-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Багатофункціональний пристрій ( ДК 021:2015 30232000-4)
Торги не відбулися
86 590.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 432.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 432.95 UAH
Період оскарження:
28.01.2022 14:08 - 03.02.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога, щодо не правомірного відхилення
Номер:
28193b3333ac40178e1f51964a42fd48
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-28-003756-c.b7
Назва:
Вимога, щодо не правомірного відхилення
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо Вас переглянути ще раз нашу пропозицію. В файлі "Документи досвіду виконання аналогічного догову(Додаток 2) нами було надано позитивний листі-відгук, а також копія аналогічного договору виконаного в повному обсязі з всіма підтверджуючими документами, в якому МІСТИТЬСЯ ІНФОРМАЦІЯ щодо КІЛЬКОСТІ поставленого товару(на сторінках 6,7,8 - відповідно до Змісту пропозиції). Вважаємо ненадання такої інформації в листі-відгуку ФОРМАЛЬНОЮ ПОМИЛКОЮ так як дана інформація, а саме КІЛЬКІСТЬ товару, є підтвердженою в наданому файлі. Наша ціна є найбільше економічно вигідною, для Вас як Замовника, по відношенню до цін інших учасників та являється економією коштів для КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПІСОЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ №2 ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ" ( КНП "ЦПМД №2 ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ" ). Враховуючи вище зазначене ВИМАГАЄМО скасувати ПРОТОКОЛ № 11/02/22-01 від 11 лютого 2022 року та визнати ТОВ "ДАТА АМ" переможцем закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.02.2022 17:48
Вирішення:
Шановний Учасник, замовником розглянуто Вашу вимогу та вважаємо за необхідне повідомити наступне, пункт 1.2. додатку 2 до додатку до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено вимоги, які є обов’язковими для виконання усіма Учасниками. Зазначена помилка не може вважатися формальною. Відповідно до практики проведення моніторингу Державної аудиторської служби України зазначена помилка є суттєвою
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Невірно обраний ДК 021:2015
Номер:
7467067c30244a50a84adfad212a52a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-28-003756-c.b6
Назва:
Невірно обраний ДК 021:2015
Вимога:
Шановний замовник, вимагаємо привести Державний класифікатор вашої закупівлі у відповідність до норм чинного законодавства та непорушення Закону у проведені державної закупівлі; ДК 021:2015 у разі закупівлі Товарів обирається по четвертому знаку, вами обрано класифікатор з порушенням - за п'ятим знаком. Ознайомитись щодо вибору ДК можна за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/noviy-poryadok-viznachennya-predmeta-zakupivli-zgidno-z-nakazom-708.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.02.2022 13:01
Вирішення:
Шановний Учасник, у відповідь на вашу вимогу UA-2022-01-28-003756-c.b6 повідомляємо
що Державний класифікатор закупівлі відповідає нормам чинного законодавства та не порушує Закону. Перш ніж роздавати поради, потрібно вивчити не тільки Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, а ще і Наказ Мінекономрозвитку № 1082 від 11.06.2020 року "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі". Наразі при оголошенні закупівлі чи публікації переговорної процедури закупівлі, окрім узагальненого коду по 4 цифрі ДК 021:2015 в системі має також зазначатись назви товару кожної номенклатурної позиції та коду товару за ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо персональних даних
Номер:
af3c3399dee047c9bafe384f001a18ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-28-003756-c.b5
Назва:
Щодо персональних даних
Вимога:
Шановний замовнику, надайте, будь ласка, аргументовану відповідь із законодавчим підтвердженням, чому у Листі згоді на обробку персональних даних вами вимагається від учасників надання ними паспортних даних. Поясніть, будь ласка, доцільність цієї вимоги. Щодо копії паспорту засновника (засновників), керівника та/або службової (посадової) особи Учасника, яку призначено Учасником відповідальною за проведення торгів (для Учасника-юридичної особи), просимо також надати пояснення і законодавче підтвердження з якою метою вимагається паспорт. Якщо для ідентифікування службової особи, то повноваження директора (в тому числі з приводу укладення договору) зазвичай прописані в Статуті підприємства, в Наказі про призначення директора або ж протоколі загальних зборів учасників, на яких було призначено директора. Також ПІБ директора зазначені в ЄДР і цю інформацію можна безкоштовно переглянути у відкритому реєстрі Міністерства юстиції. Незрозуміло навіщо вимагати у учасника-юридичної особи копію паспорту. Вимагаємо виключити вимоги щодо надання копії паспорту та паспортних даних у листі-згоді на обробку персональних даних. Вважаємо, що надання персональних даних може провокувати небажання учасників брати участь в тендерах замовника. Дякуємо та сподіваємось на ваше прозоре та справедливе рішення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.02.2022 12:11
Вирішення:
Шановний Учасник, у відповідь на вашу вимогу UA-2022-01-28-003756-c.b5 повідомляємо, що закупівля проводиться у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Частиною 3 статті 14 також встановлено імперативну норму відповідно до якої оголошення про проведення спрощеної закупівлі може містити іншу інформацію. У відповідності до вимог Закону України «Про інформацію» інформація - будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді. Доцільність встановлених замовником вимог має відповідати не тільки можливостям одного або декілька потенційних учасників, а відповідно до принципів
здійснення закупівель відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Всі встановлені замовником вимоги не виходять за правові рамки законодавства України, та строки, якими триває закупівля дають учасником змогу підготувати документи, яких не вистачає для подання пропозиції.
Відповідно до тендерної документації учасник, подаючи пропозицію, має змогу самостійно визначати, є у складі його тендерної пропозиції персональні дані чи ні, та за наявності таких надати згоду на їх обробку — діяти відповідно до кодексу поведінки щодо обробки персональних даних.
Відповідно до абз. 9 ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних», «персональні дані — це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована». Згідно абз. 7 ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних», «обробка персональних даних — будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у т. ч. з використанням інформаційних (автоматизованих) систем».
Отже, інформація щодо особи директора, є сукупністю відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Відповідно до абз. 4 ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних», «згода суб'єкта персональних даних — це добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо рекомендованого Листа Мінекономрозвитку
Номер:
f0e6d1a678e749aea3212555082a281d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-28-003756-c.b4
Назва:
Щодо рекомендованого Листа Мінекономрозвитку
Вимога:
Шановний Замовнику, будь ласка, поясніть яким саме розділом, пунктом Листа Мінекономрозвитку № 3304-04/13647-06 від 01.04.2019 р. підтверджується ваша вимога Розд.1 п.4 Оголошення про спрощену закупівлю, щодо надання наступого: "Учасники повинні підтвердити відповідність своєї участі у закупівлі вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно з листом Мінекономрозвитку № 3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року. З огляду на це учасники подають у складі пропозиції документи, що підтверджують запровадження на у учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен міститись наказ учасника щодо призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція або програма) щодо виконання вказаної політики." Даний Лист Мінекономрозвитку не встановлює норм права та носить рекомендаційний та інформаційний характер, не вимагає на підприємствах Наказом назначати уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель. Чому Учасники закупівлі не можуть надати н-д Гарантійний лист щодо ознайомлення та дотримання настанов Листа Мінекономрозвитку? Вважаємо цього буде достатньо замовнику. Вимагаємо внести зміни у п.4 розд.1 у вигляді виключення цієї вимоги чи змінити на надання Гарантійного листа від Учасників. Дякуємо за розуміння.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.02.2022 11:35
Вирішення:
Шановний Учасник, у відповідь на вашу вимогу UA-2022-01-28-003756-c.b4 повідомляємо, що закупівля проводиться у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Частиною 3 статті 14 також встановлено імперативну норму відповідно до якої оголошення про проведення спрощеної закупівлі може містити іншу інформацію. У відповідності до вимог Закону України «Про інформацію» інформація - будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді. Вимога визначена у пункті 4 розділу 1 додатку до оголошення про проведення спрощеної закупівлі відповідає чинному законодавству України. Уповноваженим органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України започатковано практику приведення принципів діяльності суб’єктів господарювання замовників та учасників торгів до рівня доброчесності, справедливості, поваги один до одного та створення умов для економічного благополуччя держави. Відтак, Уповноважений орган сформував відповідну свою позицію та рекомендації за листом від 01.04.2019 №3304-04/13647-06 щодо Замовників торгів та таку ж позицію для учасників торгів за листом від 15.11.2019 №3301-04/47784-06 щодо необхідності дотримання усіх суб’єктів закупівель вимог щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель. З огляду на це, встановлено вимогу про формування відповідної політики учасника з обов’язком дотримуватись позиції центрального органу виконавчої влади задля реалізації основних принципів публічних закупівель згідно зі статтею 5 Закону.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо листа-відгуку. Дискримінація.
Номер:
4cd5876c676f43819d4e58aa5dcc2444
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-28-003756-c.a3
Назва:
Щодо листа-відгуку. Дискримінація.
Вимога:
Шановний замовнику, вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу! - "лист-відгук повинна бути адресований замовнику"(граматика замовника) - поясніть навіщо вам адресований Відгук? Чим не підходе Відгук, що адресований нашому підприємству?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.02.2022 18:44
Вирішення:
Шановний Учасник, у відповідь на вашу вимогу UA-2022-01-28-003756-c.a3 повідомляємо, що закупівля проводиться у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Частиною 3 статті 14 також встановлено імперативну норму відповідно до якої оголошення про проведення спрощеної закупівлі може містити іншу інформацію. У відповідності до вимог Закону України «Про інформацію» інформація - будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді. Додаток 2 до додатку до оголошення про проведення спрощеної закупівлі має чіткі вимоги до оформлення листа-відгуку та не може бути дискримінаційним. У свою чергу дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними. Не зрозуміло, яка саме дискримінація була встановлена до Вас по ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо надання документу
Номер:
3878a6e82fcc41bea914d8cf4a418a0a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-28-003756-c.a2
Назва:
Щодо надання документу
Вимога:
Шановний замовнику, вимагаємо прибрати вашу неправомірну вимогу щодо надання копії документа, що посвідчує особу, уповноваженого на підписання договору. Поясніть навіщо ви вимагаете паспорт службової особи!!? Щоб ідентифікувати службову особу? Так є Наказ по підприємству на призначення такої особи, я кщо підписант це директор, то про нього є інформація в відкритих реєстрах, на сйті Міністерства юстиції, н-д. Згідно з ст. 11 Закону України “Про інформацію” не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Частина цих даних міститься в паспорті громадянина України. Окрім того, згідно Закону України “Про обробку персональних даних” дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Ніхто не має права обробляти персональні дані особи, без отримання згоди від особи. Обробка персональних даних фізичної особи без її згоди порушує статтю 11 Закону України "Про інформацію", статтю 6 Закону України "Про захист персональних даних" та статтю 32 Конституції України. Незаконне збирання, зберігання, використання, знищення, поширення конфіденційної інформації про особу або незаконна зміна такої інформації, ст. 182 Кримінального кодексу передбачає санкції як : штраф від 500 до 1 000 НМДГ, або виправні роботи на строк до двох років, або арешт на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.02.2022 18:39
Вирішення:
Шановний Учасник, у відповідь на вашу вимогу №UA-2022-01-28-003756-c.a2 повідомляємо, що закупівля проводиться у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Частиною 3 статті 14 також встановлено імперативну норму відповідно до якої оголошення про проведення спрощеної закупівлі може містити іншу інформацію. У відповідності до вимог Закону України «Про інформацію» інформація - будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді. Також, додаток 6 до додатку до оголошення про проведення спрощеної закупівлі має форму згоди на обробку персональних даних яку подають усі учасники які прийняли участь у закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
1
Номер:
36bca0898b314cf5a18efc02d1a0b2e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-28-003756-c.b1
Назва:
1
Вимога:
Шановий Замовнику, хочемо наголосити, що під час укладення будь-якого договору, та здійснення господарської діяльності учасниками правовідносин, зокрема державними Замовниками, та потенційними учасниками або переможцями відповідних закупівель, обов’язковим для всіх є дотримання чинного законодавства. За своїм визначенням, Закон — це нормативно-правовий акт, встановлений законодавчим органом загальнообов'язкове правило, яке має найвищу юридичну силу. Іншими словaми, нормaтивно-прaвовий aкт — це документ, прийнятий у визнaченому порядку компетентним оргaном публічної влaди, у якому містяться норми прaвa. У прaвовій системі Укрaїни нормaтивно-прaвовий aкт є основним джерелом прaвa. Таким чином саме договір є гарантією виконання своєчасного постачання товару у кількості та якості у відповідності до вимог тендерної документації.
Крім того, виробник товару або його офіційноий представник не несе юридичних забовязань перед замовником, а так його повноваження, як третьої сторони юридично некчемні.
Окремо наголошуємо, що у Замовника відсутні законні підстави перевіряти статус офіційного представника виробника, в той же час «ПРЕДСТАВНИЦТВО» - відповідно до приписів статті 237 Цивільного кодексу України, це правовідношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Представництво виникає на підставі договору, закону, акта органу юридичної особи та з інших підстав, встановлених актами цивільного законодавства. Таким чином маючи чинний договір з офіційним дистрибютором компютерної техніки, учасник виступає дистриб’ютором (офіційним представником) в розумінні цього терміну та має право брати на себе гарантію постачання товару в необхідній кількості та якості.
Забовязуємо замовника виконувати рішення АМКУ № 27295-р/пк-пз від 08.12.2021 в якому було доведено, що учасник на підставі діючего договору має повноваження, які поширюються на території України, надавати авторизаційний лист та підтверджувати поставку запропонованого товару для потреб Замовника у відповідності до вимог документації кількості, якості та у встановлені терміни.
Таким чином, нами як учасник закупівлі, керуючийсь вказаною практикою оскарження, на виконання Вашої вимоги, у складі пропозиції буде надано відповідний авторизаційний лист на підставі діючого договору з офіційним дистрибютором компютерної техніки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.01.2022 10:26
Вирішення:
Шановний Учасник, закупівля проводиться у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку та виробника, та вказує, що ніякі аналоги та/або еквіваленти прийматися у пропозиціях учасників не будуть. Також, частиною 3 статті 14 також встановлено імперативну норму відповідно до якої оголошення про проведення спрощеної закупівлі може містити іншу інформацію. Отже, замовником встановлено вимогу щодо надання гарантійного листа від виробника або офіційного представника (якщо їх повноваження поширюються на територію України) яким підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни.
Статус вимоги:
Задоволено