18 від 01.03.2018 року (БПЛА);
Додаток 3 - Договір оренди №04-12-2020/1 від 04.12.2020 року (БПЛА);
Додаток 4 - Довідка №233/09-21 від 20.09.2021 року (виробника БПЛА);
Додаток 5 - Договір №32 про закупівлю послуг від 02.06.2021 року;
Додаток 6 - Договір №25/05-1 від 25.05.2020 року;
Додаток 7 - Договір №483 про закупівлю послуг за кошти місцевого бюджету від 11.09.2020 року;
Додаток 8 - Інформаційний лист / лист-відгук Виконавчого комітету Дружківської міської ради №7898/0.111/0-21 від 12.10.2021 року;
Додаток 9 - Інформаційний лист / лист-відгук Відділу комунальних ресурсів та самоврядного контролю Краматорської міської ради №2-18/9503 від 25.03.2021 року;
Додаток 10 - Лист-відгук Шахівської сільської ради Добропільського району Донецької області №02-33/53 від 11.01.2021 року;
Додаток 11 - Документи, що підтверджують наявність працівників.
Додаток 12 - Договір купівлі-продажу товарів №02/03-18 від 02.03.2018 року (БПЛА);
Додаток 13 – Документи, що підтверджують наявність інженера-фотограмметриста.
Пов'язані документи:
Учасник
- ДОДАТОК 3. Договір оренди (БПЛА).pdf 08.02.2022 17:00
- ДОДАТОК 6. Договір N25-05-1.pdf 08.02.2022 17:00
- ДОДАТОК 8. Лист-відгук ВК Дружківської міської ради.pdf 08.02.2022 17:00
- ДОДАТОК 2. Договір купівлі-продажу (БПЛА).pdf 08.02.2022 17:00
- ДОДАТОК 13 - Документи інженера-фотограметриста.pdf 08.02.2022 17:00
- ДОДАТОК 5. Договір про закупівлю послуг N32.pdf 08.02.2022 17:00
- ДОДАТОК 4. Довідка виробника БПЛА.pdf 08.02.2022 17:00
- ДОДАТОК 12 Договір БПЛА від 02.03.2018 р. та повірка.pdf 08.02.2022 17:00
- ДОДАТОК 11. Документи, що підтверджують наявність працівників.pdf 08.02.2022 17:00
- ДОДАТОК 10. Лист-відгук Шахівської сільської ради.pdf 08.02.2022 17:00
- Скарга ПДФ.pdf 08.02.2022 17:00
- ДОДАТОК 9. Лист-відгук ВКРтаСК Краматорської міської радиd.pdf 08.02.2022 17:00
- ДОДАТОК 7. Договір про закупівлю послуг N483.pdf 08.02.2022 17:00
- ДОДАТОК 1. Тендерна документація.7z 08.02.2022 17:00
- Скарга до АМКУ.docx 08.02.2022 17:00
- Скарга до АМКУ КЕП.pdf (1).p7s 08.02.2022 17:13
- рішення від 10.02.2022 № 2743.pdf 11.02.2022 09:18
- інформація про перенесення від 22.02.2022 № 514.pdf 23.02.2022 10:40
- інформація про перенесення від 13.04.2022 № 724.pdf 13.04.2022 14:11
- інформація про резолютивну частину рішення від 21.04.2022 № 4008.pdf 22.04.2022 11:37
- рішення від 21.04.2022 № 4008.pdf 22.04.2022 14:15
- Пояснення до скарги.pdf 16.02.2022 12:18
- Пояснення до скарги.docx 16.02.2022 12:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.02.2022 17:14
Дата розгляду скарги:
22.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.02.2022 09:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.04.2022 14:17
Дата виконання рішення Замовником:
25.04.2022 16:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення будуть внесені відповідні зміни